Van harte gefeliciteerd! Ik ben op 20 maart uitgerekend (op de verjaardag van mijn moeder ). Geniet van je zwangerschap! Liefs, Cleo
Van harte gefeliciteerd! Ik ben op 20 maart uitgerekend (op de verjaardag van mijn moeder ). Geniet van je zwangerschap! Liefs, Cleo
Allemaal gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger. Het was voor mijn vriend en mij een enorme verassing, maar we zijn er ontzettend blij mee. Het wordt een mooie en spannende tijd. Liefs Janneke
Wat grappi al die zwangeren in MAART Allen van harte!!! Ben nu ook 9wkn en 6dgn de kwaaltjes worden iets minder en dan is het echt heel vreemd en af en toe moeilijk te geloven dat er echt een kleintje in je buik groeit. Kan ook niet wachten tot 14 sept dan krijg ik eindelijk weer een echo!!
hee gefeliciteerd muffy! ik ben ook zwanger, uitgerekend voor 16 maart 2007!! Leuk zeg, al die maart-mama's!! Groetjes van Tijgertje
Gefeliciteerd!!!! En ook ik ben uitgerekend in maart, de 12de om precies te zijn. Nu hopen dat ze ook blijven zitten tot maart!! Marian