Ahh ook al zoveel zieken! Echt bizar… wat leuk een jongetje Of zijn de kids het daar niet mee eens gezien ze een meisje wilde?
Is er iemand hier goed in de potty shot methode? Ben bang dat het de navelstreng is, en durf nog niet echt de gaan shoppen. Vind het zo leuk dat we een jongetje krijgen maar kan het ergens niet geloven ofzo
Gelukkig heb je geen buikpijn meer! klinkt wel alsof het misschien (hopelijk) dan gewoon je darmen waren? Die kunnen bij mij soms ook veel veel pijn zorgen.. Heb je je gyn al gehoord intussen?
Haha hier ook zo! Het vettig eten helpt ook bij de misselijkheid niet zo handig maarja. Intussen nog steeds niets aangekomen. Veel beterschap voor alle zieken! Hopelijk zijn jullie er snel weer van verlost!
De 13 weken echo vanmorgen was helemaal goed Toch wel echt een opluchting. Hoewel het prima voelde, de laatste dagen toch gespannen. Ik denk zelf te hebben gezien dat het een meisje is, maar durfde het niet te vragen (omdat ik weet dat ze niets mogen zeggen)... dus nog even geduld voor we zekerheid hebben @Meysss Het is soms lastig te zien inderdaad, het onderscheid tussen een navelstreng en een piemel. Bij onze jongste zijn we een week later teruggeweest voor een echo, omdat de echoscopiste het ook niet met zekerheid durfde te zeggen.
Fijn dat de echo goed was!! Toch weer een mijlpaal! Ja hier was het in het begin twijfel maar uiteindelijk leek ze het zeker te weten maar toch twijfel ik, gek is dat hè ben er zelf helemaal niet goed in, maar dacht misschien iemand hier wel. Zal het is in de potty shot topic vragen
Ja wij Vond de verrassing zo leuk bij de geboorte! Maar ergens ook wel nieuwsgierig hoor. Maar manlief wil het niet weten dus, nee ik ook niet haha
ik moest me niet ongerust maken zei ze als t alweer weg was dusja dat probeer ik dan maar vind t zoiezo zo slopend die weken tussen de echo’s poehhhh, maar ja afleiding zoeken en meer kan ik niet doen
Uitslag van de nipt binnen en gelukkig niets gevonden dus dat is toch wel een opluchting ennn bij geslacht staat vrouwelijk dus ik denk dat wij weer een meisje verwachten haha , ik wacht nog even de 17 weken echo af maar ik neem aan dat de nipt test wel gelijk zal hebben, moet wel ff omschakelen zo gek want had echt een voorgevoel dat het een jongen is en de nub leek ook op jongen
Hier ook een ziekenboeg, maar gelukkig 1 van de 4 tot nu toe buikgriep. Maar bij haat begon het met een verkoudheid en die hebben we nu allemaal wel flink te pakken, dus ik houd m'n hart wel een beetje vast.. Helemaal niet gezegd, sorry, maar ik heb dit laatst ook een keer gehad. Niet heel lang, maar wel hevig. Met de laatste controle vroeg ik aan de vk, wanneer moet je nu alert zijn net buikpijn. Zij zei; de buikpijn die niet weg gaat met een warme kruik bv of rustig aan doen. Of bv pijn ergens anders, bv bovenin je buik terwijl daar nu nog niks zit. Aanvulling: en vooral bellen als je je ongerust maakt, haha. Heel stom, normaal ben ik vrij nuchter, maar als het om m'n kinderen of nu zwangerschap gaat ben ik vrij snel onzeker. Volgens de vk heel logisch, omdat je er geen controle over hebt..
Heel herkenbaar. Vorige week zaterdag in de bioscoop ook echt hele erge buikpijn gehad en hoe ik ook ging zitten, het ging niet echt weg ofzo. Kan het niet omschrijven als kramp, maar meer inwendig gewoon pijn? Heel vervelend en ook even voor de zekerheid de verloskundige gebeld (wel op aandringen van vriend, want ik denk dan altijd: ik stel me vast aan ofzo). Toen gaf ze ook aan dat je al-tijd moet bellen, maar dat buikpijn met dit termijn vrij normaal is en geen ernstige gevolgen hoeft te hebben, mits het wel 'minder' wordt na verloop van tijd (bij warmte/rust/etc) en er geen bloedverlies of koorts bij komt. Maargoed, ik snap zo goed dat je je zorgen maakt. Voel je je nu wel beter?
T duurde echt maar een klein uurtje en t was idd gewoon pijn, t voelde als een soort druk op mn blaas maar ik moest niet plassen, kon er niet van lopen, moest echt krom vooruit schuiven maar t was toen bedtijd en ben dus in bed gekropen en toen was t opeens weg. En er gelukkig geen last meer van gehad, mss waren t gewoon mn darmen geen idee maar ik ben ook zo hoor nu, elk pijntje geeft me al zorgen maar ja logisch ook, je hebt een baby in je buik en je kan niet even vragen aan de baby is alles ok??? T is telkens weer afwachten en dat is best stressvol soms
ja bij mij was t idd ook gewoon inwendige pijn, een drukkend gevoel in mn buik maar idd, t was snel weer weg en had geen bloedverlies of pijn bij plassen, en het is niet meer teruggekomen dus voel me opzich gerust al ben ik eigenlijk nooit echt gerust haha…. Kijk eigenlijk al uit naar t moment dat de baby gewoon in mn armen ligt
Uitgerekend Juli 2025♡ 30 juni EvievdB - 40 jaar - 3e kindje 3 juli Tevreden - 36 jaar - 5e kindje 6 juli Isa95 - 29 jaar - 2e kindje 8 juli Tali - 29 jaar - 2e kindje 9 juli Zuster9203 - 31 jaar - 2de kindje 11 juli Denise - 24 jaar - 1e kindje SuzyCQ - 35 jaar - 1e kindje 12 juli Meysss - 35 jaar - 2e kindje GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje 13 juli Happywife - 30 jaar - 2e kindje 15 juli Missdjeem- 34 jaar - 4e kindje 16 juli Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje 20 juli Delacour - 33 jaar - 3e kindje 23 juli Nixter - 35 jaar -4de kindje (5e) 24 juli WardaRose - 41 jaar - 3de kindje Ariel123 - 35 jaar - 2e kindje ☆ Bee80 ☆ Patty86 ☆ SNB ☆ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (3) Meisje (3) Verrassing (10) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - 24 jan - geslachtsecho - Josje1004 - 25 jan - geslachtsecho - Delacour - 27 jan - 17 weken echo - Tali - 29 jan - controle vk - Denise - 29 jan - controle vk - Meysss - 3 feb - 20 weken echo - EvievdB - 6 feb - controle VK - Nixter - 11 feb - controle vk- EvievdB - 12 feb - even spieken - WardaRose - 13 feb - 20 weken echo - Isa95 - 13 feb - 17 weken echo - Ariel123 - 17 feb - 20 weken echo - GezelligZwangerWorden - 17 feb - 20 weken echo - zuster9203 - 17 feb - 20 weken echo - Tali - 18 feb - 20 weken echo - Denise - 19 feb - 20 weken echo - missdjeem - 21 feb - 20 weken echo - Josje1004 - 28 feb - 20 weken echo - Delacour - 13 ma - 20 weken echo - Ariel123 - 17 ma - 24 weken echo - Tali
Hier net ook even extra op controle geweest vanwege buikpijn, druk en het gevoel van vochtverlies. In het AMC word je direct helemaal binnenstebuiten gekeerd dus dat is wel fijn. Uitwendige echo, inwendige echo, urine check, gekeken of er vocht was, uitstrijkje gemaakt. Gelukkig alles oke. Ik moet gewoon weer bellen bij buikpijn, dus idd...altijd bellen! Ik heb het zelf ook een week uitgesteld hahaha want heb dit gevoel al sinds dinsdag. Verder zijn we nog steeds allemaal enorm aan het snotteren. Dochter leek wat opgeknapt maar toch weer met koorts uit school vandaag.... Het is wel echt een hardnekkig virusje. Hier al ruim een week "druk mee"
ohh wat naar maar gelukkig dat alles oke is!! Mss hoort t ook wel bij deze weken aangezien we t allemaal nu hebben… en hopelijk snel genezen! T weer helpt ook niet echt natuurlijk dus de lente mag van mij snel komen!
Hier ook de uitslag van de nipt binnen en mijn gevoel was juist, het is een jongen ❤️ Alle andere resultaten zien er goed uit, dus weer wat geruster