ja he, zo zit je ineens samen in 2 topics. En wie weet komen er nog wel meer!!! ik heb gisteren een afspraak gemaakt bij de verloskundige en voor de eerste echo. 8 oktober heb ik mijn eerste echo, 9 oktober ga ik dan naar de verloskundige!
Lelie sterkte dus toch..... Heel erg naar doe rustig aan en hoop dat je snel weer zwanger wprd xxx en knuffel
Goedemorgen allemaal ik heb/had een vaginale bloeding heb een stukje wild vlees zitten (flubbertje) fibroomachtig dus. Die is komen te ontstaan na de bevalling van de meiden.... Door verkeerd hechten etc na een totale inscheuring........ Het is verwijderd( en heb ik een druktampon erin die tweetal dagen moet blijven. Heb er wel ongpijn van maar komt door het trekt en doorstraalt waardoor baarmoeder weer op reageert. Voel me nu wel weer wat beter. De beeb doet het goed! is gekomen door de eendenbek tijdens het onderzoek is een monster genomen voor onderzoek. Ook nirt leuk maar wel opgelucht.
hier nog een mei-mama ik klets al mee in het topic van de 2e helft van mei ik ben op 19 mei uitgerekend van een 2e kindje weet niet of ik beide topics bij kan/ga houden, als jullie niet te hard gaan
er zijn er veel mei topics.... hier nog een eind mei mama 25 mei, ingeleid begin mei, nummer 3, en 37 jaar wordt hier nog geschreven of niets meer
@MikMak: welkom! Ik ben zelf een paar dagen niet geweest, vanwege werk en zo, maar wat mij betreft wordt hier nog geschreven Je hebt wel een heftig jaar achter de rug zo te lezen
@dutchdiva, oke wat mij betreft hoeft het ook niet hele dagen en iedere dag... gaat vanzelf haha jep heb een heftig jaar achter de rug.. zachtjes uitgedrukt. maar nu voorzichtig vooruit aan het kijken. zit dan ook nog thuis in de ziektewet.... mijn bedrijf inmiddels 200km verderop verhuisd, dus ontslag komt toch wel... in welke vorm mag joost weten, reintergratie 2de spoor of via sociaal plan.. eind mij mn beste dinnetje verloren aan borstkanker, 6 aug zou ze 32 zijn geworden.. dus heb mijn portie wel gehad tijd voor de positieve dingen
@lin, thx.. denk alleen dat deze mei mamas wast uitgestorven is. meeste zitten bij mei beperkte leden.. en de maand is nu al in 2-en gesplitst
wordt er hier nog gekletst of alleen in de andere topics? ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben van ons 2de kindje en krijg 15 oktober mijn eerste echo. ben als het goed is 25 mei uitgerekend op mijn verjaardag
Hier ook nog aanwEZig hoor... Schrijf veel op andere forums maart ketting muiltjes bij redactie,s duitse kom ik altijd even gluren
ik ben er ook nog steeds!!! 25mei is mijn trouwdag as maandag afspraak met MvM, en als het goed is kan ik dan dinsdag beginnen. Moet alleen nog even bedenken hoe ik dat met mijn werk ga doen. Zit veel in de auto, dus of ik een fles achter in mijn auto leg en dus onderweg ook nog kan plassen of dat ik dat niet doe en het alleen bij thuis hou.
@happy: na hoeveel dagen kreeg jij bericht van mvm? zie dat jij niet veel scheelt met mij, heb nog niks gehoord. misschien is het fout gegaan en moet ik me nog een keer aanmelden. zal straks anders wel even een mail sturen of ze mijn aanmelding gehad hebben hihi
ik heb mij woensdag aangemeld, en gister belden ze. dus 6 dagen. maar ik had er gisteren ook een mail overheen gestuurd hoor
@MikMak: nou dan heb je zeker je portie wel gehad, jemig! @Jesje: welkom: Hier vandaag een kloppend hartje gezien helemaal blij dus. Begin nu te beseffen dat er wel degelijk iets zit daar binnen en dat mijn lijf niet zo maar raar doet hihi.
@dd, ja heb zeker mijn portie gehad, maar nu op naar het positieve voor de zekerheid nog een etos test gedaan, 2 voor 4.95 en die zijn een stuk beter dan die van kv... en goedkoper.. ben nu klaar met testen.