Ik vind het toch vrij veel.. Ik ga zo voor de zekerheid maar een maandverband pakken en dan afwachten wat het doet. Maak me natuurlijk wel echt zorgen.
Ohhh jeetje, ik denk dat ik dan toch het andere nummer had gebeld, alleen maar om me eventueel gerust te stellen. Hopelijk blijft alles goed gaan, hier 1x geprobeerd seks te hebben maar kreeg gigantische buikpijn, daarna niets meer gedaan
Als je het niet vertrouwd zou ik toch via het spoednummer bellen. Mijn ervaring is dat ze dat niet erg vinden en liever hebben dat je belt ipv zorgen blijven maken. Ik hoop dat het snel stopt!
@Yviev @annesmit Gefeliciteerd met jullie goed echo! Wat moet dat een opluchting zijn zeg! @xPoppetje Ik zou de verloskundige bellen, zei kan je verder advies geven of geruststellen. MvM, ik doe er niet aan mee. Heb aan het begin van de zwangerschap er veel over opgezocht en sta er niet achter. Hier is het foute boel denk ik. Gisteren heel ziek geweest door buikgriep of iets verkeerds gegeten. Vanochtend opgestaan met 0,0 symptomen. Ik ken m'n lichaam, dit belooft niet veel goeds.
Maandag mag ik weer. Ik vind het heel dubbel. Ik zeg steeds als het mis is, laat het dan komen, maar natuurlijk hopen we dat het niet mis is maar de kans is natuurlijk heel groot. Maar lees op internet dat er een hartslag moet zijn als het vruchtje 10mm is en dat is de mijne nog niet gemeten. Dus ik hou nog hoop. Al is die klein, ik hou hem wel. Nee ik doe niet mee. 1e keer dat ik niet mee doe maar inderdaad door alle verhalen zie ik er geen meerwaarde van. Ik zou gewoon bellen. Dat is een reden om te bellen toch? Ondanks de sex, ik zou gewoon advies vragen en vragen of er gekeken mag worden. Nee niet meteen van het ergste uitgaan. Klachten komen en gaan. Ik snap dat je je zorgen maakt maar hoeft echt nog niks verkeerd te zijn
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb vanochtend inderdaad het spoednummer maar gebeld. Ze was bezig met een bevalling, maar mag straks rond 12.00u weer bellen (dan zou ze een betere inschatting kunnen maken van haar planning) en vandaag nog langskomen voor een echo. Fingers crossed.. bloeden is nog niet gestopt.
hier de vorige zwangerschappen wel gedaan, nu uit principe niet. Ik wil wel graag weten wat er met mijn urine gebeurt en zoals ik begrijp is dit niet meer om andere moeders te helpen. Anders deed ik het heel graag weer! gelukkig dat je even mag langskomen. Hopelijk is het onschuldig! Ik ga voor je duimen! @Koekie2 heel begrijpelijk dat je hoop houdt. Ik hoop heel hard met je mee dat de vk gewoon niet goed heeft gekeken. Wat een spannende week zo voor jou, gelukkig is het al bijna maandag!
Hoe is het verder met iedereen? hier echt mega beroerd, hoe ik eerst riep nergens last van te hebben. Deze misselijkheid ben ik niet gewend, voel me dan ook echt beroerd en de moeheid is nu ook ingeslagen. Hier ook echt de dagen aan het tellen tot de echo woensdag bij de vk, blijft toch allemaal spannend.
Dankjewel ❤ Spannend woensdag. Ben heel benieuwd. Balen dat je zo misselijk bent. En aan de moeheid gewoon toegeven hoor. Hier ook weer heel misselijk vandaag. Gister even niet maar wel heel erg last van mijn borsten. Vandaag dus weer flink misselijk en nog steeds last van mijn borsten. Ook veel bandenpijn gister en vandaag. Ik vind het prima dat de symptomen zo aanwezig zijn als het goed gaat daarbinnen met frummel. Als het niet goed is hadden ze van mij wel weg mogen blijven
kan ik me heel goed voorstellen. Je neemt de kwaaltjes voor lief omdat je weet waar je het voor doet. En lijkt me ook ontzettend verwarrend dat je je zo ontzettend zwanger voelt, maar niet zeker weet of alles goed zit. Dat je maar snel uit deze onzekerheid mag worden gehaald.
Nou ik ben net langs geweest! De zwangerschap is intact. Was nog geen kloppend hartje te zien, omdat het nog te vroeg is.. had ik ook wel verwacht. Maar het formaat past bij de zwangerschapsduur en het ziet er goed uit. Het zit wat hoger in mijn baarmoeder, wat ook heel gunstig is. Helaas zag ze onderin mijn baarmoeder een hoop onrust, dat liet ze ook zien.. er zit daar een bloeding. Dat kan een vanishing twin zijn, daar komen we niet meer achter.. het zit wel ver genoeg onder het vruchtje, dus het hoeft absoluut niet zo te zijn dat ik het vruchtje verlies.. maar het kan wel. Ze zei ik kan je nu helaas geen uitsluitsel geven want het is nog te vroeg.. het is een beetje 50/50. Moet me erop voorbereiden dat ik de komende dagen nog meer bloed ga verliezen, dat heeft ze dus kunnen zien op de echo. Mochten er echt stolsels bij zitten oid of ik echt ondraaglijke buikpijn krijgen dan mag ik terugbellen. 9 augustus doen we de volgende echo gewoon, die wordt wel extra spannend nu..
Hier ook echt beroerd, en als ik denk yes er blijft een boterham binnen dan komt die er 2 uur later weer uit, alsof het ook niet zakt. Het enigste wat me nu lukt is af en toe een slokje koude cola met prik. Zit nu ook pas aan de 350cc vocht
Wat spannend zeg. Ik blijf duimen dat alles goed blijft gaan. Wel fijn dat het er tot nu toe goed uit ziet. Afwachten is killing he. Vreselijk. Hier blijft het wel binnen gelukkig op een enkele keer na. Ik heb 1 glaasje ranja op en net wat watermeloen. Drinken lukt me ook niet goed. Zorg goed voor jezelf hoor
Hier vanochtend weer ff misselijk maar blijft bij kokhalzen. Verder snel hoofdpijn en gewoon ontzettend moe. Nu m’n 2e dag achter elkaar werken en ik ben op haha. Blij dat ik hierna weer 2 dagen vrij ben. Bloedverlies is weer ff gestopt gelukkig
Ja gister met de huisarts besproken als het niet gaat dat ik echt de hap moet bellen. Maar ik moet gewoon heel weinig doen, dan gaat het
Wat fijn dat het voor nu goed zit, maar wat een onzekerheid ook. Kan me voorstellen dat het nu extra spannend is tot de volgende echo!
oh jeetje dat is wel echt heftig. Goed voor jezelf zorgen! Ik ga zo hard duimen dat een hg zwangerschap je bespaard blijft. Kan me niet voorstellen hoe heftig dat moet zijn, zeker nu je een kleintje hebt rondrennen. Hier vandaag echt de slechtste dag tot nu toe, normaliter kan ik echt niet spugen, zelfs met een goede buikgriep niet. Maar vandaag toch al 4x naar de wc moeten rennen. De misselijkheid gaat ook gewoon niet weg. Heb echt geluk gehad me vorige zwangerschappen.