Dankjewel. De echo ging zo snel dat je amper kon zien of er een hartslag was. We zullen zien. En als het echt niet goed is, kan het maar beter door gaan zetten. We wachten maar af. Meer kunnen we toch niet. Als het echt niet goed zit, dan is het zo maar we waren al helemaal bezig met de toekomstplannen. Omdat dit een kadootje was, had het ons zo mooi geleken. Als het niet zo mag zijn, zal er denk ik geen kindje meer komen. Dat vind ik dan heel moeilijk. Maar goed, niet bij iedereen mag het zo zijn.
Maar wij gaan de moed niet opgeven @Koekie2.. wij gaan duimen draaien voor jou….en hopen gewoon erop dat je volgende week een mooie echo mag hebben. als ik jou was zou ik die vk nog wel laten weten dat je het niet oké vind hoe ze gedaan heeft.
Wat een ontzettend vervelende ervaring! En wat eng dat het zoveel lijkt op onze eerste ervaring bij de verloskundige. Wij zijn uiteindelijk wel naar de gynaecoloog doorgestuurd voor een dubbelcheck. Is dat geen optie bij jullie? Na deze ervaring zijn we gewisseld naar een andere praktijk. Wel een stukje verder rijden, maar dat maakt de begeleiding bij de andere miskramen het wel waard. Ik weet niet of dat tot de mogelijkheden behoord? Ik hoop uiteraard dat het goed voor je uitpakt, maar vooral ook dat je snel duidelijk hebt! Dikke knuffel!
Ik sluit me aan bij de rest zeker niet fijn hoe zij dat brengt. Ze had inderdaad wel even wat tijd voor jullie kunnen nemen zeker als ze zoiets verwacht. Ik hoop dat jouw eigen gevoel goed zit. Gaat een spannende week worden veel succes en geluk
@Koekie2 ik sluit me bij iedereen aan. Wat een nare ervaring moet dat zijn geweest van iets wat zo groots is Ik duim heel hard mee voor een wonder en dat t gewoon goed zit!
Jeetje @Koekie2 wat heftig zo! En wat slecht hoe ze er mee om is gegaan! Is er geen (pret)echo bureau in de buurt?
Wat lief dankjewel. Iedereen is lovend over haar. Maar goed. We wachten maar even af. Ja als maandag blijkt dat het niet goed zit worden we doorgestuurd naar de gyn. Lief ❤ dankjewel Ik heb echt geen idee. Misschien dat ik eens moet gaan kijken. Dankjewel. Het is heel gek maar heb echt het gevoel dat er gewoon nog steeds een mini mensje in me groeit. Ik dacht echt gezien te hebben dat er iets knipperde maar kan ook dat ik dat dacht te zien omdat ik dat graag wil natuurlijk. Een week duurt zo lang nu. Maar wie weet had ze wel gelijk en heeft ze het gewoon heel snel gezien. Ik hou jullie op de hoogte. En voor de andere in het rijtje... hopelijk een hele mooie echo ❤
Ik heb net gelukkig weer een goede echo gehad. Ze kon geen oorzaak vinden voor het beetje bloedverlies. Maar niks aan de hand dus!
echt zo snel? Dan ga ik echt duimen dat ze gewoon niet goed heeft gekeken! Sterkte en knuffel voor de komende dagen.
Dankjewel. Ja ging echt snel. Ik zei tegen mijn partner, heb jij echt een stilstaand beeld gezien? Nee zegt ie, alleen toen ze hem zelf stil zette en daarna klikte ze weer verder. Maar goed. Ik zou denken.. Dit doet ze iedere dag dus ze zal het wel weten. Maar ze hield ook vast aan die 8.5. Ik moest maar kraamverband gaan halen voor de miskraam die ging komen. Ze vroeg ook of we rekening ermee hadden gehouden dat het niet goed zou zijn.
Ik blijf het echt bizar vinden hoe ze tegen jullie geweest is. Maar iemand zei al is een pret echo laten maken geen optie? Want een week wachten lijkt me echt vreselijk.
Ik zou toch even contact opnemen met de praktijk en aangeven wat deze ervaring nu met jou doet en desnoods een nieuwe echo vragen. Ze kunnen deze ervaring helaas niet meer ongedaan maken, maar er hopelijk wel van leren en het een andere zwangere besparen. Had een hartje ook met 7.2 niet moeten kloppen?
Echt bizar hoor als ze je zo behandelen!! Daar moet je wat mee, zou inderdaad morgen bellen en aangeven hoe jij je voelt en wat het met je doet. Buiten dit is het natuurlijk super klote voor je! Hopelijk valt het heel erg mee! Duim voor je!
Ik denk dat ik deze groep weer zal gaan verlaten. Vandaag ging ik op mijn werk naar het toilet en zag voor het eerst wat oud bloed. Inmiddels loop ik met een maandverbandje in omdat het toch echt steeds meer op een menstruatie begint te lijken. Morgen doe ik denk ik een nieuwe zwangerschapstest en als deze lichter is dan weet ik wel genoeg vraagje, moet ik zoiets nog melden bij de vk? had me namelijk nog niet aangemeld..