is goed gaan we daar verder ook al weer ik niet meer waar ik moet zij nhahaha maar mijn email verteld het me wel hahahahaha
Hoi meiden, Mag ik me hier aansluiten? Ik heb afgelopen dinsdag positief getest en ben volgens mijn eigen berekening 3 mei uitgerekend. Ik ga vanmiddag MvM bellen in de hoop dat ik mee mag doen. Het doet me goed te lezen dat hier ook al veel meiden zich aangemeld hebben. Ik ben namelijk een van die vrouwen die, vanwege de zwemmers van manlief, Pregnyl nodig heeft gehad om dit wonder in mijn buik te krijgen!
Hallo allemaal, ik hoop ook een Mei mama te worden. Eergisteren heel licht positief getest en vanmorgen was het streepje weer wat donkerder Nog even mijn NOD afwachten, dus na het weekend ga ik het van de daken schreeuwen ... haha. Ok, niet zo letterlijk, maar dan ga ik eens nadenken over hoe ik het aan mijn familie ga vertellen Hebben jullie tips???
Hallo allemaal! Graag zou ik me bij jullie aansluiten. Heb vanmorgen mijn eerste positieve zwangerschapstest gehad. Als ik alles zelf goed heb berekend zou ik ongeveer 11 mei uitgerekend zijn. Zaterdag doe ik nog een test en maandag de huisarts maar even bellen. Ook heb ik al bij MvM geïnformeerd. Zou graag mee willen doen.
Pap mam : jullie worden opa en oma ......... Simpel toch leuk...... Of met een gebaar en bloemetje met en speentje erin..... Of als je blijft eten maak jij het toetje en ? uit tube op twee borden ik ben zwanger m
Wij hadden het bij mijn ouders makkelijk: zij hadden hun trouwdag dus we hebben een bloemetje gedaan met een kaartje uit naam van frummel hihi. Net aangemeld voor MvM
De club wordt al groter! Ik heb weekend en heb 4 kids over de vloer dus morgen maar ff meer! Alles goed met de dames? Ik bel morgen voor een afspraak... Spannend !
Hallo allen! Ik heb mijn afspraak staan voor een vroege echo 7w2d !!! spannend!Ik heb een keer eerder een leeg vruchtzakje gehad dus vandaar dat de vroege echo wat geruststelling geeft. Ik ben opeens heel zenuwachtig!!!!!!! iiiiiiieeeeeeeeee
misschien even achteraan bellen? Ik heb gebeld, had binnen 1 week een afspraak en ben nu al begonnen!
Hoi dames, ik ben 43 en zwanger van mijn tweede kindje. Via ivf in de tweede poging. Ik ben uitgerekend 4 mei en hb 21 september de eerste echo. Ik ben dan 8 weken plus 6.
Ik denk toch dat ik liever hier blijf kletsen, ik kan dat andere topic echt niet volgen! Gaat zo snel!
hoi meiden, mag ik me ook aanmelden?! 1september dik positief getest (daarna ook via bloed) en nu 4.4 weken zwanger. Wat een spanning! liefs Wtje
Nog meer nieuwe dames.... Hebben jullie dat nou ook? Dat je denkt... 'ik ben toch wel zwanger he'... Ik voel behalve wat tepelpijn verder niks.... Ben wel moe maar dat ben ik wel vaker.. Sta ook 4x in de week op om 5.45uur.en heb soms 4 kinderen ... Hmmm hahahaha dus dat verklaard de moeheid wel! Hoe zit dat met jullie?
precies het zelfde en bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook. krijg je de neiging om even een test te doen voor bevestiging haha bij mijn eerste zwangerschap en kreeg mijn 8 weken echo, was ik overtuigd dat er niks meer zat hier nu ook gigantisch moe zat om 18:30 al met ogen op half elf te eten. moest vanavond oefenen voor nailarts maar mijn ogen hangen echt op half elf. was vanmiddag al erg moe zou zo staand in slaap kunnen vallen dit heb ik ook wel vaker maar deze is echt intensiever als ik het zonder zwangerschap heb dan ga ik even wat doen en floep energie maar nu sjok ik me stap voor stap verder en blijf geeuwen ik ga maar lekker vroeg slapen
Ik hb dat ook. Kan het maar niet geloven. Maar de dame van Moeders voor Moeders is net langs geweest, testje gedaan en nog steeds heeel erg zwanger. Ook vreselijk moe en hb ook nog een griepje opgelopen. Gelukkig alleen deze week nog werken en dan lekker 10 daagjes vakantie.
Hoi ik ben ook met IVF 2 zwanger geworden. Ik heb al een positieve test sinds 22 augustus, maar de officiele testdag was pas de 28e. Wat een spanning inderdaad. Maar nu toch echt, he. Wanneer heb jij je echo?
ik heb net nog een testje gedaan, dik positief binnen een paar secondes. Ik heb 26 sept eerste echo, duurt me te lang hihi.. En jij?