Kan me voorstellen dat je niet zo lang wilde wachten. Fijn dat je eigen huisarts wel goed meedenkt! Hopelijk inderdaad nu goed ingesteld
Voor mijn gevoel kruipt en vliegt de tijd tegelijkertijd. Misselijkheid is helaas nog wel heel sterk aanwezig icm overgeven. Maandag de termijnecho! Dan weet ik ook of ik inderdaad een paar dagen verder ben zoals de gyn vorige week dacht
Heel veel sterkte @Wishfull123. Fijn dat je VK zo met je meedenkt en een verwarrende situatie voor jullie wil voorkomen. Hopelijk lost je lichaam het zelf op en heb je binnenkort weer goed nieuws!
Oooh zo ontzettend erg! Ik had zo op postief nieuws gehoopt. Hoe gaat het nu met je? Nog veel bloedverlies? En hoe voel je je? Heel veel sterkte!
Sinds dinsdag elke rond de middag een ovulatietest gedaan. De bovenste is van dinsdag de onderste van vanmiddag. Ik zie nog geen positieve test maar heb wel rekbaar slijm. Of zou dat ook nog van de miskraam zijn?
Is je zwangerschapstest al negatief? Ik zou toch even eerst ongesteld worden. En anders kan het best een tijd duren voor je weer een ovulatie hebt. Na mijn mk in oktober heb ik weken met rekbaar slijm gelopen.
Ze lijken wel wat gelijk te blijven. Is je zwangerschapstest ook nog positief? Misschien reageren ze toch op het restje hcg?
Gister met 10w4d een pretecho laten maken. Zo leuk om te zien hoe het gegroeid is. De kleine was heel druk aan het zwaaien en trappelen. Ik voel me zo gezegend.. we hebben jarenlang gewacht op onze dochter (ruim 11 jaar voor ik zwanger raakte). Verschillende miskramen gehad en nu was het eigenlijk heel snel raak. Soms voelt het nog wat onwerkelijk maar het zit er echt ♡
Jaa hier ook al enorm! Probeer het nog een beetje stil te houden voor de buitenwereld maar ben benieuwd wie uk voor de gek hou! Haha
hier ook al enorm. Denk dat ik deze week toch maar even de doos met kleding van zolder ga halen. Woensdag de termijnecho, als die gewoon goed is gaan we het denk toch maar vertellen. de gewone kleding zit zo strak dat ik regelmatig buikpijn ervan heb.
Haha hier hetzelfde ik loop in huis met een badjas en tshirts zodat het minder opvalt. 2 van mij zijn al wat ouder (13 en 16) die zijn natuurlijk niet gek. misselijkheid begint nu steeds meer te komen pffff had gehoopt dat het weg zou blijven vooral met mijn vorige hg zwangerschap
Ik ben sinds deze week ook echt flink beroerd! Ben heel benieuwd hoelang ik het nog geheim kan maken sta regelmatig spugend bij de wc, maar wil echt niet dat de kinderen het merken dus ren maar elke keer naar de badkamer