Oh nee! Heel veel sterkte. Ik hoop niet dat het mis zal zijn. Misschien toch fijn om wel ergens te melden. Ook om te laten checken mocht het wel mis zijn, dat er niks achter is gebleven. Ik heb het toen na laten kijken in het zh met mijn 1e miskraam. Lief dankjewel. Ik twijfel dus of er echt geen kloppend hartje was. Ze keek zo snel dat we amper het vruchtje hebben gezien. Normaal zou je het wel moeten zien maar wij vinden dat er niet rustig is gekeken
@Koekie2 ik zou gewoon even bellen en je ervaring uitleggen. Het is niet niks om met deze vragen in je hoofd nog zolang te wachten.
@Koekie2 een hele dikke knuffel en positieve vibes. Hopelijk keek ze gewoon verkeerd en te snel. Misschien aankaarten en vragen voor een andere vk?
Och wat heftig en denk toch ook wel schrikken. Zou zeker even bellen met je huisarts of verloskundige toch even vragen en of overleggen of ze met je mee kunnen kijken/ denken. Heel veel sterkte in ieder geval.
Zooo die nachtdiensten lijken wel 300x zo zwaar als anders Voel me echt gewoon al heel de nacht misselijk en het gevoel dat ik gewoon aan 't zwabberen ben met mijn benen
Vandaag 3+ op de CB en dat komt eigenlijk precies overeen. Ik zou gisteren namelijk 5 weken zijn. Maar het loslaten en vertrouwen is heel moeilijk. Voel vandaag ook weer weinig
Je hcg loopt in ieder geval mooi op, dus daar ligt het niet aan! Hier begon de ellendigheid ook pas afgelopen vrijdag, daarvoor nergens last van. Mijn vorige zwangerschappen helemaal niet ellendig geweest, zou er nu voor tekenen.
oh bah. Anders toch even overleggen met leidinggevende? Dit lijkt me ook geen doen. Ik ben sochtends zo ellendig , dat ik ook echt niet weet hoe ik dit nog 3 weken ga volhouden tot me vakantie. Blehh.
Shit...dat zou jammer zijn. Hoe ver zou je zijn? Je kunt de bloeding afwachten, als je het idee hebt dat je behoorlijk bloedt dan is de kans groot dat je het vruchtje verliest. Maar als je zeker wilt zijn dan kun je na de bloeding een afspraak maken bij de VK om te kijken of je schoon bent. Je kunt ook je volgende menstruatie afwachten en als die lang uitblijft kun je alsnog een afspraak maken.
blegh. Met afvegen wat meer bloedverlies, oud bloed wel. Schoonmoeder kon gisteren echt niks vinden wat de oorzaak zou zijn, dus ze zei is je baarmoedermond en ws gaat t hierna ook nog wat bloeden. Dat is dus zo maar toch rot
De roosteraars weten het wel al en had toevallig door inwerken ander gedeelte op de afdeling geen nachten. Dus vannacht de laatste nacht voorlopig Heb net mijn gynaecologische afspraak die ik donderdag officieel had maar afgebeld. Ik had menstruaties van 12 dagen en ze hadden bij mck een mogelijke poliep meerdere cyclussen gezien. Maar nu gelukkig geen menstruatie meer
Oh kijk eens aan. Dat is fijn. heerlijk hè, geen menstruaties. Mooi voordeel aan zwanger zijn jij had deze week ook ergens je eerste echo toch?
Ja precies. 1x na seks ook net zoiets gehad als nu, mijn baarmoedermond is deze keer gewoon erg gevoelig ofzo haha
Ik laat het even zo. Ik heb net kraamverband gekocht. Mijn partner zei net voordat ik ging, ik ben echt niet overtuigd dat het mis is. Ik ook niet, maar als het wel zo is, kan ik het maar beter in huis hebben. Net boodschappen gedaan en dan zie je een aantal zwangere lopen en dan komt het wel even binnen zo van, waarschijnlijk zal ik er zo nooit meer bijlopen