Dankjewel! Ik denk 4,5 week nu, dus nog heeeel vroeg.. Maar is een beetje lastig terug rekenen want heb niet zo’n super strakke cyclus.. En top gedaan trouwens die planning! ik heb ook zo m’n autistische trekjes dus daar ga ik wel goed op haha
Welkom! Ik had heel veel last mijn tepels en die zijn sinds vanmorgen een heel stuk minder, ik slaap slecht haha maar heel moe, honger maar geen zin om te eten enof nergens geen zin in. En elke dag wel lichte krampjes of steekjes.
Haha hier autistisch maar vind de streep ipv datum heel lastig. Krijg ik kortsluiting van Verder super duidelijk!
Trouwens, sinds woensdag ben ik niet meer misselijk geweest, dacht eerst door het volledig plat liggen. Maar vandaag echt wel wat in actie geweest en nog steeds alles oké Hopelijk blijft dat zo. Thanks! Het jeukte bij mij ook al haha Gefeliciteerd!! Het landt vast vanzelf allemaal. en welcome to the club! hier overigens echt/ook sprake van autisme, nu we het er toch over hebben
Uitgerekend maart 2025 1 maart 2 maart 3 maart 4 maart 5 maart Aluy - 35 jaar - 3e en 4e kindje 6 maart JeB94 - 30 jaar- 1e kindje 7 maart 8 maart Minipoepiebeertje - 26 jaar - tweede kindje 9 maart 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart Flashpoint- 37 jaar - tweede/(derde incl MK) kindje 14 maart 15 maart 16 maart Danielledkx - 1e kindje 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje Lily30 - 32 jaar - 2e kindje 25 maart 26 maart 27 maart Rxll - 32 jaar - 2e kindje 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart ----------------------------------------- Afspraken: Juli 24 - Danielledkx - eerste echo (6w3d i.v.m. vakantie) 29 - FlashPoint - eerste echo Augustus 1 - Aluy - echo met 9 weken 2 - MiniPoepiebeertje - intake + echo 8+6 6 - JeB94 - intake + tweede echo 7 - Humbly89 - Echo verloskundige 7+3 13 - Humbly89 - intake verloskundige 13 - Rxll - eerste echo 14 - MiniPoepiebeertje - termijnecho 10+4 14 - Humbly89 - echo kliniek 8+3 21 - Aluy - bloed onderzoek (nipt) 26 - Aluy - Niptconsult 27 - Aluy - Echo september 2 - MiniPoepiebeertje - 13 weken echo 13+2 16 - Aluy - Controle (echo?) bij gynaecoloog ----------------------------------------- jongen | meisje | verrassing HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.] tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Gister avond ook even flinke weeachtige rugpijn. Sinds het verliezen van ons kindje eerder dit jaar geven dat soort dingen echt meteen stress. Ik ben echt m’n onbevangenheid kwijt door die ervaring (ik had het toen zó niet zien aankomen, er niet op berekend dat het mis kon gaan) . Hoe hard ik het ook probeer te relativeren. De gedachte ‘dit was het dat’ komt toch elke keer weer op. Dood vermoeiend eigenlijk, maar wat doe ik er aan?
Die angst herken ik helemaal! Toch proberen, hoe moeilijk het ook is, blijven geloven dat het goed zit. Stress werkt helemaal niet goed, je lichaam weet wat het moet doen dus probeer er vanuit te gaan dat het goed gaat, rugpijn en krampen komen voor, ook bij een goede zwangerschap
<3 dankjewel, dit inderdaad maar zoveel mogelijk blijven herhalen. ‘en in het gevoel gaan zitten dan we zooo uitkijken naar 2 kindjes. (daar begin ik ondertussen zelfs een beetje van te stralen, dus echte positive vibes)
Uitgerekend maart 2025 1 maart 2 maart 3 maart 4 maart 5 maart Aluy - 35 jaar - 3e en 4e kindje 6 maart JeB94 - 30 jaar- 1e kindje 7 maart 8 maart Minipoepiebeertje - 26 jaar - tweede kindje 9 maart 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart Flashpoint- 37 jaar - tweede/(derde incl MK) kindje 14 maart 15 maart 16 maart Danielledkx - 1e kindje 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje Lily30 - 32 jaar - 2e kindje 25 maart 26 maart 27 maart Rxll - 32 jaar - 2e kindje 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart ----------------------------------------- Afspraken: Juli 24 - Danielledkx - eerste echo (6w3d i.v.m. vakantie) 29 - FlashPoint - eerste echo Augustus 1 - Aluy - echo met 9 weken 2 - MiniPoepiebeertje - intake + echo 8+6 6 - JeB94 - intake + tweede echo 7 - Humbly89 - Echo verloskundige 7+3 13 - Humbly89 - intake verloskundige 13 - Rxll - eerste echo 14 - MiniPoepiebeertje - termijnecho 10+4 14 - Humbly89 - echo kliniek 8+3 19 - Rxll - eerste afspraak gynaecoloog 21 - Aluy - bloed onderzoek (nipt) 26 - Aluy - Niptconsult 27 - Aluy - Echo september 2 - MiniPoepiebeertje - 13 weken echo 13+2 16 - Aluy - Controle (echo?) bij gynaecoloog januari 10 - Rxll - extra controle verloskundige ----------------------------------------- jongen | meisje | verrassing HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.] tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Zijn er meer die nu al weten dat ze medisch zijn en dus sowieso in het ziekenhuis moeten bevallen? Ik had de verloskundige gebeld maar ben toen gelijk doorverwezen naar de gynaecoloog dus alle controles zullen voornamelijk in het ziekenhuis zijn. Beetje spannend wel maar ook weer fijn.. En misschien ben ik een beetje een fiep, maar zien jullie deze oplopen? Ik vind die van gister donkerder lijken als vandaag..
Uitgerekend maart 2025 1 maart 2 maart 3 maart 4 maart 5 maart Aluy - 35 jaar - 3e en 4e kindje 6 maart JeB94 - 30 jaar- 1e kindje 7 maart 8 maart Minipoepiebeertje - 26 jaar - tweede kindje 9 maart Meisjeeigenwijsje- 30 jaar- derde kindje 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart Flashpoint- 37 jaar - tweede/(derde incl MK) kindje 14 maart 15 maart 16 maart Danielledkx - 1e kindje 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart Humbly89 - 35 jaar - 2e kindje Lily30 - 32 jaar - 2e kindje 25 maart 26 maart 27 maart Rxll - 32 jaar - 2e kindje 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart ----------------------------------------- Afspraken: Juli 24 - Danielledkx - eerste echo (6w3d i.v.m. vakantie) 29 - FlashPoint - eerste echo Augustus 1 - Aluy - echo met 9 weken 2 - MiniPoepiebeertje - intake + echo 8+6 5 - meisjeeigenwijsje vroege echo + intake 6 - JeB94 - intake + tweede echo 7 - Humbly89 - Echo verloskundige 7+3 13 - Humbly89 - intake verloskundige 13 - Rxll - eerste echo 14 - MiniPoepiebeertje - termijnecho 10+4 14 - Humbly89 - echo kliniek 8+3 15 - meisjeeigenwijsje - termijnecho 19 - Rxll - eerste afspraak gynaecoloog 21 - Aluy - bloed onderzoek (nipt) 26 - Aluy - Niptconsult 27 - Aluy - Echo september 2 - MiniPoepiebeertje - 13 weken echo 13+2 16 - Aluy - Controle (echo?) bij gynaecoloog januari 10 - Rxll - extra controle verloskundige ----------------------------------------- jongen | meisje | verrassing HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.] tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hallo, Ik durf me ook toe te voegen aan deze groep, heb stiekem mee zitten lezen, maar durfde me nog niet helemaal toe te voegen nadat ik vorig jaar een miskraam gehad heb. Vanmorgen teruggekomen van onze eerste echo en er hebben een mooi kloppend hartje! Er is teveel gekletst om nu overal op te reageren, maar ik ga proberen gezellig mee te kletsen voortaan