♡ Uitgerekend Juni 2025♡ 1 Juni Limi99 - 24 jaar - 2e kindje 2 Juni Sunny93 - 31 jaar - 1e kindje EenwensEendroom - 36 jaar- 2e kindje 3 Juni Krulletje87 - 37 jaar - 9e kindje 4 Juni Miss X - 38 jaar - 4e kindje Krullenboll - 32 jaar - 3e kindje 5 Juni Catlady90 - 34 jaar - 3e kindje 6 Juni Peer14 - 27 jaar - eerste kindje Hope2022 - 27 jaar - 2e kindje KarlijnA91 - 33 jaar - 2e kindje 7 Juni 8 Juni 9 Juni 10 Juni 11 Juni Vederlicht - 41 jaar - 2de kindje Midnight - 30 jaar - 2e kindje 12 Juni 13 Juni 14 Juni 15 Juni Lana - 32 jaar - eerste kindje Sterre83 - 41 jaar - tweede kind Moiiom - 36 jaar - vierde kindje 16 Juni 17 Juni 18 Juni 19 Juni 20 Juni 21 Juni Mwalibahati - 32 jaar - 4e kindje 22 Juni LieveWens - 33 jaar - 4e kindje 23 Juni Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje 24 Juni 25 Juni 26 Juni Antoinet1 - 33 jaar - 3de kindje 27 Juni 28 Juni 29 Juni Yasminnetje - 35 jaar - 5e kindje 30 Juni 4 juli Patty86 - 38 jaar - 3e kindje ☆ twee mooie kleine sterretjes aan de hemel ☆ Fladder38 – Loes28 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (20) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: 4 november - vitaliteitsecho - Moiiom 4 november - vitaliteitsecho - Sterre83 5 november - vitaliteitsecho - Mwalibahati 7 november - termijnecho - Limi99 8 november - vitaliteitsecho - Wishfull123 11 november - termijnecho - KarlijnA91 11 november - termijnecho - Peer14 13 november - termijnecho - Krulletje87 13 november - vitaliteitsecho - Yasminnetje 14 november - vitaliteitsecho - Patty86 18 november - termijnecho - Midnight 19 november - termijnecho - Hope2022 20 november - termijnecho - EenwensEendroom 20 november - termijnecho - Sterre83 5 december - termijnecho - Moiiom - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Toch fijn dat je nog langs kon komen. Maar pff wat een onzekerheid, het is nog zo vroeg in de zwangerschap ook. Sterkte en hopelijk stopt het bloedverlies helemaal.
Wat een spanning zeg, dan duurt 11 november best lang he. Ik hoop en duim dat het gewoon blijft zitten en het bloedverlies stopt. Wat een onzekerheid. Sterkte❤️
Even een update vanuit hier, paar dagen geleden verteld dat ik de misselijkheid met de dag erger voelde worden maar nog niet moest overgeven. Dat is afgelopen 2 dagen begonnen en gisteren kon ik eind van de dag geen water meer binnenhouden. Deze nacht steeds slokjes genomen en dat zit er voor nu nog in. Ik ga vandaag proberen heel kleine hoeveelheden te eten en kijken of ik het zo wat kan verminderen allemaal. Voor de dames met medicatie ervaring, gaat dat via de vk of de huisarts? ik trek dit niet lang meer, ik kan zo ook geen goede moeder voor de andere 2 zijn.
Jeetje wat heftig voor je! Geen ervaring die je kan helpen, maar wil je er wel heel veel sterkte mee wensen. En het klinkt inderdaad als een goed idee om even om hulp te vragen..
Wat schrikken! Fijn dat je wel even terecht kon bij de gyn, ondanks dat je er niet heel veel wijzer van werd.. Heb je nu nog steeds bloedverlies? Dat worden een lange 10 dagen.. We zijn er voor je hier♥️
Bedankt❤️ Ik heb niet zoveel bloedverlies meer, eerder restjes van gister. Het blijft spannend inderdaad…. Zijn hele lange dagen maar even wat afleiding zoeken.
Ohnee Yasminnetje, dat is schrikken! Wel fijn sat je meteen terecht kon, maar nu die onzekerheid. 11 november is nog lang. Maar om een beetje positief te blijven, had je dat niet bij 1 van je vorige zwangerschappen ook met een goeie afloop? Hopelijk is het bloedverlies nu gestopt?
Ik zou snel contact opnemen met vk of huisarts zodat je snel iets kan beginnen nemen. Moet zo lastig zijn en zeker met 2 kids in huis, zo kan je niet functioneren. Weten ze al dat ze straks een broer of zus krijgen?
Zo een opruimactie kan inderdaad deugd doen he! Hier liep ik de afgelopen dagen zonder veel zin in koken en wassen etc rond. Ik hoop dat die snel terugkomt. Nu aan zee, beetje uitwaaien dat scheelt weer.
Hopelijk is de migraine ondertussen helemaal voorbij? Een vriendin van mij heeft daar ook last van, zij kreeg advies om veel meer water te drinken nu ze zwanger is. En lijkt toch een pak beter, mss ook een tip?
Tuurlijk is dat ok. Wat had ik zelf ook zo graag in het gewone lijstje op 17 juni kunnen blijven staan. ik hoop dus van harte voor jullie dat het sterretjeslijstje niet verder aangroeit dames! ❤
Ja ik had het bij mijn zoon inderdaad maar verder in de zwangerschap rond de 10 a 11 weken dus toen konden zij ook gelijk het hartje zien… Nu ben ik helaas niet veel wijzer
Hier donderdagnacht een eerste prop verloren dat leek op een vruchtzakje en gisteren nog een 2e. Zou ik dan gisteren kunnen rekenen als dag 1 van een nieuwe cyclus? Dames met miskraam ervaringen, wanneer begonnen jullie terug te proberen? @ de iets 'oudere' dames, mijn twijfel slaat zo toe ivm mijn leeftijd. Straks word ik 41, zal het dan nog wel lukken en hoe snel? We zijn al gauw weer snel wat maanden verder wss... En wat zou de reactie van anderen zijn ivm mijn leeftijd en eventuele zwangerschap nog. Stress...
Ik had nog helemaal niet gereageerd op jouw verdrietige nieuws. Heel veel sterkte en ik kan me je twijfel goed voorstellen als je nu al meerdere keren een miskraam hebt meegemaakt. Toch zou ik hierin vooral je hart volgen en niet teveel de eventuele reacties van buitenaf meenemen. Ik vind persoonlijk begin 40 niet te oud en ook niet raar voor gezinsuitbreiding.
Ik was sowieso al 36 toen ik begon met proberen, omdat ik mijn partner laat tegenkwam. Ik was 38 toen ik beviel van mijn zoontje en onze wens voor een tweede was nog groot. Na een jaar de medische molen in gegaan omdat het zelf niet lukte om zwanger te worden. De kansen zijn misschien iets kleiner, maar je wordt wel steeds zwanger! Je zou eens kunnen informeren of ze bij een fertiliteitsafdeling met je mee willen kijken. Wellicht dat alleen al extra progesteron je zou helpen bijvoorbeeld? Geen idee of dat kan hoor. Het opgeven van je wens om de (ingebeelde?) mening van anderen is volgens mij iets om veel spijt van te krijgen. Ja je leeftijd is niet top, maar er is geen arts die daar bij mij moeilijk om heeft gekeken ofzo. Ik snap echt dat je je zorgen maakt, misschien wel omdat de wens echt nog groot is? Dat zegt ook iets.
Ik heb vandaag nog niet overgegeven en heb wel een klein beetje gegeten. Ik ga maandagochtend gelijk bellen naar de huisarts. Heb gevonden dat ik hier bij de huisarts moet zijn en verloskundigen geen medicatie uit kunnen schrijven. (Ik woon niet in Nl) Mijn dochter vroeg gisteren heel lief of ik ook zo misselijk kan zijn omdat er een baby in mijn buik groeit. Ik heb gezegd dat dat zo kan zijn en daarna vroeg ze niks meer. Liefst vertel ik het na een eerste echo
Ik heb de medicatie via de huisarts geregeld, gebeld, kon meteen urine komen inleveren en 3 uur later lag het recept bij de apotheek.
Ach wat een schrik! Hopelijk lukt het om wat fijne afleiding te vinden en anders vooral lekker hier je hart luchten!