Regina ik had mijn eerste echo ook met 7w. Straks de 3de officiële. ..ben best nerveus. Hoop dat alles nog goed is
Succes Panter, komt vast goed!!! Regina ik had vorige week mijn eerste bij 6+5. Mijn volgende is bij 9+3. En jullie hadden niet over berichtje van Nurrie heen gelezen hoor, ze had het in ander topic toevallig geplaatst dus vandaar dat ik het weet.
Dames, ik ga jullie verlaten. Bij de echo bleek ons kindje overleden. Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap.
NEEEEE echt ?! De tranen springen in mijn ogen, hoe oneerlijk is dit. Jeetje meis wat heftig voor jullie, het leek eindelijk de goede kant op te gaan. Heel erg veel sterkte lieverd voor jullie. Denk goed aan jezelf.
😲😲😲😲😲😲 ik schrik hier heel erg van! WAT F*CKING ONEERLIJK! 😢 Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies 😢 Ben er even helemaal stil van.
Panter, wat verschrikkelijk heel veel sterkte! Ben nog een beetje voorzichtig maar mag ik misschien gezellig meekletsen met jullie? na 4.5 jaar zwanger, na een eerdere miskraam ben ik voorzichtig blij. Maar als je een bericht lees als van Panter dan schrik ik ook weer erg.
He Ingri, wat mij betreft mag je mee praten. Denk alleen niet dat je nog in maart uitgerekend bent of wel? Zou je jezelf in de lijst willen zetten?
Wie Panter: 37 jaar, 1e kindje, uitgerekend 28-02 CaRu, 21 jaar, 1e kindje, uitgerekend 18-03 Veto: 31 jaar, 2e kindje, uitgerekend 21-03 Help85; 30 jaar, 1e kindje, uitgerekend 26-03 Ape; 30 jaar, 1e kindje, uitgerekend 28-03 Nurrie 37 jaar 1e kindje uitgerekend 31-03 Regina 33 jaar 2e kindje uitgerekend 03-04 Ingri 34 jaar 1e kindje uitgerekend 12-04 Afspraken Ape: 08-08 1e echo Panter: 08-08 echo fertiliteitafdeling & 11-08 echo VK Regina: 16-08 echo ivf centrum Panter: 18-08 combinatietest Veto: 18-08 2e echo (9 weken) Regina: 23-08 1e afspraak vk CaRu: 24-8 Echo VK (termijn echo) Ingri: 24-8 1e echo zh Help: 24-8 termijn echo + intake Veto: 09-09 nekplooimeting Veto: 07-10 geslachtsbepaling Veto: 04-11 echo 20 weken
Wie Panter: 37 jaar, 1e kindje, uitgerekend 28-02 CaRu, 21 jaar, 1e kindje, uitgerekend 18-03 Veto: 31 jaar, 2e kindje, uitgerekend 21-03 Help85; 30 jaar, 1e kindje, uitgerekend 26-03 Ape; 30 jaar, 1e kindje, uitgerekend 28-03 Nurrie 37 jaar 1e kindje uitgerekend 29-03 Regina 33 jaar 2e kindje uitgerekend 03-04 Ingri 34 jaar 1e kindje uitgerekend 12-04 Afspraken Ape: 08-08 1e echo Panter: 08-08 echo fertiliteitafdeling & 11-08 echo VK Nurrie: 15-08 echo Regina: 16-08 echo ivf centrum Panter: 18-08 combinatietest Veto: 18-08 2e echo (9 weken) Regina: 23-08 1e afspraak vk CaRu: 24-8 Echo VK (termijn echo) Ingri: 24-8 1e echo zh Help: 24-8 termijn echo + intake Veto: 09-09 nekplooimeting Veto: 07-10 geslachtsbepaling Veto: 04-11 echo 20 weken
Ik voel nog weinig, wat gespannen ()() maar verder alles prima. Nog twee weken voor de eerste echo. Hoe is het met de rest? Panter hoe gaat het met je?
Vanmiddag naar de kliniek arts omdat steeds zo duizelig ben licht in me hoofd . Moet half 3 zijn laat van me weten
Alles was goed hartje klopte mooi loop precies goed kwa weken en kwa duizeligheid is de bloeddruk moet rustig opstaan enzo
Is hij te hoog of te laag? Ik voel me zwaar #$%^%$# maar tis voor een goed doel heb allemaal rare dingen helaas komt er elke dag weer wat geks bij.
Ow gelukkig 😃 ik heb voor zulke momenten altijd wat dropjes in me tas 😘 als ik dizzy ben neem ik een dropje wordt het niet beter neem ik er nog 1.
Waar heb je allemaal last van Regina? Bij mij gaat het wel redelijk goed. Ben wat moe nog en vandaag kreeg ik alleen m'n eten weg maar verder niets.
Ben ook erg moe had opeens een hele nare ontsteking op me neus die is nu gewoon helemaal paars 😲 en iedereen in me omgeving is zo vriendelijk om mij er op te attenderen dat het daar zit. Ja koekoek hallo probeer er al de hele dag om heen te kijken zo erg is het maar trekt gelukkig al beetje weg. Verder heb ik erg last van me ogen en krijg ik 's nachts geen lucht omdat ik een of andere nachtelijke verkoudheid heb ofzo heeeeeel bizar. Overdag heb ik nergens last van( tis hier echt schoon want ik heb smetvrees🙈 dus kan niet van het stof zijn) Ik heb jeuk op me benen en me borsten doen zeer me buik doet ook continu pijn echt groei pijn. En nu krijg ik sinds vandaag ook nog eens branderig gevoel met plassen 😓 ik ben misselijk met vlagen en heb het alweer aardig zuur steeds. Wat ik dus al zei bijna te veel om op te noemen elke dag komt er meer bij 😒 Maar goed 😃 ik weet waar het allemaal door komt want bij me eerste zwangerschap was ik ook heel ziek en het is het waard geweest 😉 dat zal nu ongetwijfeld ook weer het geval zijn 😄