Ik vraag me ineens af of ons bed wel geschikt is om in te bevallen. We hebben zo'n soort bed http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89857800, dus met zo'n ding bij het voeteneind. Ik heb daar helemaal nog niet bij stilgestaan. Ik ga morgen naar de vk, dus dan kan ik het wel daar nog navragen. Maar als iemand nu een antwoord voor me heeft, zou dat heel fijn zijn.
geen ervaring, want helaas moest ik vorige keer in het ziekenhuis bevallen. Maar mijn VK heeft er niks over gezegd, volgens mij staan ze vooral aan de zijkant. En desnoods ga je er dwars op liggen. Dus ik kan me niet voorstellen dat er een probleem si. Er zijn toch heel veel mensen met zo'n bed?
Nee hoor is prima. Ik heb een 1 persoonsbed met beide kanten van dat soort bogen aan hoofd en voeteneind en ben er 2x op bevallen.
Ik heb daar nog nooit iets over gehoord. Ik weet alleen dat ze kijken naar de hoogte van je bed ivm werkhoogte. Voor de rest moet het niet uitmaken
Mocht je twijfels hebben, kun je altijd nog voor een bed op de logeerkamer gaan.. heb ik ook gedaan..daar hebben we een éénpersoonsbed staan en daar ben ik op bevallen. Zit je ook niet met dat geklooi aan je eigen bed