Mijn menu nu is : O: 1 of 2 boterhammen (kaas) M: appel met joghurt en noten/pitten T; koekje/cracker of chips A: warm T; waterijsjes & fruit En merk dat ik tussendoor wel wat vaker een hapje snaai, of snoepjes, dat had ik eerder nooit zo eigenlijk. wat missen jullie eigenlijk het meest dat je niet mag nu je zwanger bent? Ik vind wel minder dat ik zometeen op vakantie niet lekker een drankje kan doen en het rood vlees moet laten staan. Voor de rest valt tot nu toe nog mee wat ik mis.
Even klagen hoor Nadat ik dus vanmorgen contact heb gehad met de huisarts over medicatie, reed ik vanmiddag langs de apotheek. En wat blijkt: Emasefane is tijdelijk niet leverbaar Gevolg: zij moesten met de huisarts contact opnemen voor een alternatief en nu kan het niet eerder dan morgen opgehaald worden Voel me zo leeg, slap, moe en misselijk.. en ik weet echt dat er genoeg zijn die het zwaarder hebben, maar dit viel even zo tegen Moest ook stiekem in de auto wel even een traantje van teleurstelling laten (door de hormonen) *En nu klaar met het geklaag, slapen en morgen er weer fris en fruitig tegenaan*
ah dat is balen. zeker als je erop hebt ingesteld. Hopelijk kan je vandaag ophalen. Ik had hier hetzelfde en kreeg daarom suprimal voorgeschreven. Zit precies hetzelfde in en kan je ook gelukkig krijgen bij de apotheek of zelfs de DA. Ik was gister bij de DA en hier zeiden ze idd ook dat ook deze momenteel niet leverbaar waren. Heb ze nu via internet besteld en hoop dat ze op tijd binnen zijn voor vakantie
Oh nee, dat is ook niet fijn! Hopelijk is t op tijd binnen. Dit nu ook voorgeschreven gekregen, hopelijk is dat bij de apotheek wel op voorraad nu Anders worden het zetpillen begreep ik
Ik had nog niet eerder een echo gehad, maar ik had ergens wel een vermoeden. Ik zei de dag ervoor nog tegen mijn vriend dat het mij niets zou verbazen als het er twee zouden zijn. We reageerden ook niet heel verbaasd haha.
Ohh jeetje, vervelend hé! Hier gelukkig nog geen problemen met de emesafene gehad. Ik weet dat de B6 die in emesafene zit een soort van achterhaald is en het middel bestaat ook zonder de B6.
Wow, wat spannend @Rubydali87! En ook leuk dat je voorgevoel klopte! Ik had hier ook een heel sterk voorgevoel voor een tweeling, maar vooralsnog is het er maar eentje. Je hoort weleens dat ze de tweede gemist hebben op de vroege echo's, maar ik ga er toch maar vanuit dat het er gewoon eentje is hier. Echt heel bijzonder, hadden ze ieder een eigen vruchtzak? En de kans is dan denk ik groot dat je eind februari bevalt?
@Rubydali87 gefeliciteerd, leuk! Net weer een echo gehad. Kleintje groeit goed, stevige hartslag. Blijkt eigenlijk ook van een tweeling te zijn want 2de vruchtzakje met wat inhoud is aanwezig, alleen groeit het onvoldoende (niet). Voor nu zijn we dan ook weer erg opgelucht!
Hoera, zwanger! Maart 2023 ♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart 2 maart (1) Bambi947 - ?? jaar - 2e kindje 3 maart 4 maart (1) Yviev - 33 jaar - 2e kindje 5 maart 6 maart 7 maart 8 maart (1) Essie92 - 30 jaar - 3e kindje 9 maart (1) Krulletje87 - 34 jaar - 8e Kindje 10 maart (1) Rubydali87 - 35 jaar - 1ste kindje 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart (2) Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje MamatoB - 30 jaar - 3e kindje 16 Maart (1) Sarro - 34 jaar - 3e kindje 17 maart (1) Kimberley92- 29 jaar- 2e kindje-iuiD 18 maart 19 maart (1) Annesmit - 28 jaar - 2e kindje 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart (2) Minetje - 39 jaar - 1e kindje Mar91 - 30 jaar - 2e kindje 24 maart 25 maart 26 maart (2) FirstTimer - 35 jaar- 2e kindje (1e Kindje samen) xPoppetje - 29 jaar - 3e kindje 27 maart (1) Bellisimo- 32 jaar - 1e kindje 28 maart iMum - 35 jaar - 2e kindje 29 maart 30 maart 31 maart (3) Tientje8620 - 35 jaar - 2de kindje MissMorrow - 37 jaar - 3e kindje NG87 - 34 jaar - 1e kindje (na 3 miskramen) ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Totaal zwanger: 19 Echo's/ afspraken: Eerste/vroege echo’s: 17 augustus: Tientje8620 - intake VK 17 augustus: mamatoB - extra echo vk 17 augustus: NG87 - extra echo VK 18 augustus: Yviev - intake vk 18 augustus:Kimberley92- intake VK 18 augustus: iMum - echo 20 augustus: Bellisimo- vroege echo VK 22 augustus: NG87 - intake VK 23 augustus: xPoppetje - extra echo vk termijnecho: 16 augustus: Rubydali87- 1e echo/termijnecho 22 augustus: Annesmit - counseling + termijnecho 22 augustus: Essie92 - termijn echo 30 augustus: Mar91- termijn echo 1september : mamatoB - termijnecho 6 september : Bellisimo- termijn echo 6 september: xPoppetje - termijnecho 6 september: Tientje8620 - termijnecho 10 september: MissMorrow - termijnecho en intake 13 weken echo: 25 augustus: Kimberley92- Counseling 13 weken echo 25 augustus: Yviev - 13 weken echo 20 weken echo: 10 oktober: Yviev - 20 weken echo In liefdevolle herinnering ☆ Elsa86 ☆ Richelle2022 ☆ Maritiem ☆ Lois93 ☆ Suzi98 ☆ Koekie2 ☆ o0mona0o WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan achter de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Even de lijst bijgewerkt! @Rubydali87 gefeliciteerd met 2!! Spannend! Ik heb straks weer een echo, super spannend weer want ik ben sinds maandag ineens niet meer misselijk.... Dus ik stress nogal. Fijn @NG87 dat de echo goed was!!!
Heb nu de supramal, maar daar schijn je niet mee te mogen rijden, dus dat wordt nog leuk Succes @Tientje8620! Mijn duimen draaien voor een goede echo!
@Tientje8620 Dankjewel en jij veel succes bij de echo. @xPoppetje Nou wie weet een verrassing bij de volgende echo. Ja ze hadden een eigen vruchtzak, je ziet ook echt zo’n tussenschot. En ik denk inderdaad dat de kans groot is dat het eind feb wordt…
Ik mag ook niet rijden, met het hele lijstje haha. Emesafene, primperan en zofran. Hier ook verschillende reistabletten geprobeerd, maar werkte nog minder. Nu ben ik ook echt niet in staat om te rijden, want zelfs douchen doe ik zittend en de trap op en af is al een hele klus.