Uitgerekend maart 2025

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Danielledkx, 10 jul 2024.

1. Aluy

Aluy Actief lid

7 dec 2023
    295
    191
    43
    Vrouw
    Jeetje zenuwslopend! Fingers crossed voor vrijdag dan maar!!

Heel normaal! Ze kunnen ook een stuk donkerder worden. Hier ook al volop aan de gang!

Hoeft ook echt niet dat je ergens last van hebt! Er zijn ook genoeg vrouwen die zo door de zwangerschap heen fietsen! Alleen maar fijn.

Ik wil heeeel graag borstvoeding geven, dat is me de vorige twee keer relatief makkelijk afgegaan en ik heb er ook heel erg van genoten. Dus ik hoop dat het me weer zo gegund is. al maak ik me iet wat zorgen over hoe ik 2 babies met 1 lijf ga voeden, lijkt me wel een hele polonaise.

ondanks dat ik wel echt genoeg kwaaltjes heb, is de misselijkheid hier ook heeel erg veel minder dan de vorige keren, ik herken wel heel erg de gedachte die daarbij komt kijken of het dan allemaal wel goed zit.

EMMB, Meisjeeigenwijsje en Lily30 vinden dit leuk.
  2. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    219
    130
    43
    Vrouw
    Ik weet niet echt wanneer mijn eisprong was. :confused: Alleen wanneer we het gezellig hebben gemaakt haha en dat was maar 1x in de vruchtbare periode :cool:

Maar als je eitje is bevrucht kun je dus al positief testen zei de verloskundige ook al nestelt het dan pas weet ik wanneer in.

Aluy vindt dit leuk.
  3. Aluy

Aluy Actief lid

7 dec 2023
    295
    191
    43
    Vrouw
    Oh nee! Wat lastig om dan nu nog meer in onzekerheid te zitten.
    ik weet het niet qua terug rekenen. Vond het sowieso een heel gegoochel met alle data steeds. Wat naar dat er nu nog steeds geen duidelijkheid is. Ga heel erg voor je duimen dat de echo 8 augustus gewoon goed is. Heel veel sterkte, dat afwachten is natuurlijk verschrikkelijk.

Maar wel van harte gefeliciteerd met jullie droomhuis! Eerste koophuis? Heel veel geluk daar samen!

wij wonen nog apart :$ en in beide huizen zeker niet voldoende ruimte voor een tweeling, dus ook heel hard opzoek naar een geschiktere woning. Maar die liggen helaas niet voor het oprapen. Best een zorg voor mij hier.

4. Aluy

Aluy Actief lid

7 dec 2023
    295
    191
    43
    Vrouw
    Dit Klinkt wel voorzichtig positief, de VK zal het wel weten.

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me raar aangezien ik een bevrucht eitje teruggeplaatst heb gekregen en op 9 dpo negatief testte en op 11 dpo positief. Wat ze mij vertelden bij de kliniek kun je 2 dagen na de innesteling postief testen

6. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    219
    130
    43
    Vrouw
    Mhh dat is raar.. als dat zo is dan lijkt het me helemaal niet goed nu iig. Maar we moeten dus afwachten. En raar dat een vk dat dan zo zegt tegen mij vind ik wel.

@Aluy, dit wordt ons tweede koophuis. We hebben ons eerste huis 12,5 jaar geleden gekocht toen de huizenprijs mega laag was. Daardoor kunnen we nu dit droomhuis kopen :D
    Inderdaad weinig huizen beschikbaar en dit huis is ons echt gegund dus ook kunnen kopen onder de vraagprijs. De koper verkocht het zelf en wilde goede mensen en ze hebben ons geselecteerd uit 12 reacties. Heel bijzonder dus en echt 'meant to be' voor mijn gevoel.

Ons huidige huis gaat ook heeeel snel weg zijn denk ik. Er staat niks gelijkaardigs te koop, in een super fijne en groene buurt, het is helemaal af en in een gangbare markt. We zijn eigenlijk gek om het te verkopen maar ja soms moet je er iets voor over hebben om te groeien naar iets nieuws.

Aluy vindt dit leuk.
  7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Dat afwachten is om helemaal gek van te worden. Ik ga duimen voor jullie!

FlashPoint vindt dit leuk.
  8. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    @FlashPoint innestelling kan 7 tot 12 dagen na de eisprong plaatsvinden. Dus als je weet wanneer je eisprong was kun je doortellen.

9. MiniPoepiebeertje

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    @Aluy ik vind het vooral gek dat ik vanaf week 3 tot week 8 echt veel kwaaltjes heb gehad. En nu dus niet meer. Ik weet dat het kan, maar bij de zwangerschap van mijn zoon ging het door tot 16 weken.

maar goed ieder zwangerschap is anders..

10. MiniPoepiebeertje

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Dan word het lastiger, maar weet dat je tot 5 dagen na gemeenschap nog een bevruchting kan hebben. En daarna kan het dus 7-12 dagen duren tot innesteling.

En je kan inderdaad niet positief testen voor innesteling. Ik vind dat een bijzondere uitspraak van je verloskundige.

Aluy vindt dit leuk.
  11. Aluy

Aluy Actief lid

7 dec 2023
    295
    191
    43
    Vrouw
    Jaa, herkenbaar. Was bij de laatste zwangerschap hiervoor tot het afbreken kotsmisselijk. Dat was tot 14 weken.
    Bij de andere twee weet ik het eerlijk gezegd niet meer zo goed, het was ook een heel ander leven. Er was wel misselijkheid maar hoe lang enzo, geen idee meer. weet wel dat ik bij de tweede met een flinke buik nog opgenomen ben vanwege uitdroging door het vele spugen.

Jij had ook een virus opgelopen toch? Dat maakte hier de kwaaltjes wel 10x erger had ik het idee. Sinds ik daarvan ben opgeknapt is alles enorm afgenomen.

ik mag donderdag weer onder de echo. Ik vind het erg spannend. Ik heb een enorme vrees dat het met 1 van de twee toch niet goed zit. Ben wel erg blij voor de vakantie nog een controle te krijgen. Alles voor duidelijkheid.

12. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    219
    130
    43
    Vrouw
    Wat spannend weer @Aluy! Donderdag is alweer bijna :) Aftellen.
    Ik heb inderdaad ook gewoon kwaaltjes gevoeld tot 12 weken en zelfs al was het al gestopt met groeien. Dat ging pas over toen het eruit was.
    Wat heftig zeg dat je zelfs opgenomen bent. Is dat nu wel beter met de misselijkheid?

@MiniPoepiebeertje dat is idd niet fijn als het niet waar is wat ze zegt..

13. Aluy

Aluy Actief lid

7 dec 2023
    295
    191
    43
    Vrouw
    Jaa zeker, misselijkheid is deze keer goed onder controle te houden. Als ik maar optijd eet. (dt maakte eerder geen reet uit, ik werd gek van dat advies, maar nu gaat het dus wel op :|)
    Afgelopen weekend had ik heerlijk gegeten bij loetje, sinds tijden had eten me niet zo lekker gesmaakt en was echt even goed los gegaan. Maar een paar uur later heeft m’n maag dat wel weer uitgekaatst :mad: waarschijnlijk gewoon te veel van de vette jus gegeten :roflmao: maar het was zo lekker. Maar los van dat incident eigenlijk helemaal niet echt misselijk meer.

14. MiniPoepiebeertje

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Het is en blijft spannend hè! Ja, ik had corona inderdaad. Goed dat je het zegt; dat kan er natuurlijk wel mee te maken gehad hebben. Stelt me gelijk wat gerust dat jij dat ook op deze manier ervaart.

Spannend donderdag! Ik ben benieuwd. Ik mag vrijdag.

FlashPoint en Aluy vinden dit leuk.
  15. JeB94

JeB94 Actief lid

3 feb 2024
    125
    116
    43
    Vrouw
    @Humbly89 haha dat verstopt gevoel herken ik ook ja xD ik denk dat ik maar een keer zo'n zakje voor de ontlasting ga nemen.

@MiniPoepiebeertje en @EMMB ja snap ik dat je het spannend vind met zo weinig kwaaltjes. Ik had tot deze week ook geen kwaaltjes buiten pijnlijke borsten. Ik werd er ook erg onzeker van. Mijn man geeft dan ook steeds aan dat ik gewoon geluk heb, dus ik probeer dat ook maar zo voor mij te houden. Dus bij deze: je hebt gewoon geluk meid!!:D

@Meisjeeigenwijsje ja idd savonds is het bij mij ook het ergste!! En woohw dat wist ik niet dat je borsten dus nu al voorbereiden door donkerder te worden...wtf is een zwangerschap toch bijzonder he!:eek:
    Ik wil wel graag proberen om borstvoeding te geven, maar vind het best spannend, omdat ik gehoord heb dat het heel pijnlijk is.

@Lily30 ik weet 't niet betreft die knaltesten, ik ben gestopt met testen na 1w, toen had ik ook nog niet echt een knaltest

@FlashPoint super gefeliciteerd met de aankoop van jullie droomhuis!!:D
    Heel spannend van de echo!! Ik hoop echt dat je volgende week donderdag een mooie echo hebt!! ❤️
    Over terug rekenen: volgensmij is het zo dat je 2w 'kado' krijgt dus dat je nu 4w+1 bent gerekend vanaf je eisprong wat uitkomt op 1juli je eisprong was. Dus in dat opzicht klopt het wel met de krampen die je aangeeft. Wanneer had je de eerste positieve test in handen?

@Aluy oehw spannend om een grotere woning te moeten zoeken. Hebben. Jullie beiden een koophuis? En willen jullie beiden dat huis verlaten voor een grotere? Aan de andere kant: de babytjes hebben de eerste maanden tot jaar alleen jullie liefde en zorg nodig, meer nog niet ❤️ misschien geeft dat je meer rust?:)

Humbly89 en Lily30 vinden dit leuk.
  16. JeB94

JeB94 Actief lid

3 feb 2024
    125
    116
    43
    Vrouw
    Uitgerekend maart 2025

1 maart

2 maart

3 maart

4 maart

5 maart
    Aluy - 35 jaar - 3e en 4e kindje

6 maart
    JeB94 - 30 jaar- 1e kindje

7 maart

8 maart
    Minipoepiebeertje - 26 jaar - tweede kindje

9 maart
    Meisjeeigenwijsje- 30 jaar- derde kindje
    EMMB - 30 jaar - eerste kindje

10 maart

11 maart

12 maart

13 maart
    Flashpoint- 37 jaar - tweede/(derde incl MK) kindje

14 maart

15 maart

16 maart
    Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje

17 maart

18 maart

19 maart

20 maart

21 maart

22 maart

23 maart

24 maart
    Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje
    Lily30 - 32 jaar - 2e kindje

25 maart

26 maart

27 maart
    Rxll - 32 jaar - 2e kindje

28 maart

29 maart

30 maart

31 maart

-----------------------------------------

Afspraken:

Juli
    29 - FlashPoint - eerste echo

Augustus
    1 - Aluy - echo met 9 weken
    2 - MiniPoepiebeertje - intake + echo 8+6
    5 - meisjeeigenwijsje vroege echo + intake
    6 - JeB94 - intake verloskundige + termijnecho 9+5
    7 - Humbly89 - Echo verloskundige 7+3
    9 - Danielledkx - echo verloskundige 8+5
    13 - Humbly89 - intake verloskundige
    13 - Rxll - eerste echo
    14 - MiniPoepiebeertje - termijnecho 10+4
    14 - Humbly89 - echo kliniek 8+3
    15 - meisjeeigenwijsje - termijnecho
    19 - Rxll - eerste afspraak gynaecoloog
    21 - Aluy - bloed onderzoek (nipt)
    26 - Aluy - Niptconsult
    27 - Aluy - Echo
    27 - EMMB - termijnecho 12+3

September
    2 - MiniPoepiebeertje - 13 weken echo 13+2
    16 - Aluy - Controle (echo?) bij gynaecoloog

Januari
    10 - Rxll - extra controle verloskundige

jongen | meisje | verrassing

HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal de [.QUOTE.] tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ]
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie'

Aluy vindt dit leuk.
  17. JeB94

JeB94 Actief lid

3 feb 2024
    125
    116
    43
    Vrouw
    De lijst was best ver naar achteren geschoven dus ff weer naar voren gehaald hahaha:D

FlashPoint, EMMB en Humbly89 vinden dit leuk.
  18. Lily30

Lily30 Actief lid

1 okt 2022
    305
    218
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd met het huis!!

En super stom van de echo, nu dus ook in onzekerheid… 1 juli innesteling zou best kunnen, dat is 4+1 weken geleden plus de 2 weken ‘gratis’, dus precies 6+1. Als je uitgaat van bevruchting 0-3 dagen na seks en innesteling tussen 5-12 dpo dan heb je seks gehad in de 5-15 dagen voor 1 juli. Als dat zo is dan kan de termijn perfect kloppen. De verloskundige wilde bij mij geen echo doen voor 6+4 omdat de kans dat er duidelijk iets te zien is volgens haar dan te klein is. Al met al kan het dus ‘nog alle kanten op’ (deze zin heb ik vaak gehoord de afgelopen dagen. Geen duidelijke geruststelling, maar wel waar!)

FlashPoint en Aluy vinden dit leuk.
  19. Lily30

Lily30 Actief lid

1 okt 2022
    305
    218
    43
    Vrouw
    Uitgerekend maart 2025

1 maart

2 maart

3 maart

4 maart

5 maart
    Aluy - 35 jaar - 3e en 4e kindje

6 maart
    JeB94 - 30 jaar- 1e kindje

7 maart

8 maart
    Minipoepiebeertje - 26 jaar - tweede kindje

9 maart
    Meisjeeigenwijsje- 30 jaar- derde kindje
    EMMB - 30 jaar - eerste kindje

10 maart

11 maart

12 maart

13 maart
    Flashpoint- 37 jaar - tweede/(derde incl MK) kindje

14 maart

15 maart

16 maart
    Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje

17 maart

18 maart

19 maart

20 maart

21 maart

22 maart

23 maart

24 maart
    Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje
    Lily30 - 32 jaar - 2e kindje

25 maart

26 maart

27 maart
    Rxll - 32 jaar - 2e kindje

28 maart

29 maart

30 maart

31 maart

Afspraken:

Juli
    29 - FlashPoint - eerste echo

Augustus
    1 - Aluy - echo met 9 weken
    2 - MiniPoepiebeertje - intake + echo 8+6
    2 - Lily30 - echo 6+4 (miskraam of niet?)
    5 - meisjeeigenwijsje vroege echo + intake
    6 - JeB94 - intake verloskundige + termijnecho 9+5
    7 - Humbly89 - Echo verloskundige 7+3
    9 - Danielledkx - echo verloskundige 8+5
    13 - Humbly89 - intake verloskundige
    13 - Rxll - eerste echo
    14 - MiniPoepiebeertje - termijnecho 10+4
    14 - Humbly89 - echo kliniek 8+3
    15 - meisjeeigenwijsje - termijnecho
    19 - Rxll - eerste afspraak gynaecoloog
    21 - Aluy - bloed onderzoek (nipt)
    26 - Aluy - Niptconsult
    27 - Aluy - Echo
    27 - EMMB - termijnecho 12+3

September
    2 - MiniPoepiebeertje - 13 weken echo 13+2
    16 - Aluy - Controle (echo?) bij gynaecoloog

Januari
    10 - Rxll - extra controle verloskundige

jongen | meisje | verrassing

HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal de [.QUOTE.] tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ]
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie'

Aluy vindt dit leuk.
  20. Aluy

Aluy Actief lid

7 dec 2023
    295
    191
    43
    Vrouw
    #280 Aluy, 31 jul 2024
    Laatst bewerkt: 31 jul 2024