jaa ik probeer positief te blijven alleen vandaag was dat wat minder. Vind het gewoon echt spannend. De jongens weten het al. Had rond etenstijd getest omdat ik er vanuit ging dat het negatief zou zijn. Dus uit paniek zo naar me man en kinderen gerend met ‘omg omg omg, kijk!! 2 streepjes’. De oudste riep meteen, ben je zwanger!! Dus kon er niet meer omheen hahahah.
Dank, ik weet ook wel dat het komt en gaat. Zou ik ook moeten weten na ruim 4 zwangerschappen maar wat kan je toch ermee bezig zijn... Heb volgens mij wel 10 keer in mijn borst geknepen Ik moet het eigenlijk niet doen maar is ook gelijk een excuus om morgen toch maar de CB test te halen.
Ik merk dat ik een opgeblazen buik heb en mijn broeken echt minder makkelijk dicht gaan. Mijn borsten zijn zo nu en dan wat gespannen. Verder lijkt ik wat grieperig te worden maar dat link ik meer aan het weer. Nog maar een kleine 2 weken tot de eerste echo!
Vannochtend CB test gedaan. Nog steeds zwanger 3+ Gelijk foto gemaakt. Ben nog geneigd om een streepjes test te doen maar dat is denk ik nutteloos. Nog steeds geen spanning in mijn borsten meer. Hoe gevoelig is de 3+ bij clearblue?
Ja we waren een midweekje op vakantie, dat helpt natuurlijk ook! @MIss X, je moet natuurlijk helemaal doen waar jij jezelf goed bij voelt, maar ik weet niet of een extra streepjestest je de bevestiging gaat geven waar je naar zoekt. Als de CB 3+ aangeeft bij 6 weken dan is dat helemaal goed toch? Dan heb je zoveel HCG in je lichaam dat een streepjestest gewoon knetterpositief gaat zijn. Maar uiteindelijk zegt dat niks over of alles goed gaat verlopen of niet.
Hier vooral echt ontzettend misselijk. Dit had ik bij mijn ma ook en heeft toch niet in een goede zwangerschap geresulteerd dus inderdaad de kwaaltjes zeggen weinig. Voel me echt knap beroerd en ben nog niet eens 6 weken. Nog 3 weken tot de eerste echo.. Herkenbaar die onzekerheid, vraag me idd wel af of extra testen wel die zekerheid en rust gaat opleveren waar je naar op zoek bent. Dat moet denk ik volgen na de echo...
@KarlijnA91 Je hebt helemaal gelijk hoor. Dacht bij een streepjes ook de bevestiging te krijgen dat het nog steeds streepje is of dat het lichter is geworden. Denk zelfbescherming voor de echo. Hoewel niks een glazen bol is Wat stom zeg die onzekerheid. Komt denk ik echt door de laatste zwangerschap dat mijn hcg afliep en de testen lichter werden toen ik minder klachten kreeg. Eigenlijk nooit zo mee bezig geweest met de andere 4 zwangerschappen. Vrijdag de echo en merk dat ik dat ook heel spannend vind ipv dat ik er als voorheen heel erg naar uitkeek. Omdat mijn laatste ervaring met echo's niet de leukste waren. Ik probeer vooral de zwangerschap van mijn dochters naar voren te halen wat wel heel goed ging en niet teveel over nadacht. Uiteindelijk heb ik een langere periode meer positieve ervaringen gehad dan negatieve. Mooie mindfulness les de komende periode haha.
Vind het heel erg spannend. Voel me zo onzeker op het moment maar wil er vooral echt van genieten en in het hier en nu leven. Ben blij dat we vrijdag even mogen spieken. Had jij ook een echo a.s. vrijdag? Hoe voel je eronder?
@MIss X, is ook niet gek. We kunnen in het leven bijna alles regisseren en controleren. Dus als je dan over iets geen controle hebt is dat gewoon echt lastig. Zeker als het om een minimensje gaat en je ook al eens hebt meegemaakt dat het niet goed afliep Laten we hopen dat het allemaal goed zit daarbinnen en je vrijdag goed nieuws krijgt! Moet je al vroeg voor de echo of later op de dag?
De eerst echo's komen dichterbij zeg! Dinsdag mogen we ook even spieken bij onze beeb, ondanks dat ik het spannend vind na de laatste keer kijk ik er ook ontzettend naar uit en ga ik er van uit dat er op alle echo's een mooi kloppend hartje te zien is!!
Snap ik helemaal! Ik vind die eerste fase ook zo onwerkelijk en spannend, ik durf het eigenlijk pas echt te voelen dat het zo is als ik een kloppend hartje heb gezien. Ik mag vrijdag ook voor mijn eerste echo, ik verwacht dan 6+5 te zijn, of misschien 6+4 maar dan moet het zaadje wel erg lang overleefd hebben in m'n buik, haha! Ik mag om 9:45 uur. Hoe laat heb jij je afspraak?
Aah wat fijn dat je dinsdag alweer mag! Ik snap je spanning volledig! En supergoed dat je er positief in staat, ik heb er ook het vertrouwen in dat we gewoon allemaal (opnieuw) ouders mogen worden in juni 2025. Zo bijzonder!
Zo fijn dat veel van jullie al zo vroeg terecht kunnen voor een echo.. ik moet nog 2 weken wachten en eigenlijk vind ik dat helemaal niet leuk. Haha!
♡ Uitgerekend Juni 2025♡ 1 Juni: Limi99 - 24 jaar - 2e kindje 2 Juni Sunny93 - 31 jaar - 1e kindje 3 Juni: 4 Juni Miss X - 38 jaar - 4e kindje 5 Juni: Catlady90 - 34 jaar - 3e kindje 6 Juni: Peer14 - 27 jaar - eerste kindje Hope2022 - 27 jaar - 2e kindje KarlijnA91 - 33 jaar - 2e kindje EenwensEendroom - 36 jaar - 2e kindje 7 Juni: 8 Juni 9 Juni: 10 Juni 11 Juni: Vederlicht - 41 jaar - 2de kindje Midnight - 30 jaar - 2e kindje 12 Juni 13 Juni: Loes28 - 33 jaar - 3de kindje 14 Juni 15 Juni: Lana - 32 jaar - eerste kindje 16 Juni 17 Juni: 18 Juni 19 Juni: 20 Juni 21 Juni: 22 Juni 23 Juni: 24 Juni 25 Juni: 26 Juni 27 Juni: 28 Juni 29 Juni: 30 Juni: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (5) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Afspraken: 10 oktober vitaliteitsecho - Miss X 11 oktober vitaliteitsecho - Limi99 11 oktober vitaliteitsecho - Sunny93 15 oktober vitaliteitsecho - Hope2022 21 oktober vitaliteitsecho - Catlady90 23 oktober vitaliteitsecho -EenwensEendroom 24 oktober - vitaliteitsecho - Vederlicht 28 oktober - vitaliteitsecho - Midnight 29 oktober - vitaliteitsecho - Loes28 1 november vitaliteitsecho + intake - Peer14 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan[/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Hi allemaal, Het lijkt me fijn om hier mee te mogen schrijven. Ook ik vind deze zwangerschap erg spannend. Lees hier dat ik daarin niet de enige ben. Vorige maand heb ik een vroege miskraam gehad met 5,5 weken en direct daarna was ik weer zwanger. Ik weet dus nog niet zeker of de uitgerekende datum klopt want dat is wat lastiger rekenen na de miskraam. Ondanks dat ik me wel zwanger voel, pijnlijke borsten, broeken die nu al strak zitten en ik behoorlijk moe ben, blijft het erg spannend. Denk dat ik pas écht kan genieten als de 1e echo goed is. Zie dat de 1e echo in dit forum morgen al gepland staat! Hoop dat je morgen een mooi kloppend hartje mag zien Miss X!
Sorry ik had nog niet alles teruggelezen. Nu wel haha en zie dat de echo van vandaag verzet was naar morgen. Nog 1 dagje langer geduld. Hopelijk morgen alle 3 een mooie echo!
Wat leuk dat je er ook bent, welkom! En natuurlijk van harte gefeliciteerd ❤️. Wat pittig van de vroege miskraam vorige maand! Kan me voorstellen dat je dan wel extra scherp bent op kwaaltjes. Had je die de vorige keer ook of was dat toen al gelijk wat minder? Succes met de eerste (wacht)weken doorkomen!