Hoera, zwanger! Maart 2023 ♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart 2 maart (1) Bambi947 - ?? jaar - 2e kindje 3 maart 4 maart (1) Yviev - 33 jaar - 2e kindje 5 maart 6 maart 7 maart 8 maart 9 maart (1) Krulletje87 - 34 jaar - 8e Kindje 10 maart (1) Rubydali87 - 35 jaar - 1ste kindje 11 maart (1) Essie92 - 30 jaar - 3e kindje 12 maart 13 maart (1) o0mona0o - 35 jaar - 4e kindje 14 maart 15 maart (2) Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje MamatoB - 30 jaar - 3e kindje 16 Maart (1) Sarro - ?? jaar - 3e kindje 17 maart (1) Kimberley92- 29 jaar- 2e kindje-iuiD 18 maart 19 maart (1) Annesmit - 28 jaar - 2e kindje 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart (1) Minetje - 39 jaar - 1e kindje 24 maart 25 maart (2) Mar91 - 30 jaar - 2e kindje iMum - 35 jaar - 2e kindje 26 maart (1) FirstTimer - 35 jaar- 2e kindje (1e Kindje samen) 27 maart 28 maart 29 maart (2) MissMorrow - 37 jaar - 3e kindje xPoppetje - 29 jaar - 3e kindje NG87 - 34 jaar - 1e kindje (na 3 miskramen) 30 maart 31 maart (1) Tientje8620 - 35 jaar - 2de kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Totaal zwanger: 19 Echo's/ afspraken: Eerste/vroege echo’s: 4 augustus: iMum - echo vk 8 augustus: mamatoB - intake vk 9 augustus: xPoppetje - intake vk + vroege echo 9 augustus: MissMorrow - vroege echo 10 augustus: Minetje - 1e echo 10 augustus: NG87 - 1e echo 11 augustus: Mar91 - vroege echo 12 augustus: Kimberley92- vroege echo VK 15 augustus: Mar91 - intake vk 15 augustus: Tientje8620 - vroege echo 15 augustus: o0mona0o - extra echo 15 augustus: Rubydali87- Intake vk 16 augustus : FirstTimer - 1e Echo 17 augustus: Tientje8620 - intake VK 17 augustus: mamatoB - extra echo vk 18 augustus: Yviev - intake vk 18 augustus:Kimberley92- intake VK termijnecho: 9 augustus: Yviev - termijnecho 16 augustus: Rubydali87- 1e echo/termijnecho 22 augustus: Annesmit - counseling + termijnecho 25 augustus: o0mona0o - termijn echo 1september : mamatoB - termijnecho 13 weken echo: 25 augustus: Kimberley92- Counseling 13 weken echo In liefdevolle herinnering ☆ Elsa86 ☆ Richelle2022 ☆ Maritiem ☆ Lois93 ☆ Suzi98 ☆ Koekie2 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan achter de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik ben zo vrij geweest om het lijstje even aan te passen om de echo afspraken wat overzichtelijker te houden. @iMum jij mag morgen zag ik! Veel plezier en succes. Hoelaat mag je?
Hoe naar ook… maar denk wel beter voor jou en de baby…. Hopelijk helpt het medicijn via infuus…. Echt wat ontzettend klein voor jou/jullie! Heel veel sterkte
2L vocht erin, nieuwe medicijnen en een echo gegad. Het beebje is nu 1,45cm lang en heeft al armpjes en beentjes. Ben zo verliefd!
Hoe cute ❤ wat fijn dat je bent opgenomen. Niet dat je je zo brak voelt maar het is echt beter dan uitdrogen. Je frummel heeft je nodig. En jij hebt jezelf nodig. Heel veel sterkte. @Krulletje87 super fijn! Mooi nieuws. @iMum succes morgen
goed dat je nu in het ziekenhuis bent, je hebt echt voeding en water nodig. Gelukkig weet je waar je het voor doet!
Super bedankt, ik ben er niet zo handig in als je t leuk vind mag je m’n termijnecho er gerust inzetten haha 24 augustus
Dank je wel. ik moet eigenlijk zeggen dat ik veel bewondering voor je heb. Wat je nu moet doormaken en de energie die je hebt om in dit clubje met iedereen mee te blijven leven. Echt petje af hoor… vind dat erg knap. Hoop zo voor jou dat het snel voorbij mag zijn zonder al te veel pijn etc, en ik hoop en gun jou van harte dat je man bijdraait kwa gedachten. Sterkte!
Dames, hoe doen jullie t met werk? Wanneer en hoe vertellen enz Ik denk me suf maar ik weet gewoon niet hoe ik het nieuws straks moet brengen. Ik werk in m’n team (nachtteam) vanaf vorige zomer met n 0-uren contract, maar omdat ik zoveel werkte en ik van alle extra tussendoors dienstjes af wilde (korte avond en ochtend) had ik per afgelopen 1 juli om een 12-uur contract gevraagd. Dit is dus ook geregeld en kort erna bleek ik dus zwanger. Ik denk als ik het meld de collega’s het wat minder leuk vinden want dan komt er weer ff een gat, nu lagen er ook 2 uit die deze maand weer terug kwamen, van ons vaste team van 7 personen. Overigens ben ik gewoon van plan gewoon zo lang mogelijk de nachten te werken en na m’n verlof ook weer (als alles loopt zoals we willen) over enkele weken hebben we een overleg. Ik twijfel heel erg of ik dan aan allemaal tegelijk mededeel, of ik eerst de manager en dan van lieverlee de collega’s. Of 2 ervan wat eerder misschien daar heb ik naast werk ook privé goede klik mee. Ik weet t gewoon niet waar ik goed aan doe. Ik heb het zo goed naar me zin dat ik echt niet ga stoppen en het zo lang mogelijk vol ga houden. Sorry voor m’n geklaag, maar loop er best n beetje mee.
Hoera, zwanger! Maart 2023 ♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart 2 maart (1) Bambi947 - ?? jaar - 2e kindje 3 maart 4 maart (1) Yviev - 33 jaar - 2e kindje 5 maart 6 maart 7 maart 8 maart 9 maart (1) Krulletje87 - 34 jaar - 8e Kindje 10 maart (1) Rubydali87 - 35 jaar - 1ste kindje 11 maart (1) Essie92 - 30 jaar - 3e kindje 12 maart 13 maart (1) o0mona0o - 35 jaar - 4e kindje 14 maart 15 maart (2) Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje MamatoB - 30 jaar - 3e kindje 16 Maart (1) Sarro - ?? jaar - 3e kindje 17 maart (1) Kimberley92- 29 jaar- 2e kindje-iuiD 18 maart 19 maart (1) Annesmit - 28 jaar - 2e kindje 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart (1) Minetje - 39 jaar - 1e kindje 24 maart 25 maart (2) Mar91 - 30 jaar - 2e kindje iMum - 35 jaar - 2e kindje 26 maart (1) FirstTimer - 35 jaar- 2e kindje (1e Kindje samen) 27 maart 28 maart 29 maart (2) MissMorrow - 37 jaar - 3e kindje xPoppetje - 29 jaar - 3e kindje NG87 - 34 jaar - 1e kindje (na 3 miskramen) 30 maart 31 maart (1) Tientje8620 - 35 jaar - 2de kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Totaal zwanger: 19 Echo's/ afspraken: Eerste/vroege echo’s: 4 augustus: iMum - echo vk 8 augustus: mamatoB - intake vk 9 augustus: xPoppetje - intake vk + vroege echo 9 augustus: MissMorrow - vroege echo 10 augustus: Minetje - 1e echo 10 augustus: NG87 - 1e echo 11 augustus: Mar91 - vroege echo 12 augustus: Kimberley92- vroege echo VK 15 augustus: Mar91 - intake vk 15 augustus: Tientje8620 - vroege echo 15 augustus: o0mona0o - extra echo 15 augustus: Rubydali87- Intake vk 16 augustus : FirstTimer - 1e Echo 17 augustus: Tientje8620 - intake VK 17 augustus: mamatoB - extra echo vk 18 augustus: Yviev - intake vk 18 augustus:Kimberley92- intake VK termijnecho: 9 augustus: Yviev 16 augustus: Rubydali87(eerste echo) 22 augustus: Annesmit + counseling 24 augustus: krulletje87 25 augustus: o0mona0o 1september : mamatoB 13 weken echo: 25 augustus: Kimberley92 + Counseling In liefdevolle herinnering ☆ Elsa86 ☆ Richelle2022 ☆ Maritiem ☆ Lois93 ☆ Suzi98 ☆ Koekie2 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan achter de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Dank jullie wel! Om 12.30uur is het zover. Na onze eerdere miskramen hebben we het gevoel dat deze echo alleen is om een miskraam te bevestigen ipv op zoek gaan naar een goede zwangerschap. @Kimberley92 Jeetje wat heb jij het pittig. Ben je vorige zwangerschap 9 maanden zo ziek geweest? Hopelijk voel je je iets beter na het infuus. @Krulletje87 Ik heb niet echt mensen in het team met wie ik privé om ga en het eerder wil vertellen, ik vertrouw ze daar ook niet genoeg voor. Daarom wil ik het pas na een goede termijnecho vertellen. Mijn manager gaat er niet blij mee zijn denk ik.
@Kimberley92 vervelend van je opname! Hopelijk slaat alles snel aan, sterkte in ieder geval! @Krulletje87 ik heb het bewust al gecommuniceerd met mijn manager en 2 collega-vriendinnen. Maar dat is ook door onze voorgeschiedenis. Daarbij heb ik een heel betrokken manager en als er wat is word ik door ze alle 3 terug gefloten en letten ze een beetje op me. De rest van de collega's licht ik later in, beetje afhankelijk van de eerste echo. Ik heb in mijn team ook collega's gehad die tot het einde alleen nachtdiensten wilden draaien omdat ze dat prettig vonden, dus wat dat betreft zullen je collega's denk ik alleen maar blij zijn als je zo lang door werkt.
ik vind het echt te bizar voor woorden, dat je als vrouw, in deze maatschappij hier nog over na moet denken. Ik vind dat het als werkende vrouw gewoon je recht is om uren te vragen, en zou ook niet meer als normaal moeten zijn . Ook als je een kinderwens hebt. Ik zou het gewoon vertellen wanneer het voor jou goed voelt en mensen vinden altijd ergens wel iets van. Hier heb ik het aan mijn manager toevallig van de week verteld , maar dat is omdat ik niet kon werken en zo ziek was van de misselijkheid. Anders had ik gewacht tot na de termijnecho.
Wanneer vertellen jullie het eigenlijk aan familie? Zoals ouders, broers, zussen? En wanneer tegen de kinderen?
Ik zat daar gisteren ook over na te denken. Een vriendin vroeg: ben je blij met de zwangerschap? Ik zei: jawel, maar ik ben bang dat ik straks geen vast contract krijg. Dat is toch van de zotte? Wij zijn het enige geslacht dat een kind kan dragen en baren en helaas kost dat moeite, tijd, energie en herstel waardoor we tijd missen op ons werk. Maar daar zou respect en waardering tegenover moeten staan in plaats van: "shit nu moeten we uren opvullen, een vervanger vinden etc." Dames, zonder ons zijn er straks geen nieuwe kindjes meer die uitgroeien tot volwassen voor en met wie we het werk kunnen doen. @Krulletje87 het is gebruikelijk om je werkgever te informeren wanneer je 3 maanden zwanger bent (wettelijk hoeft het zelf pas 3 weken tot aan je verlof). Je kunt het je manager vertellen zodat hij op de hoogte is van je situatie. Dat is soms ook prettig als het wel misgaat met jou of je erg ziek wordt. Je collega's is aan jou. Ik vertelde het vaak eerst aan mijn manager vanaf de vroege echo, omdat ik vaak miskramen heb en dan aan 1 of 2 fijne collega's. Ik bracht het breder naar buiten bij de termijnecho.