Dit laatste stuk is zo herkenbaar voor mij. Ik heb hiervoor 3 miskramen gehad en het genieten zit er echt niet in. Mijn hoofd weet dat ik zwanger ben, maar mijn hart wil er niks van weten.
Inderdaad zo herkenbaar. Na iedere echo wel iets meer vertrouwen, maar ook angst voor iedere nieuwe echo. Vanavond de termijnecho....
Fijn weer he al die goede echo's! En zo bijzonder om weer even te mogen spieken! Hier net bloedgeprikt.. ZEVEN BUISJES haha allemachtig! Ben benieuwd hoe lang we nu in spanning zitten.. Wachten duurt lang in zo'n geval!
Ik kan gelukkig niet over een miskraam mee praten, maar het lijkt me echt verschrikkelijk. 2 terug plaatsingen met icsi gehad en dat voelt al vreselijk als je ongesteld wordt, want er heeft iets gedeeld. Hier ben ik langzaam aan het genieten. Voel me eigenlijk nu best goed, medicijnen tegen de misselijkheid neem ik niet meer constant en door de sondevoeding op de darmen heb ik ook niet het gevoel dat ik moet spugen of misselijk ben. Vanochtend wel medicatie genomen en voor het eerst sinds 6 weken rond 12.00 een wit boterhammetje kunnen eten. Hier komt straks de stress weer als de sonde eruit gaat en ik alles zelf moet gaan doen. Vanmiddag even heerlijk 2 uur geslapen, de peuter sliep ook 2,5 uur. Nog 12 dagen en dan gaan we een weekje naar centerparcs, heerlijk even genieten met elkaar.
Onze frummel is eigenwijs, dus ik krijg morgen een nieuwe echo om de termijn te bepalen. Ze kwam uit tussen de 11 en 11+2. Maar doordat de baby teveel bewoog kon ze niet vanaf de zijkant meten en dat moet wel?! Ik zal even kijken hoe ik een persoonlijk berichtje moet sturen, dan zou ik graag aansluiten in het appgroepje
Ik heb vorige week donderdag geprikt voor de nipt. Denk dat ik dat nog wel het engste vind van alles Vanmorgen weer even de kleine mogen bewonderen en maandag dan de 13 weken echo
Ohh ik ben gelukkig niet de enigste die de nipt eng vind Ik volgende week vrijdag de 13 weken echt bij 13+6. Verder vandaag een iets mindere dag, maar de peuter zit op de crèche dus even bij tanken.
Ik vind de NIPT ook heel erg spannend hoor! Gister dus geprikt en vind het nu al lang duren, dat wachten..
Daarom doe ik de NIPT niet Nee dat is niet de reden hoor, maar ik merk wel dat ik die stress die dat dan weer oplevert niet mis. Voor ons is het zo dat alles welkom is, heeft verder niks met geloof te maken, maar we zouden gewoon niet een kindje willen laten weg halen. We willen het ook niet weten ter voorbereiding ofzo. Ik wil wel de 13 en 20 weken echo zodat als er dingen zijn waarvoor medisch ingrijpen noodzakelijk is de artsen hier op voorbereid zijn. Soms voel ik me een beetje een sukkel ofzo dat we het niet doen, ik lijk wel de enige (niet alleen hier) die de nipt niet laat doen en al helemaal de enige die het niet vanwege een geloofsovertuiging doet
Hoera, zwanger! Maart 2023 ♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart 2 maart (1) Bambi947 - ?? jaar - 2e kindje 3 maart 4 maart (2) Yviev - 33 jaar - 2e kindje Krulletje87 - 34 jaar - 8e Kindje 5 maart 6 maart 7 maart 8 maart (1) Essie92 - 30 jaar - 3e kindje 9 maart 10 maart (0) 11 maart 12 maart 13 maart (1) Rubydali87 - 35 jaar - 1ste kindje (tweeling) 14 maart (1) MamatoB - 30 jaar - 3e kindje 15 maart (1) Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje 16 Maart (0) 17 maart (2) Annesmit - 28 jaar - 2e kindje 18 maart Kimberley92- 29 jaar- 2e kindje-iuiD 19 maart (1) Sarro - 34 jaar - 3e kindje 20 maart 21 maart (1) Mar91 - 30 jaar - 2e kindje 22 maart iMum - 35 jaar - 2e kindje 23 maart (2) Minetje - 39 jaar - 1e kindje xPoppetje - 30 jaar - 3e kindje 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart (1) Bellisimo- 32 jaar - 1e kindje 28 maart (1) NG87 - 35 jaar - 1e kindje (na 3 miskramen) 29 maart 30 maart 31 maart (2) Tientje8620 - 35 jaar - 2de kindje MissMorrow - 37 jaar - 3e kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Totaal zwanger: 18 Echo's/ afspraken: termijnecho: 6 september : Bellisimo- termijn echo 10 september: MissMorrow - termijnecho en intake 13 weken echo: 9 september : Rubydali87 13 september: Mar91 16 september: Kimberley92 19 september: xPoppetje 22 september: iMum 28 september: NG87 29 september: Tientje8620 geslachtsecho: 13 september : mamatoB 17 September: Essie92 23 september: sarro 27 september: Annesmit 4 oktober: xPoppetje 10 oktober: NG87 20 weken echo: 6 oktober: krulletje87 10 oktober: Yviev 17 oktober: Essie92 17oktober: mamatoB 27 oktober: Kimberley92 28 oktober: Mar91 In liefdevolle herinnering ☆ Elsa86 ☆ Richelle2022 ☆ Maritiem ☆ Lois93 ☆ Suzi98 ☆ Koekie2 ☆ o0mona0o ☆ FirstTimer WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan achter de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik ben naar voren gezet... 28 maart uitgerekend. Vandaag was de echo binnen 2 minuten gepiept . Kijken of ik morgen de NIPT kan inplannen. @Tientje8620 ik had het net met de VK over de nipt test. In principe zien ze die 2 syndromen met de moeilijke wat ze testen, dus niet down, ook op een echo rond de 18 weken.
Ik snap je helemaal hoor! Ik heb het met m’n andere 2 kindjes ook niet gedaan. M’n vriend wilde het wel heel graag (is niet de vader van m’n andere 2 kids), dus die vond het toch wel belangrijk om te weten. Ik was wel een stuk jonger met de andere, dus daarom had ik ook zoiets van dan doen we het wel
Bij de eerste geen nipt gedaan, maar de combinatie test laten doen. Nu toch meer erover na gedacht en omdat we niets van de donor weten toch ervoor gekozen. Wij zouden het ook zeker niet laten weghalen, mocht het niet goed zijn. Maar dan zijn we wel voorbereid.
Bloed laten prikken en de nipt. Rondje ziekenhuizen gehad, omdat ze op de kleine locatie van het ziekenhuis (met alleen bloedafname en poli's) geen nipt afnemen
Had je niet op de locatie van de NIPT ook "gewoon" bloed kunnen laten prikken? Dat was hier wel zo. Moest er wel 20 minuten voor in de auto zitten, maar hoefde dus maar 1x.
Uiteindelijk al het bloed, met nipt op de hoofdlocatie laten prikken. Maar ik was dus ingepland op een nevenlocatie, me daar netjes gemeld en meteen door gestuurd naar het andere ziekenhuis. Ook niet alle priksters waren op de hoogte van de priklocaties, dus dat lag niet aan mij
Oohhh wat irritant! En heel Hollands van mij maar ik denk dan gelijk "wat zonde van je parkeergeld ook" hahahaha
Gelukkig was op de nevenlocatie parkeren gratis en in het ziekenhuis kon ik ook gratis uitrijden, want ook dat was het eerste wat ik dacht uit frustratie