Uitgerekend maart 2025

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Danielledkx, Jul 10, 2024.

1. Danielledkx

Danielledkx Actief lid

Apr 10, 2024
    175
    161
    43
    Female
    Uitgerekend maart 2025

1 maart

2 maart

3 maart

4 maart

5 maart

6 maart

7 maart

8 maart

9 maart

10 maart

11 maart

12 maart

13 maart

14 maart

15 maart

16 maart
    Danielledkx - 1e kindje

17 maart

18 maart

19 maart

20 maart

21 maart

22 maart

23 maart

24 maart

25 maart

26 maart

27 maart

28 maart

29 maart

30 maart

31 maart

-----------------------------------------

Afspraken:
    Danielledkx - 24 juli eerste echo (6w3d i.v.m. vakantie)

jongen | meisje | verrassing

HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ]
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie'

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Uitgerekend maart 2025

1 maart

2 maart

3 maart

4 maart

5 maart

6 maart

7 maart

8 maart

9 maart

10 maart

11 maart

12 maart

13 maart

14 maart

15 maart

16 maart
    Danielledkx - 1e kindje

17 maart

18 maart

19 maart

20 maart

21 maart

22 maart

23 maart

24 maart
    Humbly89 - 2e kindje

25 maart

26 maart

27 maart

28 maart

29 maart

30 maart

31 maart

Afspraken:

- Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ]
    - Werk je gegevens bij

Danielledkx likes this.
  3. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

May 28, 2019
    776
    559
    93
    Female
    Ik schrijf hier ook graag mee! @Humbly89 ken ik al van de NOD en vind het wel gezellig om elkaar hier ook een beetje te volgen.
    Ik sta ook al op de 1 t/m 15 maart, maa heel maart is misschien wel gezelliger. Het is zo stil op die lijst. Ik zal daar even noemen dat deze ook bestaat nu!

Aluy, Danielledkx and Humbly89 like this.
  4. MiniPoepiebeertje

May 28, 2019
    776
    559
    93
    Female
    Uitgerekend maart 2025

1 maart

2 maart

3 maart

4 maart

5 maart

6 maart

7 maart

8 maart
    Minipoepiebeertje - 26 jaar - tweede kindje

9 maart

10 maart

11 maart

12 maart

13 maart

14 maart

15 maart

16 maart
    Danielledkx - 1e kindje

17 maart

18 maart

19 maart

20 maart

21 maart

22 maart

23 maart

24 maart
    Humbly89 - 2e kindje

25 maart

26 maart

27 maart

28 maart

29 maart

30 maart

31 maart

Afspraken:
    Minipoepiebeertje- 2 augustus vitaliteitsecho en intake
    Minipoepiebeertje- 14 augustus termijnecho
    Minipoepiebeertje- 2 september 13 weken echo

- Werk je gegevens bij

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Gezellig!!

Vanmorgen weer getest en een mooie oploop! Ben nu een stuk rustiger dat het niet nog van de ovitrelle kwam ondanks dat ik een negatieve test heb gehad haha. Nu lekker genieten en hopen dat het goed blijft gaan

Attached Files:

Danielledkx likes this.
  6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Uitgerekend maart 2025

1 maart

2 maart

3 maart

4 maart

5 maart

6 maart

7 maart

8 maart

9 maart

10 maart

11 maart

12 maart

13 maart

14 maart

15 maart

16 maart
    Danielledkx - 1e kindje

17 maart

18 maart

19 maart

20 maart

21 maart

22 maart

23 maart

24 maart
    Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje

25 maart

26 maart

27 maart

28 maart

29 maart

30 maart

31 maart

Afspraken:
    Humbly89 - 18 juli zwangerschap doorgeven aan kliniek

- Werk je gegevens bij

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Hey meiden, hoe is het met iedereen?

8. MiniPoepiebeertje

May 28, 2019
    776
    559
    93
    Female
    Goed! Griep is eindelijk een beetje over.
    Ik ben nog heel erg moe, maar of dat van de zwangerschap is of van de griep weet ik niet.

Vanmiddag de babyshower van een van m’n beste vriendinnen. Nu ben ik al niet zo’n fan van babyshowers, maar goed het hoort erbij. Alleen deze is een beetje extra naar want daar komt dus ook een vrouw die àltijd het centrum van de aandacht moet zijn en ik walg daar dus echt van. Normaal kan ik haar al slecht hebben, maar nu heb ik ook nog last van hormonen. :|
    Ik ben van de week al een beetje tegen haar uitgevallen in de groepsapp. Ik heb afgelopen week griep gehad en zij zei doodleuk dat ik vanwege HAAR EIGEN gezondheid niet mocht komen als ik nog wat verkouden was (ze is chronisch ziek). Dus ik reageerde dat ik zeker niet ziek zou komen ivm met het risico dat mijn vriendin loopt als zij ernstig griep krijgt en dat ze niet moest denken dat ik mijn vriendin en haar kleine in gevaar ga brengen. Dat kwam schijnbaar nogal hard aan, want mevrouw zei direct: “als dat te veel gevraagd is, dan hou ik wel afstand, dan pas ik me wel weer aan” Ik walg dus echt van die slachtofferrol.

Ja, you better. Ik ga niet de babyshower van mijn beste vriendin missen omdat JIJ bang bent voor de griep. Ga dan lekker zelf in een isoleercel zitten of hou desnoods lekker afstand, maar ik vind dat zeggen dat ik niet mag komen nogal heftig is vergeleken met afstand houden. (Afstand houden heb ik totaal geen probleem mee, ik heb daar respect voor en dat weet zij ook)

Overigens, de vriendin die de babyshower krijgt, mag haar ook niet. Ze is de vriendin van een van de mannen uit de vriendengroep.

Sorry voor de hormonen die hier spreken, maar wat ik zeg ik kan haar normaal al slecht verdragen, maar nu lukt het helemaal niet meer. Het is gewoon altijd gedoe omtrent haar. Het is echt zo iemand die elke keer alles om zichzelf wilt laten draaien. Sorry, maar een babyshower gaat niet om haar, ze vindt kinderen niet eens leuk.

Nogmaals sorry hoor voor de hormonenpraat, maar ik zie er gewoon zo tegenop.

Hoe is het met jou? @Humbly89

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Ik snap je helemaal!! Ik heb ook zo een hekel aan dat soort mensen. Snap helemaal dat je daar heel erg tegen op ziet. Je gaat voor je andere vriendin en niet voor haar, zo moet je maar denken.

Kijk dat jou vriendin haar niet mag zegt ook al genoeg. Lekker genieten van de shower en haar compleet negeren.

Ik gaap de hele dag haha, kan niet in slaap komen snachts, ben vroeg wakker maar overdag val ik zo in slaap op de bank. Heb het met vlagen steenkoud en andere momenten opvliegers haha en zere tepels. Af en toe nog een beetje buikpijn maar mag niet klagen tot nu toe. Morgen officieel NOD.

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    @MiniPoepiebeertje hoe was de shower? Viel het mee?

Hier denk ik helaas dat het toch niet goed zit. De test vanmorgen is lichter dan gisteren. Heb gisteren wel bijna 3.5 liter gedronken overdag misschien dat dat het is. Ben er bang voor helaas

11. MiniPoepiebeertje

May 28, 2019
    776
    559
    93
    Female
    @Humbly89 het viel mee, ik heb me gedragen!

wat balen dat je test lichter was, maar als je zo veel drinkt is dat niet raar natuurlijk!

Ik hoop op een mooie test op je NOD!

Humbly89 likes this.
  12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Vanmorgen weer opgelopen en contact op genomen met de kliniek. Met spoed wezen bloedprikken ivm verdikt bloed. Gelukkig was dat goed door de bloedverdunners welke ik tot 12 weken zwangerschap moet spuiten. Daarna een echo gehad van de eierstokken en deze waren nog vergroot en heel veel vocht in de buik. Nu tot 12 weken zwangerschap rust, verplicht op de bank of bed. Alleen lopen als ik naar het toilet moet.

Plus punt is dat ze een beginnende zwangerschap in mijn baarmoeder zag, precies waar het hoort te zitten :D Nu duimen dat het goed blijft gaan

Vederlicht, FlashPoint and GabrielaH like this.
  13. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

Jul 4, 2024
    217
    130
    43
    Female
    Uitgerekend maart 2025

1 maart

2 maart

3 maart

4 maart

5 maart

6 maart

7 maart

8 maart

9 maart

10 maart

11 maart

12 maart

13 maart
    Flashpoint- 37 jaar - tweede/(derde incl MK) kindje

14 maart

15 maart

16 maart
    Danielledkx - 1e kindje

17 maart

18 maart

19 maart

20 maart

21 maart

22 maart

23 maart

24 maart

25 maart

26 maart

27 maart

28 maart

29 maart

30 maart

31 maart

Afspraken:
    FlashPoint - 29 Juli eerste echo

- Werk je gegevens bij

14. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

Jul 4, 2024
    217
    130
    43
    Female
    Hoi hoi, ik meld me hier ook even aan :)

Humbly89 wat fijn dat je al iets zag op de echo! spannend. Wel heftig zeg zo lang plat op de bank. :eek:

Gefeliciteerd aan de andere zwangere dames. Spannend allemaal dat afwachten nog.

Ik merk dat ik het heel spannend vind met deze zwangerschap omdat de vorige op een miskraam is uitgelopen na bijna 3mnd zwangerschap. Maar we gaan het zien. Ik heb tot 5 weken elke 2 dagen getest maar het liep niet meer op dus ben ermee gestopt :)

Aluy and Humbly89 like this.
  15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Welkom!

Spannend!! Hier een MA gehad met 7 weken, angst zit er hier ook goed in dat het deze keer ook fout kan gaan, al moet ik zeggen dat ik over deze zwangerschap een goed gevoel heb en ook heel rustig ben gelukkig.

16. Aluy

Aluy Actief lid

Dec 7, 2023
    295
    191
    43
    Female
    Hoi allemaal,

ik kom hier ook gezellig meepraten.
    Enorm last van de hormonen, zelfs sociaal ben ik niet meer mezelf en heb nu al verschillende conflicten gehad met mensen, heb ik normaal eigenlijk zelden. en merk ook dat ik bijvoorbeeld op FB maar moeilijk m’n mening voor me kan houden. (Het lukt nog wel, maar vaak nadat ik het eerst al helemaal heb getypt :roflmao:) Terwijl ik daar nooit ‘praat’ en vooral meelees. Echt typisch.

Daarnaast loop ik ook al een tijdje met griep klachten.. verschrikkelijk verstopte neus en Koorts. Ben echt nooit ziek dus baal als een stekker. Kan dat beetje energie wat ik nog wel heb wel beter gebruiken, maar heb begrepen dat je weerstand echt lager is wanneer je zwanger bent. Dus dat zal het wel zijn. Sinds vanmiddag ook een enorm pijnlijk drukkend gevoel onder m’n oog en m’n kaak aan die kant doet ook ineens zeer, dus ik vrees voor een holte ontsteking. Feest allemaal dus.

MAAR.. we hebben ook net onze eerste echo gehad. En daar waren niet 1 maar 2 vruchtjes op te zien. O MY GOSH. Daar hadden we even geen rekening mee gehouden. En merk dat ik totaal overrompeld ben door dit nieuws. Verloren we afgelopen februari met 14 weken 1 kindje, krijgen we er nu mogelijk 2! het gaat waarschijnlijk om een twee-eiige-tweeling (hoe schrijf je dat in vredesnaam :rolleyes:) met beide een eigen moederkoek, wat volgens de gynaecoloog wel de gunstigste variant is. Maar er kan nog van alles gebeuren. Het maakt het niet minder spannend. Het verklaart wel dat ik me zoveel meer ‘hormonaal’ beïnvloed voel dan eerdere zwangerschappen.

Enerzijds vind ik het idee prachtig dat mijn vriend op deze manier (echt de enige manier) misschien toch nog 2 kinderen mag krijgen. Anderzijds had ik me al helemaal ingesteld op het krijgen van 1 baby. En dat het daar bij zou blijven.
    Mijn eerste twee kinderen inmiddels 10 en 9, kwamen, niet helemaal gepland, vlot op elkaar. En ik heb dat best pittig gevonden toen ze nog klein waren. Het idee dat er nu 2 tegelijk aan (kunnen) komen voelt heel erg overweldigend. Wat een wonder. Maar ik vind het ook best heel erg eng allemaal.
    De vruchtjes lopen iets voor op groei en zitten inmiddels op 6w6d. (ik ging uit van 6.3).
    Verder komende tijd maar een hoop informatie lezen, want hier heb ik ook nog geen kaas van gegeten.

m’n brein werkt trouwens voor geen meter meer, ik vergeet alles, terwijl ik normaliter vrij punctueel ben en een wandelen de agenda. Moet ook nog even laten landen wanneer ik dan nu precies uitgerekend ben.

17. MiniPoepiebeertje

May 28, 2019
    776
    559
    93
    Female
    @Aluy wat leuk nieuws!! Gefeliciteerd! Ik begrijp wel dat je daar even van moet bijkomen, maar jeetje twee keer gezegend!

Bij mij was het het eerste wat door mijn hoofd schoot toen ik met een positieve test in mijn handen stond. “Zouden het er twee zijn?” Maar voor jou dus totaal onverwachts!

Ik had vandaag een ritje naar de SEH, dat was even wat minder. Ik werd verdacht van een longembolie, gezien de COVID en de zwangerschap. Dat schijnen allebei risicofactoren te zijn.
    Goed, dat was het niet gelukkig, maar ik moet wel veel rustiger aan gaan doen. Ik heb sinds ik ziek ben gewoon doorgewerkt, vanuit huis weliswaar, maar er werd me met klem geadviseerd om me echt ziek te melden en rustig aan te doen. Waarschijnlijk is mijn lichaam even aan het einde van zijn latijn en ben ik daarom conditioneel zo erg achteruit gegaan. Gelukkig niets ernstigs, maar ik vind het wel een naar idee zo aan het begin van de zwangerschap.

Morgen ga ik mijn leidinggevende bellen en dat vind ik toch spannender dan ik het normaal zou vinden. Gek hè?

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Welkom en gefeliciteerd!! Wat bijzonder niet 1 maar 2!!

Hier is de kans op 2 gelukkig heel klein aangezien er 1 embryo is terug geplaatst, dan moet deze zich al zijn gaan delen. 2 is hier alleen niet te doen :eek:

Oei dat is even schrikken. Ik zou jezelf inderdaad even ziek melden en de rust nemen die je nodig hebt. Je lichaam heeft al zo veel energie nodig tijdens de zwangerschap. Beterschap!

19. Aluy

Aluy Actief lid

Dec 7, 2023
    295
    191
    43
    Female
    Uitgerekend maart 2025

1 maart

2 maart

3 maart

4 maart

5 maart
    Aluy - 35 jaar - 3 en 4e kindje

6 maart

7 maart

8 maart

9 maart

10 maart

11 maart

12 maart

13 maart
    Flashpoint- 37 jaar - tweede/(derde incl MK) kindje

14 maart

15 maart

16 maart
    Danielledkx - 1e kindje

17 maart

18 maart

19 maart

20 maart

21 maart

22 maart

23 maart

24 maart

25 maart

26 maart

27 maart

28 maart

29 maart

30 maart

31 maart

Afspraken:
    FlashPoint - 29 Juli eerste echo

- Haal de [.QUOTE.] tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ]
    - Werk je gegevens bij

Humbly89 likes this.
  20. Aluy

Aluy Actief lid

Dec 7, 2023
    295
    191
    43
    Female
    Ha goedemorgen meiden,

jemig wat schrikken zeg! En ook wel heftig dat je nu al zo rustig aan moet doen lijkt me, daar ben je ook niet op berekend lijkt me. Kan me voorstellen dat dat een naar idee is.

en ja 2.. pff m’n. Hoofd is er vol van. Natuurlijk onwijs bijzonder.
    Het is typisch, vanaf jongs af aan heb ik rekening gehouden met een tweeling. Het een beetje gehoopt ook wel. maar toen kreeg ik dus m’n eerste twee onder de 1,5. En ben ik gescheiden van hun vader toen ze nog heel klein waren. Ik heb het daarna jaren alleen gedaan en zoals ik al noemde was dat echt best pittig. (ik heb een hele zware burn-out gehad toen ik daarna mezelf verplichte alle ballen hoog te houden met vrij weinig bijstand van mijn ex) die angst zit er goed in. En 2 babies in een keer, vind ik, ook al ben ik nu niet meer alleen, toch echt wel heel erg spannend. Want dat word echt wel hard werken. En als ik dat zo mag zeggen, hadden we zeker niet voor gekozen als kiezen daarin een optie voor ons was geweest.

Met mn eerdere ervaring in de zak heb ik het idee van een tweeling weer weggewuifd, hoe groot is de kans? En ben ik er dit keer zeker niet meer van uit gegaan dat ik nu nog (10 jaar later!) weer twee kleintjes tegelijk zou moeten gaan opvoeden en dat was een geruststellende gedachte zeg maar. Nu zullen we daarin moeten schakelen. Los van dat we nu nog veel meer moeten afwachten of alles goed gaat(de risico’s zijn nu ook groter) voel ik me wel in een keer verbonden met 2 wezentjes in m’n buik. Het is dus geen echte weerstand. Het gaat heus wel goed komen. Maar ik vind het ook echt wel even slikken. Dat ik nu waarschijnlijk toch weer mijn aandacht moet gaan verdelen over 2. Anderzijds, weet ik hoe dat moet natuurlijk.

Goed het zet de boel wel gewoon even op z’n kop. En moet er duidelijk veel over kwijt :oops:

mijn twee oudste weten nog van niets.
    Nu kwamen ze thuis gisteravond, van een middagje bij mijn ouders waar ze koekjes hadden gebakken. Het toppunt van de middag: een ei dat ze gebruikt hadden had 2 dooiers! Ze konden bijna nergens anders over praten. Nou schiet mij maar lek :roflmao: ben doorgaans vrij nuchter, om zo maar te zeggen, maar vond dit wel heel typisch.

trouwens wat ook wel weer mooi is, mijn twee oudsten hebben echt heel erg veel aan elkaar, en ik prijs mezelf regelmatig gezegend dat ze zoveel aan elkaar hebben want ik heb vaak geen kind aan ze als ik ergens met ze op pad ben, of dat nou vakantie is, of een dagje naar het strand. Er hoeven geen vriendjes meegenomen te worden voor hun om eindeloos met elkaar te kunnen spelen. Dat is echt rijkdom. En Ik heb samen met mijn huidige partner ook regelmatig weemoedig gezeten van: voor ons kindje zal dat niet zo zijn, voor ons samen is het duidelijk dat het bij 1 (voldragen) zwangerschap zal blijven. En dat vond ik dan ook wel weer erg jammer. En zielig voor het kindje van ons. Dus nu valt dat toch ook wel weer op zijn plek ofzo. Het was ook het eerste wat m’n vriend noemde.

Goed ik moet mezelf ook manen niet te hard van stapel te lopen, maar dat is lastig, er kan echt nog van alles gebeuren, helaas zijn die risico’s nu ook groter. Hopelijk gaan komende weken snel voorbij. En ik hoop ook gewoon dat alles goed gaat. Kortom, word nogal heen en weer geslingerd in wat ik voel op dit moment. Nog 7,5 maand om aan het idee te wennen :)

Heel boekwerk weer. :roflmao: Hopelijk komen jullie er doorheen.

Share This Page