Gaat hier wel redelijk goed hoor! Ik heb vooral klachten die ik anders ook wel eens heb. Zo zijn mijn darmen en maag op de hobbel. (Nog niet echt misselijk) en soms wat licht in het hoofd. Soms voel ik wel wat in mijn buik… Wat ik vooral merk is moe zijn.
Welkom! Sommige kindjes kunnen niet wachten om bij hun ouders te zijn, denk ik dan maar en spannend ook zo te starten met een nieuwe baan! Hopelijk kom je goed de zwangerschap door en kunnen de kinderen uit de klas lang genieten van de juf
Buikgriep heerst inderdaad wel ja maar dat heb ik denk ik niet. Bekkenband geen ervaring mee gelukkig. Lijkt me vreselijk als je er zoveel last van hebt. En nu al zo vroeg in de zwangerschap. Misschien dat de fysio je raad kan geven omtrent de bekkenband?
Hangt ook inderdaad van je pijn af.. ik had ook last van mijn bekken, maar dat kwam omdat mijn buikspieren te strak stonden, dus een band zou het alleen maar erger maken volgens de fysio. Same als @Suzi98 dus baat bij fysio
Hier ook bij 16 weken voige zwangerschap pijn gehad. Weet alleen niet meer of het nou het bekken was of het stuitje. Ik kon op een of ander moment niet meer lopen, en dan na een aantal uur liggen ging het ineens weer en dat regelmatig. Toen fysio gehad en die heeft met tape en speciale warmte/ echo het toen echt goed op kunnen lossen. Na een aantal keer echt geen last meer gehad. Mocht ik beginnende pijn krijgen ga ik ook echt gelijk weer erheen.
Ben trouwens al een paar dagen niet meer echt misselijk geweest (had al maar elke dag ff 1 vlaag van 10 min dus viel mee). Wel nog gevoelige borsten en supermoe.. zal wel goed zijn hoop ik
Ik heb steekjes in mijn baarmoeder. Naast een heel irritant, ook een heel eng gevoel.. Ik kan me dit niet herinneren van eerdere zwangerschappen. Ik heb geen idee hoe menstruatiekrampen voelen, dus dat maakt het extra onzeker.. Echt, die eerste maanden.. Bah!
oh ja, maar dat is echt heel normaal Ik had meer krampen en steekjes bij mijn goede zwangerschappen dan bij de miskramen.
Hihi thanks voor je reactie @MissMorrow, als ik er rustig over nadenk weet ik dondersgoed dat het er allemaal bij hoort en dat ik het misschien in eerdere zwangerschappen ook wel gewoon gehad heb (maar het niet meer weet).. Maar op het moment dat je "iets" onbekends voelt, is het toch soms even schrikken. En dát herken ik wél van vorige zwangerschappen En al zou het wel slecht nieuws zijn: het blijft afwachten..
Steekjes heb ik ook wel eens. Je baarmoeder groeit en dat voel je. Al maakt het inderdaad onzeker. @Suzi98 symptomen komen en gaan. Hier ook aantal dagen dat ik dacht waarom ben ik niet misselijk. Af en toe een steek in mijn borst maar dat was het. Maar het kwam weer terug. Het enige wat ik tot nu toe iedere ochtend wel heb gehad is dat ik amper wat weg krijg. Vanochtend stond ik weer te kokhalzen. Nu zit ik aan het ontbijt. Meloen. Dat gaat er best wel in en verder alleen maar zin in vette slechte dingen. Normaal at ik altijd yoghurt als ontbijt en crackers at ik veel. Nu al weken niet gehad. Ik las vorige week terug in een boek dat ik in mijn laatste zwangerschap heel veel zin had in fruit rond dit termijn. Ik kon me er niks bij voorstellen. Gister boodschappen gedaan en meloen en kersen meegenomen omdat ik daar zin in had. Gister niet gehad want stond me toch tegen en nu had ik echt zin in meloen best grappig. Dus nu een meloen ontbijt. Jij hebt morgen weer een echo toch? En intake ook?
Hier dus ook in t dorp en in huis vorige week Bahbah kun je super naar van zijn. Ik kots nog liever van de zwangerschap dan van buikgriep
Maar meloen klinkt wel lekker eigenlijk nu Ja morgen om 18.30 de echo en intake! Vind het toch wel weer spannend hoor
Hahaha! Zo zat ik gister het 9 maanden dagboek van mijn oudste te lezen.. Schijnbaar had ik toen heel veel zin in AA drink! En 3x raden waar ik een paar dagen terug opeens naar snakte.. Moest heel hard lachen toen ik het las
Oh half 7, jeetje, hele dag in spanning! Echt heel spannend inderdaad weer, succes en toch ook veel plezier!
Ja ik heb gelukkig al een goede echo gehad met kloppend hartje met 5+6, dus stress niet heel veel. Maar toch blijft het dus spannend hahaha
Half 7 pas? Net na het eten. Maar komt vast en zeker goed. Frummel zal wel weer flink gegroeid zijn. Blijft altijd spannend een echo.
Oeps, veel gemist zo te zien haha. Hier helaas sinds vanochtend bloedverlies, we bruinige druppels maar ben bang dat het wel door gaat zetten Hoop dat er een wonder gebeurt en ik hier toch nog kan blijven meeschrijven!
Wat grappig dan he om terug te lezen. Ik heb nu niet meer zo'n boek gekocht. Iedere keer wordt er steeds minder en korter ingeschreven dus vind het zonde. Hebben ze later vrij weinig aan. Fotoboeken maak ik wel al blijft dat ook nog wel eens liggen