uitgerekend Mei 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mopperkonijn, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @nieuwe meiden; gefeliciteerd!

Ik heb sinds vandaag ook last van mijn baarmoeder. Gelijk paniek want ik dacht dat het fout ging. Maar op internet staat ook dat je baarmoeder moet groeien. Het begon bij mij gister ook na een hele drukke dag.

Heeft iemand zich al aangemeld bij de verloskundige?

2. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah ja dat snap ik allemaal wel hoor, voelt nu gewoon wat beurs aan he. heb net beetje stoelgang gehad en voelt al wat beter.... zal allemaal wel wat knellen daar beneden
    en ik kreeg net een messteek in mijn linkerlies, dus toch bandenpijn met combi
    nou vandaag maar lekker rustig aan doen
    morgen ook wat rustiger opstaan en lopen dan maar
    want nu op 5 weken al zo beginnen betekend niet veel goed straks he:(

3. Anique

Anique Actief lid

Geen idee of je nu al bandenpijn kunt krijgen. Op zich zijn er al genoeg hormonen aan het werk natuurlijk!

Welkom Leli! We zijn op dezelfde dag uitgerekend! :D Wat leuk! En een kleintje van jullie samen, wat gaaf! Weten de overige 4 het al? Klopt je banner trouwens? Ik ben vandaag precies 5 weken namelijk.

Over Moeders voor Moeders: dat wordt hier gewoon opgehaald. Ik zet het voor de deur en ze komen het halen, dus ik vond het een kleine moeite. Dat van die injecties heb ik ook wel eens gehoord, maar tot nu toe alleen uit geruchten. Ik ken inmiddels wel meerdere vrouwen die met Pregnyl (het medicijn dat van de urine wordt gemaakt) zwanger zijn geraakt en daar doe ik het dan voor, denk ik dan maar! :)

Ik wil ook een leuke banner/ticker! Straks even een leuke zoeken!

4. Anique

Anique Actief lid

Oh, er was al een derde pagina! :D

Ik heb me al aangemeld bij de verloskundige, ja! Ik ga bij twee verloskundigen lopen: eentje dicht bij mij thuis en eentje vlak bij de wensvaders, omdat ik wel hoop daar te gaan bevallen. Ik woon in Brabant, zij in Amsterdam.

We krijgen 27 augustus meteen de eerste echo en het intake gesprek. Erg veel zin in! :) Was ook wel heel leuk, de assistente wist meteen weer wie ik was!

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb jou gelezen (dat klinkt gek) op een ander forum.. dat kan kloppen he.?
    Spannend dat jij al aangemeld bent.. ik wil het graag maar aan de andere kant denk ik nee joh niet zo snel. Grappig dat ze je herkende!

6. Anique

Anique Actief lid

Dat zou kunnen, ik zat hiervoor op het Viva forum, maar daar werd heel naar gereageerd. Ze geloofden me niet, dat ik al kon weten dat ik 1 mei was uitgerekend en zo. Erg jammer! Ik heb het toen een paar dagen zo gelaten en toen vond ik dit forum! :) Dus ik ben helemaal blij!

7. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja dan klopt het ;)

8. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoezo als je zwanger bent en je weet de eerste dag van je laatst ong. dan weet je ook wat je uitrekeningsdag is

we zullen dan maar zeggen viva is niet een forum voor zwangeren die bewust zwanger willen worden

want ja je weet op een manier zeker niet hoever je in je zwangerschap zit als je je menstruatie niet bijhoud en onveilig staat te vrijen
    ZO!
    de vivia is helemaal niet serieus, zie zo vaak domme en lompe opmerkingen komen, waarvan ik zeker weet dat het iemand van het forum is en eens komt treiteren.
    vind het al helemaal niet normaal dat je al via een forum in twijfel word getrokken om een zwangerschap slaat nergens op natuurlijk.
    en zitten zat mensen onder een fictieve naam en met fictieve kinderen om zich zelf van de buitenwereld afteschermen......

daarnaast natuurlijk is dit sarcastisch bedoelt

er zijn meer mensen die niet precies hun datum weten ivm met onregelmatige cycslussen

maar dan ga je naar een forum die alleen voor zwangeren is zoals deze hihihi:p

zo ik heb gepsproken!:x

9. leli2106

leli2106 Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    @ mopper konijn:

Een kennis vertelde mij dat dat ze dmv injecties met zwangerschapshormoon flink aan het afvallen was..
    Ik snap best als je veel overgewicht hebt en alles hebt geprobeerd naar verschillende methodes grijpt..
    Maar toch..
    Het kost al zoveel moeite om van 'ons zwangeren" het hormoon uit de plasjes tehalen...
    Ik zal mijn mening niet veel spuwen.. :x:)

Ik heb de hele week al vrij en moet vrijdag van 7-17 werken.. dus ik doe wel even rustig aan nu...
    Denk dat je dan toch wat te veel doet mopperkonijn! :)
    Maar ja.. je b ent ook moeder en vrouw en werkpaardje he!? hahaha
    wat voor werk doe je?

Ik sta de hele dag zo wat...... werk in een supermarkt.

10. leli2106

leli2106 Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    #30 leli2106, 29 aug 2012
    Laatst bewerkt: 29 aug 2012
    ik raak ook in de war van de pagina's.. en reageer alweer op een oud berichtje zie ik hahahaha.
    Ach ja.. mijn laatste ongesteld heid was 25/07/2012... klopt mijn banner dan niet?

heb hem al even aangepast .. laatste ongesteld dag was 25/7 en 1 mei uitgerekend. dus 5 week zwanger! :)

11. leli2106

leli2106 Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Wat knap van je Anique! Ik vind het een hele opgaaf maar wel heel lief dat je draag moeder kan en wil zijn.
    Ik denk niet dat ik het zou kunnen.... maar daarom des te meer respect voor jou! !

12. Anique

Anique Actief lid

I know, dat hoor ik bijna altijd. :D Ik vind het zelf vooral een avontuur en iets moois om te doen. En ook gaaf om nog één keer een zwangerschap mee te mogen maken. Ik maak deze ook veel bewuster mee, echt gaaf!

Maar ik ben niet naïef hoor. Ik weet dat er na de bevalling een moeilijke periode gaat zijn, je moet toch gedeeltelijk afscheid nemen. Ik denk alleen dat het de moeite waard is. Die moeilijke periode versus wat ik ervoor terugkrijg. :)

13. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah ja ik werk in de zorg, veel staan heen en weer lopen voor patienten en mensen die amper kunnen lopen wel van hun stoel naar bestemming brengen, soms hang ja over die mensen heen heel onhandig en daar kreeg ik zonder zwangerschap al last van rug zal er niet beter op vlotten
    nu ik de hele dag stil op mijn kont heb gezeten heb ik alleen nog een strak en beurs gevoel over
    mijn baarmoeder groeit ineens heel erg had. ben natuurlijk zwanger al geweest en bij tweede gaat nog sneller maar zoveel sneller had ik niet verwacht eigenlijks

14. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    @anique: wat super dat je dit doet!

Ik heb gister avond me vriend gesproken. Hij was erg in de war.
    Hij bleef maar zeggen wat onverwachts etc. Hij wilde liever een abortus omdat hij een kind nu niet zitten. Al vind hij het wel een nare gedachten dat "onze baby" weg gehaald zou worden en dat we het kindje nooit zullen zien opgroeien.

Maarja dat is dus zijn mening. Ik wil absoluut geen abortus. Prima als andere het doen. Maar zelf zou ik het niet doen.

Ik heb ook gezegd dat hij geen abortus kan eisen net zo min dat ik niet kan eisen dat hij blijft of iets dergelijks. Klinkt misschien hard maar iets anders kun je er niet van maken. Al zou ik het natuurlijk onwijs jammer vinden. De gedachte dat hij weg gaat en misschien later onwijs gelukkig is met een ander. Jaja dat gaat nu natuurlijk allemaal door me heen.

15. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    polkadotje

he wat jammer he zo'n reactie. maar dat zijn mannen
    die moeten eerst dit soort dingen laten bezinken

wij waren dan bezig voor een tweede zwangerschap
    en ook al hebben we er bij de eerst 1,5 jaar over gedaan
    bij de tweede is het in ronde 4 raak.... daar schrok hij nog wel van
    hij dacht immers nog wel even zou duren! eerst was het een felicitatie.
    en daarna zei hij doodleuk het had nog niet echt uitgekomen , had nog even twee maanden later gemoeten. ( duh nadenken doet een man achteraf)
    en vervoglens een uur een dikke vette ruzie te gaan maken erover.
    een dag later nog morren
    en nu is hij zo blij als een vogeltje een week later dus
    ze worden overrompelt en zijn dan koude kikkers die bevroren ook niet meer weten wat ze doen

groot gelijk hoor dat je zijn wil niet op je laat leggen. Netals jij de wilt van blijven en erkennen niet op hem kan leggen.

ik hoop dat hij bij draait en voor zijn eigen zaag verantwoording neemt
    twee kijven twee schuld, wie sext weet dat je bezwangert kunt geraken!
    je moet niet nadenken over de toekomst dat hij misschien met een andere vrouw is... dat is niet echt reeel. weten dat als hij je hier omverlaat het wel even doet dat je hem kan vrij laten. maar na een tijdje denk je er niet meer aan, en nog beter jij krijgt straks zo'n ongelooflijke liefde over je kindje heen, dat je die wilt beschermen. dan zul je boos gaan worden op zijn vader........

ik hoop voor je dat hij bij draait en jouw en jullie kindje in de armen sluit.

16. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
  17. Anique

Anique Actief lid

Er zijn twee mei topics? Oh, dat is nou jammer...:( Ik voel me hier wel thuis eigenlijk. :-/ Waarom komen jullie niet hierbij? :p Hey dames, wat doen we? Sluiten we bij dat topic aan of kletsen we hier verder? Of gaan we hun overhalen hierbij aan te sluiten?

@Polkadotjes: hij is natuurlijk geschrokken. Geef hem nog even de tijd om bij te draaien. Overigens vind ik wel dat hij verantwoordelijkheid heeft. Jij beslist misschien om het te houden, jullie hebben toch echt samen gesext om zover te komen. Daar was hij zelf bij. Maar goed, dat is voorbarig, eerst hem maar gewoon even de tijd gunnen om aan het idee te wennen. :)

18. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind beide gezellig

haha

19. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Hoi dames,

hier weer een berichtje van mij.

Ik heb mij ook aangemeld voor Moeders voor Moeders, maandag heb ik een intake gesprek. Ik vind het best spannend, hoop dat die test positief is! haha

Verder heb ik inmiddels ook de verloskundige gebeld. OP 3 oktober, met 9 weken heb ik de intake en de eerste echo.

Verder gaat alles hier goed. Gisteren veel buikpijn gehad nadat ik vanalles had gedaan, dus 's avonds rustig aan gedaan. Nu voel ik me eigenlijk wel goed! Mijn borsten zijn wel een stuk gevoeliger geworden.

20. Anique

Anique Actief lid

Ik heb me bij dat andere topic nu ook voorgesteld. Zullen we gewoon daar verder gaan dan? Anders is het ook zo dubbelop...

Deel Deze Pagina