Bij mijn controle laatst was mijn bloeddruk te hoog. Moest wel tot drie keer toe meten. Gelukkig bij de laatste keer wel acceptabel. Ik word gewoon heel zenuwachtig van ziekenhuizen plus zo’n zwangerschap blijft spannend allemaal…dus dat helpt niet mee haha. Nu komt de 20 weken echo al langzaam in zicht. Ook wel weer spannend. Ondertussen groeit mijn buik als een malle haha.
nou dat is zeker een opluchting. Altijd weer geruststellend als het dan tot zover goed eruit mag zien.
Ik krijg schijnbaar geen meldingen meer van deze groep.. Vond het al zo stil Wat gaat het snel opeens he? We zijn alweer bijna op de helft!
Hoi mama’s to be, Ik heb echt geen enkel idee hoe dit forum werkt ( voor mij de eerste keer) maar dacht, laat ik het eens proberen. Hopelijk reageer ik hier onder het juiste topic. Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje, uitgerekend op 30 maart van een.. meisje! Neem me vooral mee hierin gezien het nieuw is. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en zie veel bij te lezen haha. Veel liefs x Chan
Ik krijg dinsdag de 20 weken echo. Gaat inderdaad hard en m’n buik word ook lekker dik Toch wel weer spannend!
hier een goede 20weken echo gehad! Kleine meid groeit goed! Alleen de placenta lag nu nog wat te dicht bij de uitgang, bij 32 weken controleren ze of deze genoeg is geschoven. Jij ook al gehad?
Dacht dat ik gereageerd had maar het was een grapje 20 weken echo was hier goed! Bizar dat dit waarschijnlijk de laatste echo was tot de ontmoeting
Ik heb ‘m net gehad. Alles zag er goed uit voor beiden. Alleen mijn baarmoedermond is aan de korte kant. Hoor daar vanmiddag meer over.
oh al iets gehoord? Hoelang was die gemeten? Hier ook metingen gehad, ivm vroegtijdig weeen en verkorte bmm in vorige zwangerschappen. Tot nu toe gelukkig nog de juiste lengte.
Ik zou vandaag mijn 20 weken echo hebben gehad, maar helaas af moeten zeggen. Nu tot maandag wachten voor de guo om weer te kijken
Voor de dames die misschien denken wat is het hier stil. We kletsen in een app groepje… mocht je je nog toe willen voegen. Oja dan even terug zoeken hier want dan vind je zo bij wie je je mag melden
Goedemorgen, Ik ben ook in maart 2023 uitgerekend. Wij hebben een jongetje A.aron. Nu vinden wij de naam N.oor erg leuk Vinden jullie deze namen bij elkaar passen? (En anders een andere suggestie?) Het enige waar ik over twijfel is wanneer je beide namen uitspreekt: A.aroN eN N.oor (de vele letters N) Zelf vinden wij het niet storend. Yara vinden wij ook mooi. Bedankt voor het meedenken alvast
hey welkom! Allebei hele mooie namen! Ik snap wel wat je bedoeld als je de namen samen uitspreekt. Persoonlijk vind ik Y.ara ook beter erbij passen, terwijl ik N.oor wel een hele mooie naam vind. Stel je vraag eens in het namen topic, daar komen vaak ook leuke namen voorbij !
Hier vorige week dinsdag ook helemaal goed gekeurd met de 20 weken echo. Hij was ontzettend druk en al heel veel kracht voor dit termijn. Buikje was ook al lekker rond hahaha