Echt heel erg. Mijn afscheiding is juist meer dan normaal maar daardoor denk ik dus de hele tijd dat ik bloed voel... Dus ik ben nog elke keer blij als ik naar de wc ga
Ja ik heb dat ook inderdaad. Elke keer bij t plassen of als ik iets vochtigs voel. Helemaal spannend nu ik eigenlijk morgen ongesteld was geworden dus vind t heel spannend allemaal.. soms heb ik wel buikkrampjes. Voelen jullie al iets en sinds wanneer was dat ?
♡ Uitgerekend maart 2026 ♡ 1 maart 2 maart 3 maart Voro91 - 33 jaar - 1e kindje 4 maart 5 maart 6 maart 7 maart Lovieyou - 32 jaar - 4e kindje Littlesecret - 34 jaar - 3e kindje 8 maart 9 maart 10 maart 11 maart 12 maart Jill92 - 33 jaar - 2e kindje 13 maart Juffie1990 - 34 jaar - 3de kindje 14 maart 15 maart Dboer - 30 jaar - 2e kindje 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Lovieyou - 16 juli - eerste echo Voro91 - 17 juli - eerste echo Littlesecret - 23 juli - eerste echo Jill92 - 29 juli - eerste echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij (denk ook aan de totalen) - Druk op de knop 'Plaats reactie
Bij een positieve ovulatietest springt je eitje pas 1 of 2 dagen later. Dus dan zou je zowel 10 als 11 dpo kunnen zijn vandaag
Zo te zien lopen wij redelijk gelijk! Ik ben vandaag 10dpo en mijn easy@home test zag er vanochtend gelijkwaardig uit . Vind ze wel lang duren voordat het lijntje pas zichtbaar wordt! Echt pas ja 10 minuten is hij goed gekleurd dat je het lijntje een beetje gaat zien. Is dat bij jou ook zo?
Ja ik voel die krampjes ook! Sinds 5/6 dpo voel ik dat af en toe over de dag heen. Dit herken ik ook van mijn vorige zwangerschappen en dat hield bij mij ook wel echt meerdere weken aan. Is heel normaal en een teken dat daar vanalles aan het gebeuren is! Wat betreft NOD en grotere kans dat je nu gaat bloeden. In mei heb ik een biochemische gehad waarbij ik 6 dagen positief testte waarvan de laatste 5 de testen exact hetzelfde bleven (zoals op de foto in de bijlage) en op de laatste dag ik de test zelfs een beetje lichter vond. Toen een dag later startte het bloedverlies. Dat was zo'n 3 dagen na mijn NOD, dus niet erop.