Wat fijn @EvievdB vraag aan iedereen: met welke termijn hebben jullie de geslachtsecho ingepland of gehad? Ik ben ontzettend nieuwsgierig inmiddels maar weet niet wat verstandig is qua verkeerd zien oid.
Ik heb het bewust met 15 weken gepland, 2 weken na de 13 weken echo zodat ik tussendoor nog even kon spieken, wij mogen as maandag
Wij mochten hem inplannen vanaf 15 weken en hebben hem aanstaande maandag: met 15w3d! Een vriendinnetje van mij dat gynaecoloog is dat zei na de 12,5w echo al "ik heb wel een vermoeden" dus ik ben echt ZO nieuwsgierig wat het gaat zijn. Nog 5 dagen wachten.
Ik vermoed een meisje, mijn man denkt dit ook maar de rest van onze familie/vrienden zeggen allemaal een jongen haha
Wij 15+6 ingepland. We dachten hoe later hoe minder fouten, maar moet zeggen dat ik geen idee hebt of dat echt heel veel uitmaakt hahaha
15 weekjes +1dg vandaag. Heb enorme hoestbuien en verkoudheid erg lastig! Het zijn ferme prikkelhoest ik hoop dat het geen kwaad kan voor het kleintje . Sinds kort draag ik nu zwangerschaps broeken buikje begint zichtbaar groter te worden. Afwachten tot de volgende echo. Groetjes Tali
Ik denk dat ik wacht tot de 20 weken echo. Geen extra echo deze keer. Maar misschien bedenk ik me nog .... haha
Ik zie wel op tegen de komende periode. 5 weken geen controle en geen echo, pff.... Mag wel altijd bellen en extra langskomen als ik dat nodig vind maar toch. Vind het een lange zit. Gelukkig heb ik zelf een dopler en kan ik het hartje al heel goed vinden dus kan wel zelf even snel luisteren gelukkig
Ik mag ook pas 12 februari weer en vind t ook weer erg lang maar ja t zal wel moeten…. Heel mss plan ik tussendoor een pretecho in maar weet t nog niet, ben ook mega nieuwsgierig naar het geslacht.. maar dat zeggen ze niet denk ik bij een pretecho of wel? Heb wel fotos op internet zitten vergelijken met mijne en de nub proberen te begrijpen haha maar ik heb echt geen idee
Lastig als je lange periode moet wachten op je volgende echo. Bij mij zit er nu ook 4 weken tussen van me vorige afspraak. Leuk dat je hartje kan horen via toestel is altijd wat geruststellend
Zo lang wachten tussen die echo’s.. Maar met wat geluk voelen we de baby snel. Dan ben je toch ook meteen een pak geruster