Nee hij lag eerst op zijn buik, naar daarna hebben ze hem eventjes wakker geschud en ging die draaien en bewegen. Toen lukte het goed om tussen zijn benen te kijken
Caru mijn gevoel zegt steeds een jongen kijk ook veel ba jongens kleertjes hihi , maar ja help dacht dat ze een meid zou krijgen en ze krijgt een boy moet nog ff wachten hihi morgen naar de gyn gaan ze nog ff na de kleine kijken misschien dat hij/zij wat laat zien .kan niet afwachten 😍😍😍
Dag dames ! Wij weten nu ook het geslacht...... ..... en het is overduidelijk een JONGEN Afgelopen vrijdag hebben we kunnen zien dat het een jongetje is en hij was erg druk. Vanochtend zijn we nog naar de gync. geweest en een bevestiging mogen ontvangen dat het een jongen is en dat alles erg goed eruit zien
Wie CaRu, 21 jaar, 1e kindje, uitgerekend 18-03, Jongen Veto: 31 jaar, 2e kindje, uitgerekend 21-03 Help85; 31 jaar, 1e kindje, uitgerekend 26-03, Jongen Ape; 30 jaar, 1e kindje, uitgerekend 28-03 Nurrie 37 jaar 1e kindje uitgerekend 29-03 Regina 33 jaar 2e kindje uitgerekend 03-04 Ingri 34 jaar 1e kindje uitgerekend 12-04 Afspraken Nurrie :10-10 geslachtsbepaling CaRu: 11-10 Glucosetest CaRu: 29-10 Twintig weken echo CaRu: 11-11 Controle Gyn. __________________
Helemaal goed alleen ik heb resus factor dus met twintig weken moet er weer geprikt worden om te kijken wat het kind heeft anders moeik medicijnen nemen , kleine ook nog ff stiekum gezien hihi verder alles ok maandag pretecho al twee boys spannend kijken of het er 3 worden
Jaaaa bijna en jij weet het ook Ik heb ook Rhesus factor, ik krijg met 30 weken een prik en dan na de bevalling ook gelijk weer ivm eventuele nieuwe zwangerschappen. Welke bloedgroep heb je erbij?
Ik heb ook Resusfactor en heb bij mijn curettage ook een prik gehad. Wij moeten ook kijken wat de kleine heeft. Ik heb zelf 0-negatief bloedgroep SPANNEND SPANNEND SPANNEND ! Ik ben erg benieuwd of je een meisje of jongen krijgt !
hihi ik ook O-negatief Toch best toevallig hier 3 meiden resusfactor terwijl maar 15% van de bevolking het heeft
Wij hebben mijn schoonfamilie ook verteld dat we in verwachting zijn van een jongen. Wat krijg ik van me schoonmoeder te horen ? Dat ze eigenlijk gehoopt had op een meisje Ik vind haar echt lef hebben om dat tegen ons te zeggen terwijl wij zo blij zijn met een Jongen. Ik weet niet echt wat ik hiermee aan moet. Ik stond op dat moment echt met mijn mond vol tanden en zijn kort daarna ook weggegaan, maar ik laat het me zeker geen tweede keer vertellen. Mijn partner zei dat hij die opmerking ook niet zo leuk vond, maar dat het bij hem de ene oor in gaat en de andere uit. Ik zit hier alleen heel erg mee. Daarnaast heeft ze in de afgelopen maanden niet eens gevraagd hoe het met ons ging terwijl ze mijn schoonzus toen der tijd overspoelde met appjes en telefoontjes om te vragen hoe het ging. Mijn schoonzus is altijd al belangrijker geweest als dat wij dat zijn, maar ik had niet verwacht dat ze dit zou gaan zeggen. Ik bedoel ze krijgt nog een kleinzoon is dit minder waard voor haar ofzo ?
Jeetje wat een reactie zeg. Ik had ook met mijn mond vol tanden gestaan denk ik. Je moet blij zijn dat het gelukt is en goed gaat, lekker boeiend welk geslacht er dan uit komt. Hoe moeilijk het ook is, toch proberen los te laten.
@ Nurrie: Wanneer heb je geslachtsbepaling ? Ben erg benieuwd !!! Heel erg veel succes toegewenst !!!!
Ik had bij me vorige zwangerschap ook resus + maar deze zwangerschap weet ik het nog niet ik heb de waardes nog niet binnen.
Wie CaRu, 21 jaar, 1e kindje, uitgerekend 18-03, Jongen Veto: 31 jaar, 2e kindje, uitgerekend 21-03 Help85; 31 jaar, 1e kindje, uitgerekend 26-03, Jongen Ape; 30 jaar, 1e kindje, uitgerekend 28-03 Nurrie 37 jaar 1e kindje uitgerekend 29-03 Regina 33 jaar 2e kindje uitgerekend 03-04 Meisje Ingri 34 jaar 1e kindje uitgerekend 12-04 Afspraken Nurrie :10-10 geslachtsbepaling CaRu: 11-10 Glucosetest CaRu: 29-10 Twintig weken echo CaRu: 11-11 Controle Gyn. Regina: 11-11 20 weken echo
Hoi meiden ik ben even lang uit beeld geweest. Mijn schoonvader is overleden en mijn man en ik moesten zelf alles regelen. Bij de nekplooi meeting dacht ik al te zien dat het een meid werd omdat ik beetje had zitten kijken op internet hoe de nub theorie werkt dus ik dacht een meid maar zeker weten deed ik het niet. Dus begin oktober een geslachtsbepaling laten doen en over duidelijk een meid. We hebben al een bink en nu een meid er bij ik ben helemaal in de knollen tuin
Och jeetje wat een heftige tijd voor jullie zeg. Nog gecondoleerd. Was die ziek? Super leuk een meisje! Gefeliciteerd
Dank je wel. Nee zomaar hij was nooit ziek. Hij ging plassen in de nacht en kreeg hij een hersenbloeding met daarop een hartstilstand. :'( hij was 58 Tis inderdaad een hele heftige tijd dus was ik even te druk om met jullie mee te kletsen. Dank je wel we kunnen weer opnieuw shoppen heel vervelend hahaha leuke afleiding