meiden rare vraag. tot aan mijn echo op 6 weken, heb ik me er elke dag mee bezig gehouden, elke dag zorgen voor beeb, alle kwaaltjes opmerken. en na deze echo en geen negatief nieuws en een kloppend hartje. heb ik me nog even bezig gehouden met het feit dat ik een halve week ben terug gezet. de tijd schoot niet op gewoon..... nu voel ik me niet zwanger meer dan kwalen hebben die je normaal gesproken ook hebt, met name vermoeidheid, maar die ken ik net zo goed koppelen aan najaars moeheid waar ik last van heb, snap je! nu werd er gister ineens gevraagd hoe ver ben je..... en waarimpel stond ik van euh euhm , ja goeie! en kwam ik erachter dat ik al anderhalve week de dagen niet meer tel! ik weet dat ik 1 oktober intake+eho heb en dan 9,3 weken ben. daar houd ik mij ineens aanvast... schrok er eigenlijk van, niet dat ik vergeten ben dat ik zwanger ben, nee hoor daar ben ik me degelijk van bewust. ik tel gewoon de dagen niet meer..... komt vast door mijn tweede zwangerschap is. men zegt ook dat het echt goed zit en je nergens meer druk over moet maken je lichaam is zeker van je zwangerschap, zodoende dat ik haast zelf vergeet zwanger te zijn.... (dit zij een wazige pendelaarster over mij op ander forum) die beweerd wij een meisje krijgen ik heb wel stomme levensechte dromen. of ik droom dat ik vreemd ga met (ik weet niet eens hoe hij heet) maar die van the prodigy. en hij mijn dochters haren kort geschoren en zwart had gemaakt en ik dat helemaal geweldig vindt of ik droom dat ik ga trouwen maar in the douglas in de wc mijn jurk wil aantrekken en ik ontdek dat ik bloed in slipje heb, een druppel! en daar ineens de verloskundige bij me staat en mij zegt mee te gaan voor echo en ik dat niet wil voor een druppel bloed. daarna breekt er hectiek uit! en word mijn jurk aan alle kanten vies, en probeer ik dat met parfum shoon te maken beetje maffe dromen maar kan nog erger!: net huisje betrokken en komen er twee mensen binnen man en vrouw. die vragen naar mijn man die ook net binnen komt. mij man heeft zogenaamd een deal gesloten om ons rijk te maken omdat ik hoogzwanger ben van een derde kindje (jongen). de deal was hij legt 880 euro in, en hun kwamen dus geld halen. iets wat we niet hadden. dus boos mijn man apart met of het drugsdeal is, ja zei hij maar ik regel wel wat. ik boos dat we dat geld niet hadden zijn antwoord: ze komen van ebay en duurt altijd wel 3 weken had ze niet zo snel verwacht. ik gillen en hyaterisch. hihi ik gin naar boven en daar was een vriend van ons een brommer uit elkaar te halen hij zei mij ik ga je wel helpen die gasten weg te krijgen, mijn vraag hoe: nou verzin wat met de brommer onderdelen. dat ik naar beneden ging de telefoon af een sms op de man zijn mobiel het wasvhet meisje dat tegen mijn man zegt (meisje was de vrouw van mijn mans collega) als je wijf niet snel stopt met hysterisvh krijsen om haar kind, stop ik mijn telefoon in haar bek hier werd ik zo kwaad om dat ik mijn telefoon pakte en met snoer en al , naar haar liep haar keelde en mijn telefoon met snoer en al in haar mond stopte en de woorden afmaakte: als je nog een keer dreigt met sms mij wat aan te doen...... ram ik deze telefoon door je strot en duwde haar naar achter!!!! haha toen shrok ik wakker haha. ik kan ineens mijn dromen onthouden al weet ik niet wt ze betekenen.
hahaha ik weet wel dat je heftig kunt dromen als je zwanger bent, maar jij droomt wel heeel heftig hahaha
halve moordneigingen en die woede die ik voelde ongekend werd zo wakker ermee........ gelijk mijzelf onder e douche gezet haha
haha mopperkonijn, hoort erbij, maar idd een 2de zwangerschap ervaar je anders.. de buik moet meedraaien in het gezin en het gezin draait niet om de buik. ik heb de 2de zwangerschap ook zo ervaren.. oh ja er zit een buik, ohja beperkt in mogelijkheden... deze zal ik wel weer bewust gaan meemaken
Hoi Mag ik me ook aansluiten? Ik ben nu weer zwanger na mk in juli () en vind het weer erg spannend!!! Ben echt de dagen aan het aftellen... Pfff Gelukkig mag ik met 7 weken echo, 10 okt dus hoop zo erg op kloppend hartje. Iedereen natuurlijk. Ik ben 28 mei uitgerekend
@mopperkonijn: whahahahaha die dromen... @Chilleke: Welkom en gefeliciteerd!!! Vanavond Mvm, wel een beetje spannend!
oh spannend happy, mag je weer een test doen, altijd leuk haha. bij mij was mijn aanmelding niet goed gegaan en had toen een mail gestuurd, die vrouw die mij belde heeft mij toen erin gezet, maar ben nog steeds niet gebeld voor een afspraak, misschien deze week.
Hallo meiden, Mag ik met jullie mee kletsen? Ik ben zwanger van onze 2e en uitgerekend op 27 mei 2013. Mijn zoontje is net 2 geworden en wij hebben een heftige tijd achter de rug. Toen mijn zoontje 5 maanden was overleed mijn schoonmoeder op 62e jarige leeftijd en toen mijn zoontje 14 maanden was overleed mijn vader, eveneens 62. We hopen dat het nu allemaal weer beter gaat worden en dat we in mei volgend jaar een gezond kindje mogen krijgen...