@Fladder38 Sterkte wat een moeilijke periode voor jullie♥️ Ik heb het bij alle drie dochters meegedaan en laatste zwangerschap. Dit keer heb ik overgeslagen. En idd de geur zou ik bij deze zwangerschap niet trekken.. Soms heb ik wel spijt dat ik niet mee hebt gedaan omdat ik dat alle zwangerschappen wel hebt gedaan. Maar ben gewoon nu veel te moe om dingen op gang te brengen haha
Wat naar zelf geen ervaring mee, maar is wel een bekende klacht door de invloed van hormonen. Hopelijk zakt het toch snel af, waar kan goed je rust pakken
Ja haha herkenbaar, ik heb wel af en toe een korter lontje heb ook echt al mega opruimdrang. Nu heb ik dat van mijzelf al, maar nu heb ik het helemaal erg. Morgen lekker even alle kasten uitspitten en wegdoen wat er maar ligt en niet gebruikt wordt Van het idee alleen al word ik blij. En verder iedere avond val ik voor 9 uur in slaap op de bank haha.
Ojee is die geur echt zo erg? Bij mijn eerste zwangerschap hoorde ik dat ook van meerdere mensen en daardoor dacht ik laat maar. Tegelijkertijd vind ik het toch zonde om niet geprobeerd te hebben. Denk dat ik me maar gewoon aanmeld en dan zie ik wel of ik het volhoud
@Fladder38 wat naar dat het zo gelopen is! Wij vertelden het ook nooit als het mis ging tijdens de zwangerschap. Hopelijk kun je het een plekje geven! @Loes82 ook voor jou heel veel sterkte! Hopelijk kun je het een plekje geven! @Patty86 welkom bij de club! Hier staat de termijn echo op 28 november, maar man wat duurt dit nog lang!!! Verder zijn de kwalen wel aanwezig. In de ochtend nergens last van, maar einde middag begin de avond ben ik altijd erg beroerd ! Dus elke avond lekker vroeg naar bed Wel lekker weekje vakantie nu dus hoef gelukkig niet zo veel dat is al erg prettig!
@Loes28 en @Fladder38 wat een verdrietig nieuws vanuit jullie kant. Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk vinden jullie de hoop en kracht. @Yasminnetje Shit wat een ellende! Hopelijk is het toch iets onschuldigs. Trek je anders wel aan de bel bij je vk? Sterkte... ♡ Ik heb bij de eerste 2 zwangerschappen meegedaan, maar daarna de verhalen gelezen over de varkensindustrie die ermee geholpen zou worden. Ik heb daarom deze keer bewust overgeslagen. Ik mocht gisteren voor een extra echo gaan omdat de vk vaginale echo foto's nodig had voor het kwaliteitsregister. Mooie beelden mogen zien en nu toch op de termijn die ik zelf ook berekend had. Mooi om al die voetjes te zien bewegen ook. Kwalen zijn vooral ontzettend moe en idd moodswings. Ik ben echt ff geen leuke moeder hoor Herken dit totaal niet van eerdere zwangerschappen.
Hier ook geen moeders voor moeders. Steeds moeten afzeggen met de miskramen. Heb 2x wel meegedaan ook. Nu geen zin meer in
Nee geen krampen of pijn. Kom net terug van de gynaecoloog ik mocht gelukkig langs komen. Niet veel wijzer ze zag een vruchtzak van ong 5 weken en het gele lichaam. Onder het vruchtzakje zag ze bloed. Ze zei het kan blijven zitten of het word een miskraam. Ik moet 11 november terugkomen pffff
Als je graag zou willen meedoen gewoon aanmelden. Ik heb ook weleens een bijna lege krat ingeleverd, maakt ook niet uit. Je kan het iig proberen
♡ Uitgerekend Juni 2025♡ 1 Juni Limi99 - 24 jaar - 2e kindje 2 Juni Sunny93 - 31 jaar - 1e kindje EenwensEendroom - 36 jaar- 2e kindje 3 Juni Krulletje87 - 37 jaar - 9e kindje 4 Juni Miss X - 38 jaar - 4e kindje Krullenboll - 32 jaar - 3e kindje 5 Juni Catlady90 - 34 jaar - 3e kindje 6 Juni Peer14 - 27 jaar - eerste kindje Hope2022 - 27 jaar - 2e kindje KarlijnA91 - 33 jaar - 2e kindje 7 Juni 8 Juni 9 Juni 10 Juni 11 Juni Vederlicht - 41 jaar - 2de kindje Midnight - 30 jaar - 2e kindje 12 Juni 13 Juni 14 Juni 15 Juni Lana - 32 jaar - eerste kindje Sterre83 - 41 jaar - tweede kind Moiiom - 36 jaar - vierde kindje 16 Juni 17 Juni 18 Juni 19 Juni 20 Juni 21 Juni Mwalibahati - 32 jaar - 4e kindje 22 Juni LieveWens - 33 jaar - 4e kindje 23 Juni Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje 24 Juni 25 Juni 26 Juni Antoinet1 - 33 jaar - 3de kindje 27 Juni 28 Juni 29 Juni Yasminnetje - 35 jaar - 5e kindje 30 Juni ☆ twee mooie kleine sterretjes aan de hemel ☆ Fladder38 – Loes28 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (20) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 4 november - vitaliteitsecho - Moiiom 4 november - vitaliteitsecho - Sterre83 5 november - vitaliteitsecho - Mwalibahati 7 november - termijnecho - Limi99 8 november - vitaliteitsecho - Wishfull123 11 november - termijnecho - KarlijnA91 11 november - termijnecho - Peer14 13 november - termijnecho - Krulletje87 13 november - vitaliteitsecho - Yasminnetje 18 november - termijnecho - Midnight 19 november - termijnecho - Hope2022 20 november - termijnecho - EenwensEendroom 20 november - termijnecho - Sterre83 5 december - termijnecho - Moiiom - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
De lijst er nog even bijgehaald en aangepast, want nu waren mijn echo-data er weer afgevallen. Ik hoop dat 'ie zo helemaal goed is, maar pas dus vooral aan wanneer er nog iets mist oid. Ik heb @Loes28 bij jou gezet @Fladder38, hoop dat je dat oke vindt. Verder heb ik de data die al geweest zijn uit de lijst gehaald en het totaal op 'verrassing' gezet bij het geslacht. @Patty86 wil je ook op de lijst?
Ik wil wel op de lijst maar ik ben 4 juli uitgerekend. Maar ik beval vermoedelijk gepland op tussen 27 en 30 juni