Ja ik vind het ook echt super leuk hoor,...ik word nu smorgens wakker en denk er meteen aan... Tis alleen nog wennen. Mijn man moet ook een beetje wennen aan het idee
Oh leuk zeg!! Heb je weer iets moois om naar uit te kijken! Ben net weer wakker ff 3 kwartier liggen slapen haha...
Ja hoor ben ik helemaal blij krijg ik weer bloedverlies! ik hoop dat dat hetzelfde is als bij mijn zoontje omdat ik bij beide zwangerchap pen bloedverlies had. Ben wel enorm verdrietig en bang heb ook buikpijn.
oh nee! Ik snap dat je nu bang bent, dat zou ik ook zeker zijn!! Kan het geen innest. bloed zijn ofzo ?? Sterkte meis!
Ik vind het ook wel leuk een kleiner groepje. Ik wil altijd wel graag mijn best doen om geintresseerd te zijn, maar kan het heel slecht bijhouden als er zoveel berichten zijn. Het is maar even afwachten, misschien wordt het hier ook wel zo druk hahaha
oooo wat rottig! Hopelijk valt het mee. Ik hoorde van mijn zus dat ze een keer met 11 weken nog een bloeding had. Toen dacht ze ook dat ze het kwijt was. Ik hoop voor jou dat het mee valt....
Kan het me zo goed voorstellen...probeer een beetje rustig te blijven, even afwachten. Sterkte hoor!! Ik duim voor je..
Oh nee meid! Zou helemaal gaan staan flippen! Hoop dat het niks ernstig is net als bij je vorige zwangerschap! Knuf
Helaas heb ik de hele zwangerschap van mijn zoon bloedingen gehad maar ik je hoopt dat je nu dat niet krijgt maar heb ook al miskraam gehad dus ben echt super bang en onzeker. Bedankt voor jullie steun dat kan ik wel gebruiken.
hoi meiden. ik wil mij hier graag ook melden. ik ben nu 4 weekjes zwanger en hopelijk hebben we in maart een wondertje in ons armen. het zijn wel angstige weken. zeker tot de 12 weken aangezien we al 2 miskramen hebben gehad 1 met 6 en 1 met 9 weken zwangerschap. maar 3 keer is scheepsrecht dus we blijven positief!
Dames, jullie mogen je aansluiten bij de maart-2011-mamma's onder het kopje Bevallingslijst. Omdat dubbele topics niet zijn toegestaan doe ik deze op slot. Groetjes, Josien