uitgerekend Mei 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mopperkonijn, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poon

Poon Lid

5 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    He hoi!

Mag ik me aansluiten? Is het forum nog actief?
    Bijna 6 weken zwanger (van de 2e) en uitgerekend ergens begin mei! En hoewel het de 2e is, is het weer net zo nieuw, net zo spannend en net zo onzeker als bij onze zoon (van alweer 3 jaar).

Hoe gaat het met jullie??

2. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

er is een mei topic in de bevallingstopic daar zitten de meeste

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

3. Poon

Poon Lid

5 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. leli2106

leli2106 Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    ow dames.. ik heb ineens vandaag wat bloedverlies.. niet veel en geen buikpijn maar ben wel wat ongerust... het is wat roze, en als ik het opvang.. ( ja bah.. vies praatje) is het in een inlegkruisje bruining geworden... wat zal er aan de hand zijn. Ik hoop natuurlijk innestelingbloeding oid..., maar ergens voelt het niet goed. bah niet leuk. ik heb al gebeld, mag evt di of wo al een echo.. maar ja.. ik zou vrijdag heen voor een vroege echo.
    dus ik wacht maar braaf even af.. mocht het niet zo goed gaan kan ik het niet tegen houden immers... snif.. ben wel een beetje sneu.......

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Leli: he wat naar. Waarschijnlijk betekent het niks, net als de lichtbruine afscheiding die ik gisteren had, maar ik kan me helemaal voorstellen dat het je onzeker maakt! Ik duim dat het niks te betekenen heeft!

Hier verder ook niet al te veel klachtjes. Ik heb wel last van mijn darmen en buik en 's avonds ook wel van mijn borsten, maar nog niet onhoudbaar ofzo. Knuffelen met de wc-pot doe ik nog niet en hoewel ik tijdens de lunch en het diner vaak het idee heb dat ik moet overgeven is dat nog niet gebeurd. Ik herken heel erg dat ik daardoor ga denken dat er iets niet goed zit, maar ik probeer die gedachten uit te bannen en uit te kijken naar de eerste echo.

6. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Schrijven we nog veel hier? Vind het andere topic zo druk om bij te houden allemaal! Anders sluit ik me graag aan!

7. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik kan die andere ook niet bij houden en ik
    vind het oprecht heel erg voor die meiden die die miskramen hebben maar daar word ik niet bepaald rustiger of zekerder van :(

Hier is sinds 3 dagen het bruinverlies helemaal over. Het was heel minimaal maar het heeft toch een dag of 6 geduurd. Ik maak mij er maar niet al te druk om want de dag dat het bruinverlies stopte kwamen de kwaaltjes juist.

Trek tegenwoordig kokhalzend de koelkast open door al die luchtjes. Vind bijna alles vies ruiken en zit na een paar happen eten al vol. Maar echt spugen of misselijk is het nog niet.
    Mijn tepels zijn supergevoelig en ik ben heel moe! Als ik daar niet aan toe geef ben ik niet te genieten. Maar leuk vind ik het niet, hoor mijn vriend nu spelen met zijn kindjes en ik lig suf op bed omdat ik anders vanmiddag niet vooruit te fikken ben.

Nog 5 nachtjes dan heb ik mijn echo! Super spannend..

Fijn weekend meiden!

8. leli2106

leli2106 Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    @ river, sorry dat ik ook met een rottig verhaal kom..

Ik heb waarschijnlijk nu ook een miskraam.. al is het mezelf niet helemaal duidelijk.
    Ik ben... " ongesteld".. heb geen buikpijn...
    De verloskundige kan niet eerder een echo maken als het bloedverlies nihil is op stopt.. dus ik sta voor woensdag inpland om 9 uur smorgens...
    Ik baal zo van de onzekerheid..

Ik zal niet teveel enge verhalen schrijven.. en hoe mezelf voor dat ik nu nog steeds 6 wk zwanger ben... zolang het tegendeel nog niet helemaal bewezen is....
    Ik verwacht namelijk buikpijn en andere dingen... maar ja.. zeg het maar!

Ik herken heel erg dat " moe zijn" .. hahaha niks aan he.. dan voel je je net een suffe doos. :)

9. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Jeetje leli.. Je mag je verhaal kwijt hoor, zo bedoelde ik het helemaal niet..

Is het positief dat je geen buikpijn hebt? Wat zegt je eigen gevoel? Mijn gevoel zei toen het vorige keer mis ging heel duidelijk dat het over was.

Ik ga in elk geval voor je duimen!

10. leli2106

leli2106 Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    ik weet het niet,, ik ben gewoon best wel ongesteld maar ik " verlies niks..." geen wefsel oid.
    Ik kan natuurlijk ook bv maar 2 week zwanger geweest zijn.. en dat dat nu .. nou je weet wel.
    Ik ga er vanuit dat het mis is.. en woensdag de echo zal dat bevestigen... dan weten we ook direct of we " mogen klussen" straks.
    Tja.. ik kan het wel relativeren... maar het blijft rot...

dank voor het duimen :)

11. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Hallo dames, mijn naam is Claudia, moeder van een zoon van 3 jaar een dochter van 8 maanden en gisteren positief getest van onze derde. Het is nog pril, maar goede hoop!

Mag ik mee kletsen?

12. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    ik duim voor je dat het nix ernstigs is, heb je ook geen krampen ofzo?
    je hoord vaker (ook in mijn omgeving) dat iemand 'ongi' wod in het begin van de zwangerschap. duim voor je dat het dat gewoon is..

13. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    hoi claudia,

proficiat! was 3de gepland?
    wel leuk zo snel achter elkaar!

14. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Ja de derde is wel gepland maar ging wel erg vlot......
    Dacht dat het nog een tijdje ging duren.

15. leli2106

leli2106 Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Hallo dames. voorlopig even mijn laatste berichtje hier.
    Helaas slecht nieuws voor mij.
    Mijn baarmoeder is zogoed als leeg.Ik heb waarschijnlijk al met 2 a 3 week dat het niet goed was en mijn lichaam het seintje pas wat later kreeg.
    Ik heb geen weefsel verloren.. maar dat kan heel goed met zo'n jonge zwangerschap.
    Ik voel me wel goed. had het wel een beetje verwacht.
    Pffffttt... nu de draad weer oppikken...
    Veel succes dames. wie weet zie ik jullie snel weer! ;)

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Leli: meid wat erg!!! Ontzettend knap dat je er zo rustig onder blijft! Ik wil je heel veel sterkte wensen!!!

@Claudia: welkom!

17. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Hii dames!

Mag ik ook meekletsen?! Vanmorgen getest en hartstikke zwanger.
    Vanavond een digitale van clear blu gedaan, binnen 1 minuut stond er al ZWANGER! Dan ga je het pas echt beseffen!

10 augustus zijn we getrouwd en weer gestopt met pil en eerste ronde gelijk zwanger, wat we niet hadden verwacht! Manlief is even geshockeerd! hihi maar is wel heel blij!

We hebben al een dochter van bijna 3 (20 september) Wonen in Den Haag/Rijswijk en zijn 25 jaar!

Nog geen afspraak staan bij vk. Morgen even bellen, of moet ik eerst HA bellen? weet t even niet meer...

Net aangemeld voor MvM. Bij de eerste nooit gedaan, vond het te spannend!

Ben, net als bij de eerste, nauwelijks misselijk en als ik het voel opkomen eet ik een cracker en is t weer weg! Wel pijn in me borsten en af en toe buikpijn. Net zoals de eerste!

Volgens mijn dochter wordt het trouwens een jongetje. 2 zelf... Nou ja we zullen het vanzelf zien! Zit niet echt tweelingen in de familie, dus denken het zelf niet ;)

Hebben jullie al een "gevoel" van jongen of meisje? Ik neig nu ook naar jongen, terwijl de eerste zwangerschap echt een meisje dacht! en ook zo was!

Spannende tijden breken aan!

Ooh ja 21 mei uitgerekend! (volgens internet dan he)

18. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa! ik mag me hier nu ook aanmelden.
    Vanochtend positief getest.

Volgens internet is de UD 24 mei, dat is de dag voor ik een jaar getrouwd ben.

Owja, ik ben Happy en ben 29 jaar (30 als ik beval). Ik woon in Brabant.

19. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Nou meiden ik kom er ook bij!
    Ik ben 33 jaar, ik ben 5 jaar getrouwd en uitgerekend op 23 mei, het is mijn eerste kindje.

Na 7 maanden proberen kregen we in januari 2008 een miskraam. Daarna kregen we te horen dat we ongewenst kinderloos zouden blijven omdat mijn gezondheid het niet toeliet om een zwangerschap te voldragen. Op 23 februari dit jaar, totaal onverwacht, een positief zwangerschapsadvies gehad en na 6 maanden stond ik dinsdag eindelijk met een positieve zwangerschapstest in mijn handen!

Ik heb HOCM een aangeboren hartafwijking, en daarnaast hartritmestoornissen en hartfalen. Ik heb daarvoor een ICD (soort inwendige AED) gekregen. Ik moet dus mijn medicijnen doorslikken tijdens de zwangerschap en mag daarom ook geen borstvoeding geven. Ik ga een medische indicatie krijgen voor het ziekenhuis. Ik heb de MvM website bezocht om te zien of ik mee mag doen, ze zijn niet duidelijk of medicatie een probleem is (ik ga er een beetje van uit van wel), maar ik hoop dat ik toch mee mag doen! Verder ben ik zoooo misselijk en spuug ik al 3 dagen, dus ja ik ben zwanger!!! Hahaha!

Deel Deze Pagina