Wauuw wat goed en zo'n fijn nieuws! Zo groot al Super dat ze ook nagenoeg gelijk lopen in de groei dat zal wel geruststellend zijn. Ow echt wel flink zwanger dus @Humbly89 zo fijn!
Dat begrijp ik helemaal. Misschien is de misselijkheid wel een heel goed teken, laten we het hopen in ieder geval! Heb je je echo in de ochtend of in de middag? Ik voel me eigenlijk alleen een heel klein beetje vermoeid en heb wat pijn aan mijn nieren, maar verder niets! wat fijn! Altijd een geruststelling.
We hebben werkelijk alles aangepakt. Het was echt een mega klus. Van het huis wat we gekocht hebben staan alleen nog de buitenmuren en enkele wanden binnen, maar verder is alles gedaan. Het is het zo waard geweest. Het is nog lang niet af hoor, maar we gaan gewoon gestaag door.
Nog even over dit stukje, ik had 28 juni al een positieve test dus als ik inderdaad niet positief kan testen voor de innesteling dan kan het dus niet echt qua termijn Als je telt zoals jij zegt inderdaad en het stukje van de positieve test los laat en ik mijn verloskundige wel geloof ondanks alle tegenstrijdige berichten, dan zou het kunnen dat 3 dagen na seks de bevruchting was en 12dpo de innesteling dat zou dan op 1 juli inderdaad uitkomen. Sorry ik ben zo'n enorme control freak en ik kan het echt niet uitstaan dat ik het niet gewoon logisch kan verklaren of het nu wel of niet goed kan zijn
Ik ziu het allemaal even loslaten eigenlijk. Het is verschil in dagen met testen etc is 4 dagen. Ook kan er wel een week verschil zitten in de metingen bij de verloskundige. Zo ben ik volgens mijn gynaecoloog bijna 3 weken lang 5 weken zwanger geweest. Uiteindelijk kwam ik bij de termijnecho en werd ik weer terug gezet naar naar originele uitgerekende datum op 1 dag na.. Op die termijn is een mm verschil al een week verschil in termijn. Toen ik eenmaal verder was in mijn zwangerschap is er nog een hoop gesteggel geweest tussen de gynaecoloog en de verloskundige omdat de gynaecoloog op 5 maart uitkwam en de verloskundige op 27 februari. Het was een schrikkeljaar, dus dat was een verschil van 8 dagen. Misschien trekt het nog bij, en misschien groeit de zwangerschap vanaf nu gewoon goed. Dan loop je een paar dagen achter. Er is echt nog genoeg hoop! Dit is echt een beetje het nadeel van hele vroege echo’s, maar echt er is nog hoop!
Uitgerekend maart 2025 1 maart 2 maart 3 maart 4 maart 5 maart Aluy - 35 jaar - 3e en 4e kindje 6 maart JeB94 - 30 jaar- 1e kindje 7 maart 8 maart Minipoepiebeertje - 26 jaar - tweede kindje 9 maart Meisjeeigenwijsje- 30 jaar- derde kindje EMMB - 30 jaar - eerste kindje 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart Flashpoint- 37 jaar - tweede/(derde incl MK) kindje 14 maart 15 maart 16 maart Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje 17 maart 18 maart Ientje89 - 34jaar - 3e kindje (ex. Bbz) 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje Lily30 - 32 jaar - 2e kindje 25 maart 26 maart 27 maart Rxll - 32 jaar - 2e kindje 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart ----------------------------------------- Afspraken: Augustus 1 - Aluy - echo met 9 weken 2 - MiniPoepiebeertje - intake + echo 8+6 2 - Lily30 - echo 6+4 (miskraam of niet?) 5 - meisjeeigenwijsje vroege echo + intake 6 - JeB94 - intake verloskundige + termijnecho 9+5 7 - Humbly89 - Echo verloskundige 7+3 7 - Ientje89 Termijnecho 8 - FlashPoint - Vervolg echo (miskraam of niet?) 9 - Danielledkx - echo verloskundige 8+5 13 - Humbly89 - intake verloskundige 13 - Rxll - eerste echo 14 - MiniPoepiebeertje - termijnecho 10+4 14 - Humbly89 - echo kliniek 8+3 15 - meisjeeigenwijsje - termijnecho 19 - Rxll - eerste afspraak gynaecoloog 21 - Aluy - bloed onderzoek (nipt) 26 - Aluy - Niptconsult 27 - Aluy - Echo 27 - EMMB - termijnecho 12+3 September 2 - MiniPoepiebeertje - 13 weken echo 13+2 16 - Aluy - Controle (echo?) bij gynaecoloog Januari 10 - Rxll - extra controle verloskundige ----------------------------------------- jongen | meisje | verrassing HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.] tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Uitgerekend maart 2025 1 maart 2 maart 3 maart 4 maart Aluy - 35 jaar - 3e en 4e kindje 5 maart 6 maart JeB94 - 30 jaar- 1e kindje 7 maart 8 maart Minipoepiebeertje - 26 jaar - tweede kindje 9 maart Meisjeeigenwijsje- 30 jaar- derde kindje EMMB - 30 jaar - eerste kindje 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart Flashpoint- 37 jaar - tweede/(derde incl MK) kindje 14 maart 15 maart 16 maart Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje 17 maart 18 maart Ientje89 - 34jaar - 3e kindje (ex. Bbz) 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje Lily30 - 32 jaar - 2e kindje 25 maart 26 maart 27 maart Rxll - 32 jaar - 2e kindje 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart ----------------------------------------- Afspraken: Augustus 1 - Aluy - echo met 9 weken 2 - MiniPoepiebeertje - intake + echo 8+6 2 - Lily30 - echo 6+4 (miskraam of niet?) 5 - meisjeeigenwijsje vroege echo + intake 6 - JeB94 - intake verloskundige + termijnecho 9+5 7 - Humbly89 - Echo verloskundige 7+3 7 - Ientje89 Termijnecho 8 - FlashPoint - Vervolg echo (miskraam of niet?) 9 - Danielledkx - echo verloskundige 8+5 13 - Humbly89 - intake verloskundige 13 - Rxll - eerste echo 14 - MiniPoepiebeertje - termijnecho 10+4 14 - Humbly89 - echo kliniek 8+3 15 - meisjeeigenwijsje - termijnecho 19 - Rxll - eerste afspraak gynaecoloog 21 - Aluy - bloed onderzoek (nipt) 26 - Aluy - Niptconsult 27 - Aluy - Echo 27 - EMMB - termijnecho 12+3 September 2 - MiniPoepiebeertje - 13 weken echo 13+2 16 - Aluy - Controle (echo?) bij gynaecoloog Januari 10 - Rxll - extra controle verloskundige ----------------------------------------- jongen | meisje | verrassing HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.] tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hallo allemaal, Ik dacht, ik stel mij even voor Voor iedereen hier, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben getrouwd en we hebben samen 2 prachtige zonen, 4 en 7 jaar oud. Ik heb altijd wel een wens gehad om een 3e te krijgen. Maar daar moet je er natuurlijk wel met je partner samen achter staan. En hebben besloten het bij 2 te houden. Maar dan na 4.5 jaar toch onverwachts zwanger. Wat kom je dan in een rollercoaster aan gevoelens en emoties. Houden we het en stappen starten we weer helemaal opnieuw? Of laten we het weghalen? (wat ik natuurlijk een hele moeilijke gedachte vond!) Toch besloten dat we het houden! (Net alle babyspullen verkocht) Volgende week de eerste echo. We zijn nog op vakantie anders had ik eerder een echo kunnen krijgen ivm een eerder Bbz. (Buiten baarmoederlijke zwangerschap) Ik ben benieuwd naar jullie. En zal mij eens inlezen om jullie ook beter te leren kennen.
Welkom hier! En gefeliciteerd! Spannend allemaal hè! Zeker als je al het e. e. a. hebt meegemaakt. Ik kan me de rollercoaster zeker voorstellen. Jouw jongste en mijn enige schelen niet zo veel zie ik. Mijn zoon is van 12 februari. Het is wel weer wat hoor, toch weer de luiers in haha.
Wat grappig dat onze kids niet zo veel schelen Qua leeftijd.. Ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Klopt! zijn ze eindelijk een beetje zelfstandig aan het worden. Beginnen we helemaal opnieuw. Dat was dus ook echt even schakelen. Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben omdat mijn ongesteld heid wel op zich liet wachten toch maar getest. En net daarvoor (we zitten op de camping) hadden mij man en ik het er overdag het toch wel heerlijk is dat de kids zich zelf vermaken en ons niet overal bij nodig hebben.... Nu nog maar even van genieten. Helaas sinds een paar dagen steeds misselijker aan het worden. Hopelijk blijft het bij misselijkheid en niet veel erger. Mijn eerste zwangerschap was ik net als de anderen wat ik lees, aardig afgevallen omdat ik niets binnen hield. De 2e was ik wel iets misselijk maar lang niet zo erg en nu lijkt het dus weer erger te worden.
Ohh dat zal vast een hele schakel zijn geweest als jullie eigenlijk anders hadden besloten. toch heel bijzonder! Dan zou je haast denken dat het zo had moeten zijn. op naar een mooie echo volgende week!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me voorstellen dat het idd dan ff schrikken is als je het niet verwacht had. Maar leuk dat jullie er voor willen gaan!!
Klopt dank je wel! Dank je wel. Ja ben ook erg benieuwd naar de echo. Dan zien we ook hoe ver we echt zijn. Dit is allemaal een gokje. Las bij jou ook goede berichten. Fijne uitslag van de echo. Mijn zusje heeft vorig jaar ook een tweeling gekregen. Heel spannend allemaal. Hopelijk ga je je gauw beter voelen.
Welkom! Oh wat spannend zeg! Wat fijn dat jullie besloten hebben er samen voor te gaan. Misschien ook wel fijn dat de oudste iets zelfstandiger zijn als de baby er straks is.
Veel succes vandaag lily30 en minipoepiebeertje met jullie echo’s! hopelijk krijgen jullie mooie beelden te zien.
Ja je hebt gelijk, er zit niet veel anders op dan afwachten.. @lentje89 gefeliciteerd met jullie onverwachte zwangerschap! Wat bijzonder zeg maar straks kunnen de grotere kindjes misschien ook al wat meehelpen met de baby @Lily30 en @MiniPoepiebeertje succes met jullie echo's!