O bah wat naar. Wat een onzekerheid gelijk hè. hoop dat t bij 1 x is gebleven en je morgen gewoon een prachtige echo mag hebben.
Ach wat naar Herken het gevoel van niet naar de wc durven gaan heel goed. Wel fijn dat het gestopt lijkt te zijn. Licht bloed verlies hoeft niet direct iets slechts te betekenen. Hopelijk was het toch niks en hebben we morgen beide een goede echo ♥️ Ik ben er ook wel een beetje nerveus voor (nog steeds heel weinig symptomen).
Hopelijk blijft het hierbij en is het inderdaad een gesprongen vaatje. Dat zijn nog lange uren tot morgen, maar ik hoop ook met je mee dat je een mooie echo hebt morgen!
Hoeft niks te zijn hoor ♡ Ik had gister toevallig ook bloedverlies. Gelukkig mocht ik meteen langskomen voor een echo en was alles goed. Dit wens ik ook voor jou. Succes! ♡
♡ Uitgerekend Juni 2025♡ 1 Juni: Limi99 - 24 jaar - 2e kindje 2 Juni Sunny93 - 31 jaar - 1e kindje EenwensEendroom - 36 jaar- 2e kindje 3 Juni: Krulletje87 - 37 jaar - 9e kindje 4 Juni Miss X - 38 jaar - 4e kindje Krullenboll - 32 jaar - 3e kindje 5 Juni: Catlady90 - 34 jaar - 3e kindje 6 Juni: Peer14 - 27 jaar - eerste kindje Hope2022 - 27 jaar - 2e kindje KarlijnA91 - 33 jaar - 2e kindje 7 Juni: 8 Juni 9 Juni: 10 Juni 11 Juni: Vederlicht - 41 jaar - 2de kindje Midnight - 30 jaar - 2e kindje 12 Juni 13 Juni: Loes28 - 33 jaar - 3de kindje 14 Juni 15 Juni: Lana - 32 jaar - eerste kindje Sterre83 - 41 jaar - tweede kind Moiiom - 36 jaar - vierde kindje 16 Juni 17 Juni: 18 Juni 19 Juni: 20 Juni 21 Juni: Mwalibahati - 32 jaar - 4e kindje 22 Juni LieveWens - 33 jaar - 4e kindje 23 Juni: Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje 24 Juni 25 Juni: 26 Juni Antoinet1 - 33 jaar - 3de kindje 27 Juni: 28 Juni 29 Juni: 30 Juni: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (5) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 24 oktober - vitaliteitsecho - Vederlicht 25 oktober - vitaliteitsecho - Sterre83 28 oktober - vitaliteitsecho - Midnight 28 oktober - vitaliteitsecho - LieveWens 29 oktober - vitaliteitsecho - Loes28 1 november vitaliteitsecho + intake - Peer14 5 november - vitaliteitsecho - Mwalibahati 7 november - termijnecho - Limi99 8 november - vitaliteitsecho - Wishfull123 11 november - termijnecho - KarlijnA91 13 november - termijnecho - Krulletje87 20 november - termijnecho - EenwensEendroom - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Bij mijn eerste met 8 weken een bloeding gehad en toen dacht ik ook dat het klaar was. Dat was dus gelukkig niet zo maar in die zwangerschap heb ik meerdere keren zonder oorzaak bloedverlies gehad. 2de zwangerschap niet en hopelijk deze keer ook niet. Ik duim voor je morgen!
Bloedverlies is zo schrikken! Gelukkig hoeft het niet altijd iets te betekenen. Hier ook met 6 weken bloedverlies en toch een prachtig kloppend hartje op de echo gezien. Ik duim voor je vandaag!!
Ik ben gebeld dat ik morgen mag komen voor een echo ipv 1 nov. Heel spannend, morgen zou ik 8+4 moeten zijn. Misselijkheid is nog volop aanwezig zelfs met medicatie maar dat zegt bij mij helaas niets. Heb er geen goed gevoel over maar mogelijk is dat ook een soort zelfbescherming
Zie dan toch weer hier dat er veel dames zijn die het wel kennen bloedverlies in de eerste weken zonder enige reden! Laten we hopen dat het vandaag voor ons ook is. Aftellen nog 2 uurtjes geduld !
Absoluut elke zwangerschap tot nu toe bloedverlies gehad en toch echt 4 gezonde kinderen. Ik ben nu 5+1 en gister ook wat bruinige afscheiding, dag ervoor ook heel druk geweest. Je baarmoeder en vaginawand zijn extra doorbloed. Je hoeft maar even iets te doen en een adertje kan knappen. Veel succes straks bij de echo!
Hallo alle, 5+1 weken zwanger, dit heb ik zo berekend n.a.v de ovulatietest. Ik heb namelijk 8 september spiraal verwijderd en sindsdien geen menstruatie gehad . Anyway 13 november eerste echo.. Spannend!! Zoals ik nu bereken zou ik 30 juni uitgerekend zijn.
Dankjewel! Nou tot mijn grote verbazing op vermoeidheid en buikpijn na geen klachten. Mijn vorige zwangerschap had ik een hg zwangerschap (droge variant). Ik werd behalve van tomaten en brood overal misselijk van. Ik hoop dus dat het dit keer mee zal vallen. Hoe voel jij je?