Uitgerekend maart 2023!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door flothe, 4 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    pittig joh. Lijkt me ook niet vol te houden zo!

2. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Oh jeetje volgens mij heb ik weinig klagen zo naast jullie!
    Ik zit wel heel snel vol.. Opgeblazen gevoel ook.. Heb echt enorme cravings, maar zit dus vervolgens supersnel vol en heb het gevoel dat ik dan niks meer binnen kan houden. Zo moest ik gisteravond overgeven na 2 glaasjes water na het avondeten.. Maar echt misselijk, nee..

Verder ben ik inderdaad wel echt moe, kan ook gerust de hele dag kleine dutjes doen.

Ik zit dus met die bloeding, waardoor ik probeer wel een beetje rustig aan te doen.
    Ik heb sinds die ene dag geen rood bloed meer verloren, maar wel nog steeds elke dag bruine afscheiding. Ik heb er nog steeds geen slecht gevoel over, maar het blijft wel spannend zo.. En ik probeer er wel voor te zorgen dat het dus niet opnieuw gaat beginnen.
    Ik doe nu alles lopend ipv op de fiets, probeer niet zwaar te tillen, geen seks, niet in bad etc.. Puur omdat mijn gevoel zegt dat ik een beetje voorzichtig moet doen nu.
    Kan gelukkig gewoon werken, dat zorgt ook voor afleiding. En dan over 3 dagen eindelijk de echo die eigenlijk de eerste zou zijn!
    Kan echt niet wachten om weer even te mogen spieken..

3. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou ik zou een bloeding nog erger vinden dan mezelf zo slap en misselijk.

Maar spannend een echo! Duim voor je mee!

4. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier opnieuw een infuus en aan het laatste medicijn tegen de misselijkheid incl. Nutridrink.
    Lukt het maandag nog niet om normaal te eten en te drinken, dan moet ik aan de sondevoeding. :cry:

5. Tientje8620

12 feb 2022
    84
    93
    18
    Vrouw
    Ow wat ontzettend balen zeg!!! Heb je het tijdens je vorige zwangerschap de hele zwangerschap gehad of werd het ergens beter?

Sondevoeding geeft misschien ook wel weer rust dan heb je even niet de stress dat je moet eten of drinken al is het geen pretje...

6. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja tot 22 weken, heb nu Zofran wordt nog niet 100% goedgekeurd in Nederland.
    Nee dat ik dan geen stress heb van het eten en drinken is indd fijn.
    Het is alleen zo dat ik een peuter met eet stoornis thuis heb zitten, die al 7x een sonde heeft gehad en nu EMDR krijgt etc.
    Wil zijn trauma niet erger maken.

Maar we gaan kijken wat dit doet, hopelijk voel ik me maandag een stuk beterder!

7. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Jeetje @Kimberley92 wat krijg jij het heftig op je bordje zeg :(
    Hoop echt dat je je snel beter mag voelen omdat de medicijnen aanslaan..
    Dikke knuffel

Kimberley92 vindt dit leuk.
  8. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jij bent gewoon alweer 10 weken zwanger! Het gaat zo snel!

9. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    @Kimberley92 jeetje zeg, het zit je echt niet mee. Hopelijk doen de medicijnen wat voor je. Wat erg voor je zoontje, hopelijk blijft een sonde je bespaard, zo niet, misschien zorgt het ook wel voor herkenning. Dikke knuffel in ieder geval, niet niks allemaal.

10. Tientje8620

12 feb 2022
    84
    93
    18
    Vrouw
    Oeh dat is inderdaad wel heftig! Ik ken zofran vanuit het werk. Niet voor zwangere vrouwen maar werkt heel goed, dus hopelijk helpt het voldoende voor je!

11. NG87

NG87 Actief lid

2 jun 2022
    159
    137
    43
    Vrouw
    @Kimberley92 ik hoop dat de medicatie nog gaat aanslaan. Sondevoeding is het laatste wat je wilt... knuffel!

Wij zijn op weg naar de 1ste tussenstop van de 2 op weg naar huis. We hebben een stuk rustiger aan gedaan, dan we normaal zouden doen. Ik heb met name last van vermoeidheid en ik merk het aan mijn borsten. Vorige 2 keren heb ik de eerste echo niet gehaald, dus het is spannend dat het deze keer wel goed lijkt te gaan.

Kimberley92, Tientje8620 en Mama to B vinden dit leuk.
  12. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    @Kimberley92 WoW jij hebt het echt pittig zeg. Hopelijk slaat het aan en voel je je morgen n stuk beter.

hier weinig klachten, enkel wat moe, gister op vakantie gegaan met de caravan voor de allereerste keer. Na t opbouwen kon ik flink slapen haha mar de kids waren wat hangerig van de dag dus mar even in de stoel gehangen met de jongsten.
    Verder zal ik niet zo heel veel reageren komende 2 weken denk i.v.m de vakantie:)

Mar01 en Kimberley92 vinden dit leuk.
  13. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ohhh heerlijk op vakantie, wij hebben donderdag nog een weekje de Eemhof geboekt voor eind september.

Moet alleen dan voor een bikini op zoek :roflmao:

Krulletje87 vindt dit leuk.
  14. Minetje

Minetje Actief lid

15 okt 2021
    250
    312
    63
    Vrouw
    @Tientje8620 sterkte met de misselijkheid. @Kimberley92 hoe is het nu? Hoop dat de medicijnen goed aanslaan! Wat heef de verloskundige voor je kunnen doen?
    @xPoppetje hoop voor jou dinsdag een mooie echo! Heb je het idee dat het “rustig aan doen” helpt? Goed naar je lichaam luisteren is denk ik het enige wat je zelf kan doen hè?
    @Krulletje87 hele fijne vakantie!
    @NG87 hoe is t om weer thuis te zijn?

Hier alles wel oké. Heb vooral veel last van weeïg gevoel door de dag heen. S ochtend meestal wat duizelig en de tepels zijn erg gevoelig, sowieso denk ik dat mijn borsten al wel een cubmaat gegroeid zijn! Oja en Ik ruik heel goed! Ik wilde al een andere bank maar het was het kleed wat naar mijn idee erg stonk. Die is al de deur uit. (Ik ruik normaal al heel goed, en dat ik combi met het weeïge/ misselijke gevoel is geen pretje) hopelijk hebben we woensdag een goede echo. Na vorige week zondag geen bloed meer gehad, dus hopelijk zit het kleine wondertje goed in de baarmoeder en is hij/zij een beetje gegroeid .

verder zie ik deze week veel afspraken!! Heel veel succes allen en hopelijk veel mooie en goede berichten

NG87, Kimberley92 en Krulletje87 vinden dit leuk.
  15. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    De verloskundige heeft ons naar een ander ziekenhuis gestuurd, omdat wij dat toch ook graag wilde.
    Ik vond het met de collega's echt te intens.
    Dit ziekenhuis had ook een redelijk duidelijk protocol dus dat voelde erg fijn.

Ik gebruik nu dus Zofran, echt heel spannend omdat het nog niet goed gekeurd is in NL ivm hartafwijkingen en schisis.
    Maar je moet toch iets als je je zo voelt.
    Als bijwerking echt flinke bonkende hoofdpijn:cry:

Morgen een bel afspraak hoe het gaat, maar ik weet al dat ze me laten komen...
    Nutridrink 10ml spuug ik binnen 3 minuten uit, echt het was nog geen half normaal slokje, vanavond droog plakje stokbrood geprobeerd te eten met een klein beetje boter om het iets zachter te maken... binnen 20 minuten hang ik boven de pot :cry:

Er is vandaag een half bolletje sorbet ijs in gebleven en 2 slokjes limo, ondanks de nieuwe medicatie.
    Wel spuug ik minder omdat ik dus echt niets meer eet.

Ik ben bang dat ze morgen een sonde willen plaatsen:cry::cry:
    Ondanks dat het me wellicht gaat helpen, ben ik ook bang dat de therapie van ons zoontje daardoor nog heftiger gaat zijn.

Hier ook echt mega grote en zere borsten en zere tepels.. mijn bh laat nu ook afdrukken zien :roflmao:
    Hier is de reuk ook erg goed, en wordt ik al misselijk doordat er beneden een meloen staat o_O
    Verder voel ik een soort druk in mijn buik ontstaan, denk dat de baarmoeder flink aan het groeien is.:)

16. NG87

NG87 Actief lid

2 jun 2022
    159
    137
    43
    Vrouw
    We hebben bij beiden tussenstops een overnachting geboekt, dus komen morgen thuis. Enerzijds jammer want het was heerlijk. Anderszijds ook wel lekker, weer in het eigen bed slapen. Zeker met die vermoeidheid. Duimen voor allemaal goede echo's!

Minetje vindt dit leuk.
  17. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik wordt om 12.30 opgenomen:cry:

18. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Ooh nee, heel veel sterkte!!

19. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
  20. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Wow @Kimberley92, wat heftig zo! Heel veel sterkte, ik denk dat ik namens ons allemaal mag spreken: we denken aan je!

Minetje, Kimberley92 en Mama to B vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina