Wat leuk!! Mijn familie en beste vriendin weten het vanaf de positieve test naar goed heb natuurlijk een heel traject gehad. Mijn vriendin loopt 6 weken voor mij, ze heeft volgende week de 13 weken echo. Heel bijzonder
Goedemorgen allemaal, Zijn er nog meer dames zo ontzettend opgeblazen? Ben blij dat ik hele dagen op de bank lig in joggingbroeken haha pas geen enkele spijkerbroek meer
Niet meer haha! De eerste twee weken dat ik het wist had ik zo veel last van mijn darmen. Maar nu gelukkig niet meer. Eind van de dag heb ik wel een opgeblazen buik, maar dat had ik eigenlijk altijd wel. Ik begin wel al een buikje te krijgen. Ik ben normaal vrij slank, de door zwangerschap hou ik vocht vast dus ik ben nu wat meer fluffy, maar mijn onderbuik begint toch wat uit te zetten nu.
Haha goed om te weten, dan hoop ik dat het hier straks ook afneemt Spannend een beginnend buikje Wordt het allemaal wat echter van
Hahaha, ja hier ook hoor! Pas m’n broeken gelukkig nog wel maar een legging zit toch het lekkerst. Hoop niet dat dat een voorteken is voor de rest van de zwangerschap
Oh ja spannend! Hopelijk valt het mee. en anders, ziek is ziek, tijdens een zwangerschap geld dat nog een beetje meer. Maar kan me voorstellen dat het ook wat afleiding kan bieden, gewoon lekker bezig zijn. Haha ja al vanaf het prille begin verdraag ik geen banden meer over m’n onderbuik. Dus vooral hoge modellen en jurkjes enzo. Nu met zomerkleding wel een stuk makkelijker dan toen in januari.
Ah wat bijzonder! Heel fijn dat je zo iets samen kunt delen! Ook wel leuk dat het leeftijd verschil niet zo groot is, dan groeien ze echt samen op
Alles was goed! Wel nog echt heel ienieminie, maar het hartje klopt. Nu met een gerust hart op vakantie morgen
Uitgerekend maart 2025 1 maart 2 maart 3 maart 4 maart 5 maart Aluy - 35 jaar - 3e en 4e kindje 6 maart JeB94 - 30 jaar- 1e kindje 7 maart 8 maart Minipoepiebeertje - 26 jaar - tweede kindje 9 maart Meisjeeigenwijsje- 30 jaar- derde kindje EMMB - 30 jaar - eerste kindje 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart Flashpoint- 37 jaar - tweede/(derde incl MK) kindje 14 maart 15 maart 16 maart Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje Lily30 - 32 jaar - 2e kindje 25 maart 26 maart 27 maart Rxll - 32 jaar - 2e kindje 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart ----------------------------------------- Afspraken: Juli 29 - FlashPoint - eerste echo Augustus 1 - Aluy - echo met 9 weken 2 - MiniPoepiebeertje - intake + echo 8+6 5 - meisjeeigenwijsje vroege echo + intake 6 - JeB94 - intake + tweede echo 7 - Humbly89 - Echo verloskundige 7+3 9 - Danielledkx - echo verloskundige 8+5 13 - Humbly89 - intake verloskundige 13 - Rxll - eerste echo 14 - MiniPoepiebeertje - termijnecho 10+4 14 - Humbly89 - echo kliniek 8+3 15 - meisjeeigenwijsje - termijnecho 19 - Rxll - eerste afspraak gynaecoloog 21 - Aluy - bloed onderzoek (nipt) 26 - Aluy - Niptconsult 27 - Aluy - Echo 27 - EMMB - termijnecho 12+3 September 2 - MiniPoepiebeertje - 13 weken echo 13+2 16 - Aluy - Controle (echo?) bij gynaecoloog Januari 10 - Rxll - extra controle verloskundige ----------------------------------------- jongen | meisje | verrassing HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.] tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hier hadden we het onze oudste dochter van 4 verteld, iets van eerst doen dan denken haha dus die heeft ons al aan een aantal mensen verraden Dat buikje is hier ook al duidelijk zichtbaar, voor nu lijkt ij vooral erg aangekomen ben na mijn laatste zwangerschap 22 kilo afgevallen, dus t is wel even confronterend dat ik zo aangekomen lijk, maar goed dat hebben we er maar voor over
Hahaha is ook wel lastig natuurlijk om het geheim te houden. Wauw 22 kg afgevallen, netjes! Snap hoe je je voelt. Hier 6 jaar geleden 40 kg afgevallen, vind het heel lastig te zien dat ik nu al aankom, mede hier ook door de overstimulatie, veel vocht.
Wauw 40 is helemaal erg knap! Ik weet ergens ook wel dat het wel weer goed komt met t gewicht, zelfs als ik aan kom in de zwangerschap, werken we dat er wel weer af! Wil ook gewoon door gaan met sporten tijdens de zwangerschap, maar merk al wel dat het een tandje lager moet
Zo denk ik ook idd. Gewoon lekker rustig door blijven sporten, je lichaam geeft wel aan hoe hard je kan gaan
Goedemorgen! Hier vooral een opgezette buik, darmen zijn helemaal uit hun ritme en heb t idee dat de extra ijzer daarin ook niet erg bevordelijk is. Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschappen bij elkaar 30 kilo aangekomen, dat was ik weer kwijt toen de jongste ongeveer 1,5 was. Nu start ik een stuk zwaarder,(gevolg van medicatie die effect heeft op stofwisseling en eetlust, lang was m’n mentale gezondheid belangrijker dan de kilo’s maar na de zwangerschap ga ik daar wel weer een plan voor maken, dat gewicht weer terug te dringen, maar echt een zorg voor later) Ik ben de eerste weken van deze zwangerschap vooral kilo’s kwijt geraakt. Net weer even gewogen en zie dat ik nu weer stijg. Stelt me eigenlijk wel gerust voor nu. Ben tijdens m’n vorige zwangerschap ruim 10 kilo kwijt geraakt, in enkele maanden, door de extreme misselijkheid. Wat dat betreft voel ik me inmiddels een stuk beter, het lijkt er op dat als ik voor het slapen nog even een goed bruin broodje kaas eet, ik ‘s morgens niet zo leeg wakker word en de misselijkheid zo voor kan blijven. belangrijkste voor nu, zeker bij het groeien van twee lijfjes, is voldoende voedingstoffen daarvoor binnen krijgen. Hoe langer de eerste echo geleden is, hoe meer zorgen ik mij maak over of alles nog goed is. Vooral de gedachte ‘kloppen beide hartjes nog?’ Spookt erg door mijn hoofd. Ik kijk dus alweer erg uit naar 1 augustus, m’n volgende echo. Ik vind het maar spannend allemaal. We beginnen ons zo te verheugen op de tweeling dat de angst dat dat toch niet zo zal uitpakken ook erg toeneemt.
Spannend hè @Aluy De echo is alweer bijna gelukkig! Ik heb sinds deze week eigenlijk minder last van kwaaltjes, op vermoeidheid en hoofdpijn na. Daar raak ik dan wel weer wat onrustig van. Maar goed, je doet er niets aan. En onrust gaat ook niet helpen. Rustig afwachten tot volgende week vrijdag.
Snap je gevoel heel goed. Ik heb nog geen echo gehad en dat vind ik heel moeilijk, elke keer dat ik weer een ochtend krampen heb gehad denk ik game over. Dan komt er geen bloed en denk oh groeipijnen. Vooral de angst dat er een leeg vruchtzakje door groeit is bij mij heel groot omdat dat vorig jaar het geval was. Deze was de grote van 7 weken maar leeg. Dus heb zin in de echo maar zie er ook heel erg tegen op. Moet ik zeggen dat ik me heel anders voel deze zwangerschap dan de missed abortion zwangerschap dus hopelijk is dat positief. Hier nu vooral last van mijn tepels, deze zijn pijnlijk bij aanraking, lichte krampen in de ochtend, gevoel elk moment ongesteld te worden en geen eetlust, nergens geen zin in om te eten, echt een afkeer voor zoet haha terwijl ik een zoetekauw ben. En de misselijkheid begint te komen