Uitgerekend maart 2011

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door trubbel, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

tis er inderdaad erg druk,
    ik had ook al voorgesteld om het topic op te splitsen omdat het zo druk was. maar dat wilden de meesten niet.
    is natuurlijk ook wel begrijpelijk.
    je leert mekaar net een beetje kennen

2. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Nou das dan makkelijk voor de gene die hier lekker willen kletsen kletsen lekker hier is (nog) nie zo druk.
    Net terug uit de stad pfff wat een teleurstelling.

Merk nu wel dat ik spontaan niet meer tegen drukte kan wordt er duizelig van, had ik dinsdag ook maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was.

Morgen ga ik de verlosk. bellen voor een afspraak echt spannend weer.
    Wij hebben er deze ronde dus 6 mnd over gedaan en hadden inmiddels zoiets van ja dan maar niet hoor we hebben er 1 en die is gezond tis wel goed zo en ja hoor RAAK haha.

3. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik wil me ook graag aansluiten hier. Heb op 9-7 een mooie positieve test gehad dus ben nog helemaal in de wolken heeeerlijk!
    Gisteravond in de stad naar voetbal gekeken maar dat was af en toe echt afzien! Het was warm en suuuuperdruk. Je kon je niet meer bewegen er werd flink geduwd en naar de wc gaan kon je vergeten want je kwam er niet door pffff.
    Ben blij dat ik weer lekker thuis ben hihi.

Grz.

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi, hier precies hetzelfde! Eerste 3 x niet raak was ik steeds een beetje boos, toen dacht ik een paar x, nu gaat het wel gebeuren, en dan opeens geef je een beetje op he??? maar toen was het dus toch raak!! Wat een geluk :).

Jammer van de voetbal maar het is nu lekker voorbij allemaal met die gekte.

C.

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik ben 18maart uitgerekend, heb 4 aug eerste afspraak/echo dus at wacht ik af dan ga ik op mn roze wolkje zitten hihi

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hai meiden..het is idd wel druk bij de maart mama's maar wel heel erg gezellig hoor.

snap best dat jullie dan gewoon met deze groep verder willen maar ik denk dat het dan handiger is om een maart mama's 2011 deel 2 te maken in de bevallingslijst forum, omdat er anders 2 dezelfde topics zijn en deze dan vroeg of laat gesloten zal worden.

7. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Ik ook. Ik ook!!!
    Volgens calculator ongeveer 17 maart 2011 uitgerekend.
    1e miskraam
    2e dochter van nu 3
    3e miskraam
    4e blijft nu hopelijk lekker zitten
    Ik durf eigenlijk nog niet blij te zijn. Maar toch heb ik het gevoel dat het bij deze veel beter zit dan bij de vorige. Nu hopen dat ik gelijk krijg.

8. pegster

pegster Lid

2 jul 2010
    26
    0
    0
    Hallo dames van maart 2011!

mijn uitgerekende datum ligt rond de 18 maart!
    Ben zwanger van mijn eerste en stuiter al de hele dag! Over 2 weken eerste afspraak met de verloskundige.
    Iedereen gefeliciteerd!!

9. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    mijn datum is op onze verjaardag (mijn partner en ik zijn zelfde dag jarig)

dus mischien zijn we dan straks met ons 3en tegelijk jarig hihi:$:);)

ik heb op de verjaardag van mijn zoontje de eerste echo bij de gyn. vind het wel spannend allemall

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Leuk om te zien dat er weer aug-mama's van 2009 zwanger zijn.

Wij krijgen veel reacties als: wat snel, was het gepland etc. Maar zo gek is het dus niet alweer een kinderwens te hebben na een paar maanden.

11. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!

Ik kom me ook hier melden,
    vanmorgen getest en een knaltest gelijk!!!
    Eerste zoontje was een onverwachts cadeautje.... dus was even spannend natuurlijk hoelang we over een bewuste tweede zouden doen.. In Ronde 2 al raak!!!!

We zijn superblij en gelukkig!!
    Nu hopen dat alles goed zal blijven gaan!!

Liefs Romana

12. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Zo zeg baal ff een beetje, Hoef pas 9 aug na de verloskundige ;).
    had gehoopt op volgende week ofzo, heb ik toch meer een bevestiging v mezelf dat t echt is, want heb nog steeds niet echt klachten op t moe zijn na maja. Hoop dat het lekker blijft zitten.
    wel veel last van witvloed zeg ben elke keer wel een beetje bang dat ik alsnog ongi word en zo onzeker was k bij de 1e totaal niet!

13. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    Hallo meiden,
    Ik kom ook gezellig meekletsen.

Wij gaan nu voor de 1e!
    Erg spannend, volgens mijn berekening is 19 maart ong. mijn bevallingsdatum ( als alles goed blijft gaan ) weet ook niet goed of
    ik nu verloskundige moet bellen etc... Ik weet nog niet
    zo goed welke wegen ik moet gaan bewandelen.

Het moet echt nog 'doordringen' dat ik zwanger ben ! :)

Succes allemaal! Liefs !

14. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    @charlie2006
    Je kunt de verloskundige wel al bellen hoor, bij mijn 1e zwangerschap kon ik de week erop al gelijk komen.
    Denk dat t nu niet meteen hoeft omdat ze de meeste gegevens al hebben qua intake.

1 voordeel dat ik zo laat pas kan komen is dat ik het hartje dan al kan horen.....

15. shenoby

shenoby Niet meer actief

hoi dames,
    mag ik ook met jullie meekletsen?
    het officiele topic gaat zo snel dat ik denk dat ik daar wat meer op de achtergrond ga meekletsen.
    en aangezien jullie ook nog niet zo ver zijn kan ik misschien hier nog mooi inhaken.

ik ben al mama van een dochter zij is geboren op 3 maart 2009.
    ik ben dus al een maart mama.
    volgens de berekeningen ben ik uitgerekend op 13 of 15 maart.
    als het 15 maart is ben ik op exact dezelfde datum uitgerekend als bij nikki.
    ik ben al eens bij de gyn geweest. daar was op de echo eerst alleen nog maar verdikt bm slijmvlies te zien. heb wel hcg geprikt.
    was eerst 72 en toen gestegen naar 134.
    de 21e heb ik weer een echo.
    ik ben nu 24 en zal 25 zijn als 2e frummel geboren word.

zo dat wast wel zon beetje geloof ik :)

16. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    ik ben echt blij dat ik zwanger ben eerst moest ik eraan wennen maar zou nu niet meer zonder willen.:D

17. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    @daisybunk1, wij lopen bijna gelijk met onze banners :)

18. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    Charlie2006 leuk joh:D ik ben echt heel benieuwd hoe alles gaat lopen jij dan?
    ik heb er echt heel erg zin in om zwanger te zijn maar denk dat dat komt door mijn hormonen omdat ik er voor 3 weken terug nog heel erg bang voor was. zo raar;)

19. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi meiden, gefeliciteerd allemaal. Ik vind het ook helemaal leuk nu, terwijl het bij mij toch niet zo snel kriebelde na onze dochter, vandaar het leeftijdsverschil van 4 jaar. Ben wel blij dat ik weet wat er allemaal komen gaat nu, inclusief de bevalling.

Ik mag 2 augustus voor de echo, ze probeerde me eerst een echo met 11 weken aan te smeren maar dat ging hier niet op. Moet toch weten of het goed zit?? Vind het maar vreemd dat ze mensen zo lang laten wachten.

Welkom Shenoby, wij lopen gelijk op! ik ben ongeveer 12 maart uitgerekend.

Charlie

20. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    Ik heb vandaag toch gebeld en mag een afspraak maken met het diagnostisch centrum voor een eerste echo, omdat ik daarna in week 9 op vakantie ben :)

Ben erg benieuwd of het allemaal goed blijft gaan!
    Ik zit dan op 8 weken. Ik ben ook benieuwd of het hartje dan al klopt... erg spannend allemaal zo'n eerste kindje !

Deel Deze Pagina