Uitgerekend juli 2025

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door GezelligZwangerWorden, 31 okt 2024.

1. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    937
    779
    93
    Vrouw
    Als je de echo plaatst kan ik even meekijken naar de nub.

Pretecho’s zijn er juist ook voor geslachtsbepalingen! Kan je echt overal doen. Wij hebben ook gewoon bij een random pretechobureau een geslachtsecho ingepland.

WardaRose vindt dit leuk.
  2. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    937
    779
    93
    Vrouw
    Vinden jullie het opeens ook zo snel gaan? Ik weet nog wel dat ik 5 weken was en aan het fantaseren over mijn verjaardag en wat voor buikje ik dan zou hebben en dat is nu gewoon al volgende week! Misschien ook omdat ik weer wat fitter ben, dus ben weer 3 dagen per week op kantoor wat echt wel goed is voor mijn mentale gezondheid.

Collega’s zeggen nu ook tegen mij dat je echt een buikje begint te zien. Ik wil hem dan maar al te graag showen hahaha mijn obsessie over het groeiende buikje gaat gestaag door, vind het nog steeds het mooiste wat er is.

Zit trouwens meerdere keren per dag geconsentreerd te checken of ik plopjes voel maar helaas nog niet. Jullie al succes daarmee?

Josje1004 en WardaRose vinden dit leuk.
  3. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    ik heb m geplaatst in het nub topic en daar word al jongen gezegd haha dus ben nu nog nieuwsgieriger geworden omdat mijn voorgevoel ook echt jongen zegt vanaf t moment dat ik erachter kwam dat ik zwanger was :rolleyes: ik ga idd eens kijken voor een pretecho, zoiezo wel leuk om tussendoor te doen met mijn dochters erbij

Josje1004 vindt dit leuk.
  4. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    het gaat idd opeens snel, voor je t weet zijn de 9 maanden alweer voorbij! Hier al wat plopjes gevoeld ja, echt een duidelijk plopje of gekriebel, voelt zo fijn❤️ kan ook echt niet wachten tot ik echt de voetjes en alles voel en ook zie, dat vond ik heerlijk bij mijn vorige zwangerschappen

Liefde2022 en Josje1004 vinden dit leuk.
  5. Meysss

Meysss Bekend lid

1 jan 2024
    570
    418
    63
    Vrouw
    Ik vind het ook zo bizar snel gaan, bij mijn dochter totaal niet maar nu..
    Vooral nu de misselijkheid minder is probeer ik er wat bewuster van te genieten maar “vergeet” soms even dat ik zwanger ben.

Wat fijn dat je weer kan werken, kan mij zo goed voorstellen dat dit helpt aan je mentale gesteldheid.
    Hier had ik het niet langer kunnen verbergen, krijg op mijn werk van ouders al de vraag of ik zwanger ben dus het is echt zichtbaar haha. Vind het ook heel bijzonder. Bij mijn dochter had ik ook al snel een buik, op het einde groeide hij minimaal. Heb wel enorm veel jeuk door het snelle groeien.

Ik voel dagelijks een “kriebel” maar nog geen duidelijke propjes. Ben ook benieuwd waar m’n placenta ligt, daar deed de vk vaag over, hij lag in ieder geval niet beneden wat goed is, maar waar dan wel, geen idee :rolleyes:

6. Annwij

Annwij Lid

7 nov 2024
    24
    30
    13
    Vrouw
    Hier ook al hele duidelijke plopjes, meerdere keren op een dag. Ik vond het vrij snel, maar placenta aan de achterkant dus dat verklaart een hoop. Dagelijks even contact met de baby, zo leuk! En dat geeft ook vertrouwen.

7. Isa95

Isa95 Actief lid

1 sep 2022
    366
    482
    63
    Vrouw
    Ik merk dat ik er vooral veel minder mee bezig ben dan bij ons zoontje. Toen telde ik echt elke dag en merk nu dat ik het soms gewoon een beetje vergeet ofzo. Ben ook gewoon echt druk op werk en met ons zoontje dus de nadruk ligt er minder op. Ook nog niks gekocht terwijl ik bij ons zoontje nu al helemaal los ging hahah. Scheelt nu ook wel dat we al heel veel spullen al hebben en qua kleertjes ook alles opnieuw kunnen gebruiken!

Hier voel ik de baby al eventjes. Ook echt duidelijk plopjes als ik rustig lig. Lijk het ook al met mijn hand van buitenaf te voelen. Zag het bij ons zoontje ook rond de 15 weken al van buitenaf. Dus dat is wel echt heel fijn!

8. Isa95

Isa95 Actief lid

1 sep 2022
    366
    482
    63
    Vrouw
    Hier ook een placenta aan de achterkant trouwens!

9. Isa95

Isa95 Actief lid

1 sep 2022
    366
    482
    63
    Vrouw
    Hier nog niet echt een buikje, kan mijn spijkerbroeken nog aan. Dacht dat het sneller zou gaan want kan ook echt niet wachten… vind zwangere buikjes zooo prachtig!

10. Ariel123

Ariel123 Actief lid

17 nov 2024
    104
    157
    43
    Vrouw
    Hier ook weer een heel goede echo gehad ❤️ het kindje is perfect op schema en er is al een groot vermoeden van het geslacht.
    Morgen de nipt test, dus binnen 5-10 dagen kunnen we zeker zijn van het geslacht :D

Josje1004, EvievdB, Tali en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Ik denk de baby ook heeeeel afentoe te voelen. Soms echt heel duidelijk, maar dan ook weer dagen niet. Dus weet het nog niet helemaal wat ik nou precies voel hahahaha. Placenta aan de achterkant

Verder ook al wel een buik, maar sowieso al niet heel slank dus ik lijk veel verder dan ik ben, dat vind ik wel "lastig" ofzo. Ik vind het zelf heel leuk, want voel me altijd heel mooi met zon buik en eindelijk strakke dingen aan jeej hahaaha. Maar vind de opmerkingen van de omgeving toch een beetje jammer altijd. Dus daarom toch vaak nog de wijde truien aan hahaha.

12. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    fijn nieuws❤️ ik heb vandaag de nipt test gedaan, worden weer spannende dagen

Ariel123 en Tali vinden dit leuk.
  13. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    Ik heb echt al best een groot buikje maar ben heel slank dus is snel te zien, zelfs met mijn jas aan dus ik denk dat ik het niet lang meer kan verbergen maar opzich weten al mijn naasten t nu zoiezo wel, heb gewoon nog geen behoefte aan vragen aan de schoolpoort haha maar ja we gaan t merken

14. Ariel123

Ariel123 Actief lid

17 nov 2024
    104
    157
    43
    Vrouw
    Bij mij zie je het ook best wel al goed. Zo spannend allemaal, bij mijn eerste zag je het pas in het 3e trimester. Vond ik altijd zo jammer.

Ik dacht de baby ook al eens te hebben gevoeld, ik herkende het zo, maar vandaag dan te horen gekregen dat mijn placenta waarschijnlijk vooraan ligt, dus nu twijfel ik zo of dat dan wel zo vroeg kan..

Josje1004 en WardaRose vinden dit leuk.
  15. Meysss

Meysss Bekend lid

1 jan 2024
    570
    418
    63
    Vrouw
    Hier heeft het slechte slapen toegeslagen. Heb de afgelopen periode extreem goed geslapen gelukkig maar nu al een paar nachten op rij midden in de nacht klaar wakker. Of ‘s avonds geen slaap kunnen vatten. Hoop dat dit niet lang duurt, vond het goede slapen geen vervelend kwaaltje :roflmao:

WardaRose vindt dit leuk.
  16. Josje1004

Josje1004 Actief lid

2 dec 2021
    338
    333
    63
    Vrouw
    Ooh je hebt me weer helemaal aan het echo staren gekregen:roflmao: Ik ben zoooo benieuwd! Vandaag over een week weten we het!:p

Ariel123 vindt dit leuk.
  17. Josje1004

Josje1004 Actief lid

2 dec 2021
    338
    333
    63
    Vrouw
    Aah ik ook! Ik droom ook zo idioot, allemaal vage dingen, maar wel lange dromen. Tussendoor wakker en dan weer verder dromen.

Meysss en WardaRose vinden dit leuk.
  18. Josje1004

Josje1004 Actief lid

2 dec 2021
    338
    333
    63
    Vrouw
    Aaah heerlijk toch! Lekker van genieten. Mijn buik groeit ook als kool en ik ben er ook heel blij mee. Draag ook al zwangerschapsbroeken. Bij mij lijkt de placenta ook weer voor te liggen, dus dan wordt het op zn vroegst 18 weken denk ik. De beginselen voelen een beetje als een kikkervisje wat af en toe even langs de kom zwemt:) En gaandeweg worden de bewegingen steeds groter, tot je in het derde trimester echt een arm kan onderscheiden van de rest:D Soms lijken darm plopjes er ook op. Maar het is nog heel vroeg!

Ik vond die bewegingen ook zo gezellig, dan zat ik op werk en voelde ik het, zonder dat iemand het door had. Echt een onderonsje <3

Ariel123 en WardaRose vinden dit leuk.
  19. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    hier ook! Ik val meteen in slaap voor de tv savonds maar eenmaal dat ik in bed lig poehhh, ik vind moeilijk een fijne houding en woel veel, ook rare dromen, zwangerschapskussen helpt wel een beetje maar t blijft toch moeilijk, ook erg vroeg wakker maar ja kan ik alvast wennen :roflmao:

Josje1004 en Meysss vinden dit leuk.
  20. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Die dromen zijn echt next level he hahahah. Echt de meest rare dingen inderdaad.

Deel Deze Pagina