Hallo Dames, Ik ben nieuw op het forum en moet het echt eventjes leren kennen! Ik kan nergens een open topic vinden waarbij uitgerekend in maart 2015 staat. 26 Maart 2015 zal mijn allereerste kleine spruit komen, ik ben zo gelukkig! We krijgen bijna te horen wat het geslacht van de kleine spruit is. Ik heb al meerdere echo's gehad en ben nu pas echt lekker aan het genieten, ik ben tot 12 weken erg ziek geweest dit is voorbij nu! Hopelijk hebben jullie zin om mee te schrijven . Mocht er een ander topic zijn dan hoor ik het ook graag! Liefs Motherhood
Hallo, Ik zie zo snel ook geen clubje voor maart en ik sluit graag aan Wij verwachten ons eerste kindje op 12 maart 2015. De eerste weken (tot week 11) voelde ik me prima, zijn zelfs nog gewoon met de auto naar Kroatie geweest, maar vanaf die week heb ik me 2 weken erg misselijk gevoeld. Dat heeft nu plaats gemaakt voor obstipatie, moeheid en last van mn bekken. Maar goed ik had al bekkeninstabiliteit voordat ik zwanger werd, dus het viel te verwachten. Wat fijn dat jij je nu weer goed voelt, Motherhood Ik heb t wat dat betreft echt getroffen met maar 2 weken misselijkheid. Ben benieuwd wie er nog meer aanschuift! Groetjes Denkertje
Hallo meiden, Ik sluit me aan! 14 maart uitgerekend van twee wondertjes. 't is een zwaardere zwangerschap maar ook weer bijzonderder. Ik schrijf niet veel maar lees regelmatig! Enne...gefeliciteerd!
Hallo, ik kon ook geen clubje vinden Ik ben 30 jaar (volgende maand 31 Mijn man en ik zijn 15 jaar samen en in februari 10 jaar getrouwd. 15 Maart zijn we uitgerekend, tot nu toe gaat alles goed. Vind het erg spannend allemaal, dit is ons eerste kindje, Gister hebben we een geslachtsbepalingsecho gehad en we krijgen een zoontje
Leuk dat je aan wilt schuiven, peggy, tis nog niet zo druk hier.. Ik ben 33 en ruim 2 jaar samen met mijn vriend. 27 oktober hebben wij de 20 weken echo, maar we willen niet weten wat het geslacht is.
Toevallig hebben wij ook onze 20 weken echo op 27 okt! Vind het allemaal wel spannend> Wij moeten dit uitgebreid in het ziekenhuis laten doen omdat de moeder van mijn man vroeger met een gaatje in het hart geboren is, kans is klein dat het doorgegeven wordt gelukkig Maar ik kan niet wachten tot ik de kleine weer kan zien haha
Maar hebben jullie dan apart een geslachtsbepalende echo gehad? Ik weet niet beter dan dat dat bij de 20-weken echo hoort. Wel extra spannend voor jullie dus de 27e.
Ja wij hebben apart een geslachtsbepalingsecho laten doen hier in de buurt En het was duidelijk een jongetje, voordat die vrouw het zei had ik het al gezien hahaha Was ook niet zo heel erg duur kostte 25 euro en je kreeg 2 foto s mee eentje van het hele babytje, en eentje van het geslacht . Ja de 27ste vind ik ook spannend maar gelukkig is het niet levensbedreigend, maar er moet wel rekening mee gehouden worden uiteraard.
Hoi allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik zou ook graag willen meekletsen hier Op 4 maart verwachten mijn vriend (32) en ik (26) ons eerste kindje. We hebben 2 weken geleden een echo voor de geslachtsbepaling laten maken en wij krijgen overduidelijk een zoontje! Tot week 13 ben ik echt hondsberoerd geweest, maar sindsdien voel ik me redelijk goed. Alleen mijn bekken doet sinds een paar weken een beetje moeilijk
Hoi Monja, welkom en gefeliciteerd! Komen jij en Peggy wellicht uit Belgie? Want hier in NL is het niet de gewoonte om apart een geslachtsbepalende echo te doen. zo maar nieuwsgierig hoor
Hallo Monja! Denkertje. Ik woon in Nederland Noord Limburg Er zit hier toevallig een vrouw die heeft zo n pretecho praktijkje, en daar kun je 3D echo s en geslachtsbepalingsecho s laten doen, ook kun je daar dvdtjes laten maken met bewegend beeld en zo, Erg leuk als je tussendoor je kleine even wil zien.
Ik woon gewoon in Nederland. Mijn vriend en ik zijn allebei gewoon erg nieuwsgierig en vandaar dat wij nog die pretecho hebben laten maken. Was erg leuk moet ik zeggen! Volgens de mevrouw die de echo deed was dit één van de lastigste die ze ooit heeft gehad en ze doet dit al 20 jaar, haha! Met als gevolg dat de echo ipv 15 minuten ruim 45 minuten duurde en we zelfs even in 3D hebben mogen kijken. Ook ipv 2 foto's 6 foto's gekregen, waarvan 2 in 3D. Echo kostte 30 euro en als het nog niet te zien was geweest dan mochten we een week of wat later terugkomen en dan hoefden we niet opnieuw 30 euro te betalen.
ah zo.. In mijn vriendenkring heb ik nog niemand daarover gehoord, vandaar dat het mij wat onbekend voorkomt. Wij krijgen ook een DVD en foto's, al willen we niet weten wat het is, ik geloof dat we daar 10 euro voor betalen. Nu ik het me zo bedenk.. volgens mij vroeg de vk wel of we ook nog voor de 'pretecho' gingen, maar omdat we niet willen weten wat het is, hebben we aangegeven dat niet te willen doen.
Hi dames, Ik sluit mij ook graag aan ik ben ook op 14 maart uitgerekend van een tweeling. Tot nu toe gaat t voorspoedig geen kwaaltjes op moeheid na gehad. dus mag niet klagen!
Welkom Christine79! Gezellig nog een Maart mama! Spannend zeg een tweeling! En fijn dat je bijna geen kwaaltjes hebt. Willen jullie wel graag weten wat het wordt of laten jullie het een verrassing tot het laatst? ( Ben gewoon nieuwschierig haha)
Hi Peggy, Wij willen idd ook weten wat het t geslacht is van beide kindjes. Op 10/10 weer controle en echo dus misschien dat ze hier naar kan kijken en anders op 27/10 dan hebben we de twintigwekenecho. Alle controles zijn bij een tweeling direct in t ziekenhuis voordeel is wel dat ik nu inmiddels een mooie echofotoverzameling heb. Groot gelijk dat je een pretecho tussendoor hebt laten maken anders had je na 12 weken pas weer met twintig weken je kindje gezien. Gaat t verder goed?
Zal ook wel een veiliger gevoel geven dat alles zo uitgebreid gecontroleerd wordt in het ziekenhuis. En erg fijn dat je dan zoveel foto s krijgt ja Ook erg spannend voor jou de geslachtsbepaling natuurlijk, want jij heb 3 opties haha En de 27ste wordt een spannende datum zie ik al, volgens mij zijn we al met 3 meiden die dan de 20 weken echo hebben, Ik voel me ook goed tot nu toe, het enige kwaaltje wat ik heb is iets vaker plassen. Dus ik mag niet klagen.
Hi, Als eerste gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik sluit me ook graag aan. We verwachten ons kindje op (rond ) 29 maart. Dus nog nog net voor mij 33ste mama (13 april). Ik hoop vanaf nu wat meer te kunnen gaan genieten van de zwangerschap want ik ben de eerste 14 weken 24/7 misselijk geweest. Vanaf deze week voel ik me gelukkig stukken beter. Nu ook tijd dus om wat dingetjes te gaan regelen. Hebben jullie al dingen geregeld zoals opvang? En iemand ook al bezig met de babykamer? Groetjes, Janie
Inderdaad grappig dat er in ieder geval 3 uit maart de 27e de 20 weken echo hebben. Vind t op zich wel spannend alles wordt dan ook nagekeken. Ik heb zelf t gevoel dat t onderste kindje een jongen is en bovenste kindje een meisje. Ben benieuwd of dat gevoel klopt. Bij mij liggen ze in een zogeheten stapelbedje. Onze 12weken echo was ook echt een bijzonder plaatje. Fijn peggy dat jij dus ook geen klachten hebt. Welkom en ook gefeliciteerd janie, hoop dat je je nu beter gaat voelen. Ik heb er gelukkig helemaal geen last van gehad maar t lijkt mij echt vervelend. Kraamzorg en opvang hebben wij al geregeld. Groeit jullie buik ook ineens hard, bij mij sinds de 15 weken begint hij goed te groeien moet ook wel overigens ik moet ze ergens gaan laten. Groetjes,