Nou ik merk wel dat het echt heftig al is met een peuter thuis. Bij elke beweging en elk gegil word ik misselijker, ik probeer ook echt zoveel mogelijk oppas tot nu toe te zoeken en bij mensen te zijn die van de zwangerschap en misselijkheid weten. Gister was ik bij mijn oma en die heeft heerlijk met die kleine zitten knuffelen zodat ik even alleen rustig op een stoel kon zitten. Zelf mijn oma zei je zie soms echt af en toe heel bleek Partner mag ook geen deo of parfum thuis meer op spuiten
ohhh daar zeg je wat, die parfum en deo. Als ik buiten of in de winkel loop word ik gek ervan. Ik ruik ineens iedereen zijn parfum, deo en lichaamsgeur. Echt bizar
Hier elke dag misselijk maar gelukkig hoef ik niet te spugen. Net als bij dochter voelt het meer als soort auto misselijkheid zeg maar. Maar god parfum en wasmiddel trek ik gewoon niet. Moet constant door m'n mond ademen en ver van mensen af zijn anders zou ik dus wel zo kunnen spugen
En weer bloedverlies na ontlasting. Ik ben dit echt beu. Zit te huilen omdat t me zo onzeker maakt. Tis nu ook niet een veegje tis meer en ik kan er niet meer tegen nu
Ohh wat vreselijk. Ik snap dat je er niet meer tegen kan! Is je ontlasting wel soepel? Anders daar iets voor gebruiken?
Nee is drama dus 100% dat daardoor een vaatje (weer) is geknapt. Maar elke keer stopt de bloeding en dan begint het weer. Maar ook iedere keer wat erger heb ik t idee. Het begon maandag met lichtroze en n goede echo en nu is t dus helderrood en meer.
Vrees ervoor. Weer helderrood bloedverlies en zeurderige buikpijn nu ook. Nog steeds niet veel bloedverlies, maar goed, wel meer dan ik had. Straks een echo maar ben bang dat het echt fout zit nu.
Ja ben zo bang, ongekend.. heb straks een echo, weet nog niet hoelaat. Maar zit zo te stressen! Heb lichte pijn rechts in m’n onderbuik maar al tig keer gehad tijdens deze zwschap. Alleen nog steeds helderrood bloed… paar druppels in maandverband en de rest met afvegen.
Dikke knuffel! Dit is echt zenuwslopend zo.. Fijn dat je zo weer voor een echo mag, heel veel succes!
Ik ben een paar dagen met mijn man naar een hotel geweest, was heerlijk even ontspannen en niets doen. Ik voel me prima, wel wat duizelig soms als ik autorijd of snel opsta. En natuurlijk moe, borsten doen af en aan wat pijn. En ik pas nu al mijn spijkerbroeken niet meer. Mooi excuus om wat wijde jurkjes te bestellen ( en nieuwe schoenen en nieuwe make-up ).\