Och echt! Wat ontzettend naar en verdrietig voor jullie! Ik ben der stil van en weet niet goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte… ♡
We hadden elkaar al even in de groepsapp gesproken.. Maar ook via hier: heel veel sterkte lieve @Suzi98..
Hoera, zwanger! Maart 2023 ♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart (1) Koekie2 - 36 jaar - 5e kindje 2 maart (1) Bambi947 - ?? jaar - 2e kindje 3 maart 4 maart (1) Yviev - 33 jaar - 2e kindje 5 maart 6 maart 7 maart 8 maart 9 maart (1) Krulletje87 - 34 jaar - 8e Kindje 10 maart 11 maart (1) Essie92 - 30 jaar - 3e kindje 12 maart 13 maart (1) o0mona0o - 35 jaar - 4e kindje 14 maart 15 maart (2) Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje MamatoB - 30 jaar - 3e kindje 16 Maart (1) Sarro - ?? jaar - 3e kindje 17 maart (1) Kimberley92- 29 jaar- 2e kindje-iuiD 18 maart 19 maart (1) Annesmit - 28 jaar - 2e kindje 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart (1) Minetje - 39 jaar - 1e kindje 24 maart 25 maart (1) Mar91 - 30 jaar - 2e kindje 26 maart (1) FirstTimer - 35 jaar- 2e kindje (1e Kindje samen) 27 maart 28 maart 29 maart (2) MissMorrow - 37 jaar - 3e kindje xPoppetje - 29 jaar - 3e kindje 30 maart 31 maart (1) Tientje8620 - 35 jaar - 2de kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Totaal zwanger: 17 Echo's/ afspraken: Augustus: 1 augustus: Koekie2 - extra check vk 1 augustus: Essie92 - 8 weken echo vk 3 augustus: Krulletje87 - intake vk + 1e echo 3 augustus: mamatoB - echo vk 9 augustus: Yviev - termijnecho 9 augustus: xPoppetje - intake vk + vroege echo 9 augustus: MissMorrow - vroege echo 10 augustus: Minetje - 1e echo 11 augustus: Mar91 - vroege echo 12 augustus: Kimberley92- vroege echo VK 15 augustus: Mar91 - intake vk 15 augustus: Tientje8620 - vroege echo 15 augustus: o0mona0o - extra echo 16 augustus : FirstTimer - 1e Echo 17 augustus: Tientje8620 - intake VK 18 augustus: Yviev - intake vk 18 augustus:Kimberley92- intake VK 25 augustus: Kimberley92- Counseling 13 weken echo 25 augustus: o0mona0o - termijn echo In liefdevolle herinnering ☆ Elsa86 ☆ Richelle2022 ☆ Maritiem ☆ Lois93 ☆ Suzi98 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan achter de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Ik heb even de lijst naar boven gehaald en aangepast. Ik vind het echt heel erg dat er nog een sterretje bij is gekomen.
@Suzi98 ik hoop dat alles voorspoedig verloopt met alles en dat je het in je geheel gaat verliezen. Heb de afgelopen week zoveel erover zitten lezen over het proces. Ik leef echt met je mee. Weet hoe je je voelt. Ik had deze niet aan zien komen en kan het ook niet bevatten. Hoe voel je je ondanks dit klote nieuws? Ik wil je een dikke knuffel geven vanuit hier. Ik zal morgen weten hoe het er bij mij voor staat
Ik kan alleen maar huilen… en ik wil het er uit hebben. Het idee dat er al bijna een week een dood kindje in me zit maakt me echt kapot. Ik hoop echt dat het bij jou allemaal wel goed zit!!
Ik voel je. Ik kan echt met je mee huilen nu. Vind het echt zo verdrietig. Ik hoop natuurlijk dat het bij mij goed zit maar ik weet ook dat de kans klein is. Als het wel goed is, kan ik nog steeds niet opgelucht ademhalen denk ik. Als het niet goed is, wil ik er ook niet mee rond blijven lopen. Maar omdat het dan dus ook al bijna 3 weken dood in mijn buik zit, wil ik het ook weg hebben. Ook met het zicht op de vakantie. Ben bang dat ik een week moet wachten om naar de gyn te gaan vanwege drukte. Ik lees veel verschillende verhalen over de opties maar denk dat ik toch voor de medicatie/pillen gaan. In de hoop dat het er in zijn geheel uit komt. De mk jaren geleden is er uit zichzelf in zijn geheel uitgekomen dus hoop dat dat nu ook zo zal zijn met medicatie. Ben wel aan het denken wat ik moet doen met het vruchtje als ik het zie. De vorige keer was het zo klein nog dat ik het heb doorgespoeld. Ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag raken. Ik hoop dat als dit niet goed zit, hier ook nog een kindje mag komen maar ik ben heel bang dat mijn partner dat echt niet ziet zitten.
Shiiit....ik ben er stil van. Dit verwacht en hoop je niet met 8 weken. Echt heel naar...heel veel sterkte.
Ahhh. Ik voel jou ook! Maar er is nog een kans dat het wel goed zit, hou daar aan vast en wacht af echt! Ik hoop ook dat het snel weer raak mag zijn… ik wil eigenlijk gewoon door nu
@Suzi98 ik vind dit zo erg voor jullie Heel veel sterkte! Ik herken je gevoel dat het zo kut voelt dat je al een tijd dus een overleden kindje in je buik hebt.. dat idee is echt vreselijk
Ik heb het zo met je te doen! Echt dikke knuffel! Ik denk ook steeds aan @Koekie2, zo spannend morgen!