Lieve meiden, weet dat ik meelees en meeleef met jullie berichten. Ik reageer even wat minder. Probeer te genieten van de vakantie, ondanks t misselijk zijn en er met momenten wat minder mee bezig te zijn, zodat de dagen wat sneller gaan
Ik ben vooral moe, maar ik kan gewoon niet slapen. Om 5:00 wakker en dan heel erg aan het denken en draaien en dan val ik eindelijk in slaap, worden de kinderen wakker. Dus niet ideaal...zal ook blij zijn als de 12 weken voorbij zijn. Mijn vorige zwangerschappen werd het qua klachten rond week 10 beter.
Dat slapen ja… drama! Maar wat ik het vervelendst vindt; iedere x als ik naar t toilet moet voor nummer 2 dan heb ik bloedverlies. Super super irritant. Had bij vorige zwschap ook obstipatie maar nooit bloed, en nu wel. Maar schijnbaar is dus mn baarmoedermond erg doorbloed, vervelend is ‘t wel…
Nou dat kan ik me heel goed voorstellen, die onzekerheid is verschrikkelijk. Hoop zo dat het gewoon allemaal goed gaat komen en dat je snel uit de onzekerheid mag zijn.
Ook geen last van (inwendige) aambeien? Ik heb dat best vaak gehad in begin van zwangerschappen bij de oudstes, met ook zoveel bloed dat je je kapot schrikt. gelukkig nu tot op heden niet.
Nee gelukkig niet. Het is echt vaginaal bloedverlies maar alleen dus na ontlasting en op ‘t papier. Had t dus ook na inwendige echo. Maar het is gelukkig niet veel dus
nou hier dus gisteravond! Dacht echt dat ik de buikgriep ging krijgen. Ook koude rillingen, buikpijn en misselijk, maar ook echt last van darmen en maag. Vandaag niks meer aan de hand. Volgens mij zijn me ochtend klachten naar de avond verschoven!
Hier is het spugen vandaag goed begonnen. Heel de dag misselijk en al 3x gespuugd. Verder lukt het me niet meer om te eten want dat komt er gelijk uit, heel soms een slokje drinken maar dat komt er dus later ook uit bij het eten. Vorige zwangerschap HG gehad, dus ik ga morgen denk maar gelijk de huisarts bellen voor medicatie. Pimperan en Emesafene, iemand nog andere tips?
Niet fijn. Helaas geen tips voor je! Hopelijk helpt de medicatie snel! Veel plezier en succes morgen met je echo, dan weet je waar je het allemaal voor doet (L)
Andere dames, @Yviev , @annesmit ook heel veel succes en plezier morgen! Ik ga duimen voor mooie echo’s ! Hoelaat moet iedereen?
Hier savonds echt ellendig! De ochtendmisselijkheid is verplaatst naar de middag/avond. Maar vooral de avond voel ik me beroerd, moe en hoofdpijn. Blehhhh. verder merk ik dat ik het toch wel weer super spannend vind allemaal. Dat wachten op die eerste echo, hopen dat alles goed zit etc etc. Nog steeds iedere dag als ik na de wc ga, kijken of er geen bloed is . Voel ik even uurtje niks, meteen paniek voel ik wel wat, ook ellendig. Die hormonen, grrrrr ben de dagen aan het tellen tot de volgende echo.
Wat een narigheid. Ik merk nu met 6 weken ook meer onrust in de maag en ook de darmen. Het voelt wel anders als misselijk van ziek zijn maar het voelt lang niet lekker. Ik heb verder niet echt tips. Las wel dat gember zou helpen en voor dat je in de ochtend op staat al een paar crackertjes/ toastjes te eten. Maar denk dat dat voor jou dan ook niet zoveel goeds zal doen. zou zeker met de huisarts overleggen. Sterkte!
@Kimberley92 @Mama to B Dank. Heb alleen best wat bloedverlies gehad dus vrees ervoor. Mag om 10:00 morgen.
Pff wat spannend zeg. Gelukkig mag je al vroeg. Ik ga duimen draaien ook voor de andere dames die voor de echo gaan vandaag. Hopelijk hebben jullie allemaal prachtig nieuws later vandaag.