uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wie zijn er nog meer uitgerekend in mei 2016?

2. Anna Love

Anna Love Actief lid

14 feb 2014
    144
    74
    28
    Vrouw
    Interieur ontwerper
    Nijmegen Lent
    Hoi Lietjuh! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk! Wij lopen precies gelijk! Ik ben 3 mei uitgerekend 😊 Net nog maar een test gedaan omdat ik het nog steeds niet helemaal bevat! Nu ik de digitale heb gedaan en ik het woord heb zien staan begin ik het langzaam te bevatten. Hopelijk voegen snel andere zich ook bij de mei 2016 club! 😃

Bijgevoegde bestanden:

3. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik ben er al vroeg bij, in juni ma gehad bij 9 weken nu weer zwanger. Ik heb er een goed gevoel bij dus hoop dat het allemaal goed verloopt, op naar een mooie beeb in mei.

4. Anna Love

Anna Love Actief lid

14 feb 2014
    144
    74
    28
    Vrouw
    Interieur ontwerper
    Nijmegen Lent
    Gefeliciteerd Traum! Dat weet je al snel! Laten we met zijn allen hopen dat onze kleintjes fijn en veilig bij ons blijven zitten! Een hele fijne zwangerschap wens ik ook jou toe! 😙

5. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat leuk allemaal!!!! Gefeliciteerd.
    Ook ik heb net nog een test gedaan uit onzekerheid. Maar ja,.... gezien de uitslag moet ik maar eens mee ophouden en nu pas 1 dag na nod.
    Leuk dat we precies gelijk lopen Anna love

Bijgevoegde bestanden:

6. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Dank je wel! Ik ga vanmiddag de predictor early halen hopelijk daar een beter streepje mee, vind het van die onzekere weken.

7. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Mooie test Lietjeuh knalt van het scherm af :D

Deze is van mij, gisteravond gedaan bij 8 dpo

Bijgevoegde bestanden:

8. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    oh spannend traum. Die action testen zijn helemaal niet gevoelig. Als ik jou was zou ik een kv2v5 test gaan doen. Die zijn veel gevoeliger en duidelijker. Laat je het even weer zien als je getest hebt?

9. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik wil vanmiddag de predictor early halen en de kruidvat testen doe ik vanavond, laat zeker weten hoe het gegaan is :D

10. Noah1

Noah1 Lid

27 aug 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal!!
    Ik doe ook mee, 3 mei uitgerekend! Gister getest, dringt alleen nog niet helemaal door.. Hihi

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Oooh wat leuk!! Het nieuwe mei-mama's topic!!
    Ik heb meegeschreven met de mei mama's van 2015 en heb nu een prachtige zoon♡
    Wij hebben er een onwijs leuk groepje aan overgehouden en er is zelfs al een meeting geweest :)

Heel veel geluk met jullie zwangerschappen en veel plezier in het nieuwe mei mama's groepje!

12. Bloempje160

26 aug 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eind april begin mei uitgerekend. Hoop dat alles goed gaat!

13. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Ook ik heb meegeschreven in het mei mama's 2015 groepje !
    zelf alleen wel 4 weken te vroeg in april bevallen maar wel een prachtig dochtertje !

Hopelijk houden jullie er net zo'n gezellig groepje aan over.
    heel veel plezier en geluk met jullie zwangerschappen, geniet ervan !

14. madeliefjeee

26 aug 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.
    Ook ik ben als alles goed blijft gaan in mei uitgerekend
    Het is voor ons het tweede kindje.
    We hebben al een dochter van bijna 4.
    Ben zo benieuwd wat me weer allemaal te wachten staat.
    Hoe gaat het met jullie? Ergens last van?

15. Clauve

Clauve Actief lid

15 mei 2014
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ook 😃
    Ik ben uitgerekend op 3 mei. Zwanger van 2e icsi en ik heb 2 terugplaatsingen gehad. Dus nog even spannend hoeveel het er zijn. Mijn hcg was wel aan de hoge kant. Een tweeling is meer dan welkom. Ik hoop het!

16. Anna Love

Anna Love Actief lid

14 feb 2014
    144
    74
    28
    Vrouw
    Interieur ontwerper
    Nijmegen Lent
    Jeej wat leuk! Alle andere ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat leuk om te zien dat er nog 3 andere op 3 mei uitgerekend zijn! En wat leuk om te lezen dat het vorige mei clubje nog zo hecht is! Zo fijn ook zo'n forum.. het is allemaal nog heel pril en bijna niemand weet het. Het blijft de komende tijd allemaal nog heel spannend en dan kunnen we zo wel fijn vanalles met elkaar uitwisselen. 😊 Het wordt voor ons het eerste kindje. Ik voel me best wel zwanger, zei vanmiddag nog tegen mijn vriend hoe kunnen sommige niet eens weten dat ze zwanger zijn, ik voel echt vanalles? Mijn kwaaltjes: opgeblazen, vaak plassen, rug/lies-pijn brandend maagzuur (het vervelendste) en heel moe!! Er wordt hard gewerkt daar beneden denk ik. Maar vooral ben ik heel blij! 😍 Hoe voelen jullie je?

17. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat grappig dat er meerdere op 3 mei uitgerekend zijn. echt leuk! Tot nu toe vooral duizelig en erg veel last van buikpijn, zo'n zeurende pijn net alsof ik heel erg ongesteld moet worden. Maar tot nu toe geen streepje bloed te zien. ☺ Ik vind het best spannend en hoop op 17 september een mooi kloppend hartje te zien.

18. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd iedereen!
    Ik ben 2 mei uitgerekend, het is nog best onwerkelijk wij zijn in totaal toch bijna een jaar bezig geweest en nog geen maand geleden getrouwd.
    Beschouw het echt als een cadeau van boven.

19. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ah wat super leuk smurfin90!!!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is ook nog heel onwerkelijk. Ook ik kan het nog nauwelijks geloven.

20. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook eerste zwangerschap van iedereen? Ik vind het echt spannend wat er nu allemaal staat te gebeuren.
    Gelukkig laat ons lichaam het wel weten, ik heb ook erg veel last van menstruatie achtig gevoel.
    Verder zijn mijn darmen flink bezig en gister had ik wat last van misselijkheid, af en toe met vlagen erg moe, vollere borsten, en wat emotioneel dus mijn lijf maakt het goed duidelijk haha!

Maar gister zat de dag echt even tegen, mijn darmen bleven de hele dag ouwehoeren, de misselijkheid erbij en tijdens een rondje met de hond rende hij mij van achter langs onderuit waardoor ik op mijn bips viel ik kon op dat moment echt in huilen uit barsten maakte me ook gelijk heel veel zorgen en had enorme buikkrampen gelukkig wordt het daar binnen allemaal nog goed beschermd. :)

Deel Deze Pagina