Goedemorgen meiden ik wil me graag bij jullie aanmelden! Ook hier verwachten we ons 3e kindje in mei 2016! Gefeliciteerd allemaal!
Net MvM gebeld. Je kunt pas meedoen vanaf week 6 dus vandaar dat ze nog niet gebeld hebben... Ze verwacht dat ik uiterlijk maandag gebeld wordt voor een afspraak. Weten we dat ook weer
Goedemorgen dames! Hier gaan de kwaaltjes op en af, gevoel in mijn buik had ik al een paar dagen niet meer maar vannacht wel heb ook slecht geslapen. Door de slechte nacht wou ik deze ochtend even lekker uitslapen maar mvm belde mij wakker, ze komen hier dinsdag middag ik ben dan 6 + 1.
Goede morgen iedereen .. Dat niet leuk reageren v ouders ben ik ook wel een beetje bang voor. . Mijn man heeft het niet zo met mijn moeder en andersom. . 1e zwangerschap vond ze dan ook niet leuk.. ze trok later wel bij en is gek op onze dochter.. ze doet ook echt haar best om aardig te zijn voor mijn man en behandeld hem nu ook echt als schoonzoon. . Toch merk je bij beiden dat het niet "natuurlijk" is Ben nu stik zenuwachtig om te vertellen dat wij een 2e krijgen ik dacht zelf om een To do list te maken met mijn dochter en daar op te zetten grote zus worden in mei 2016. . Kan ze iig niet stom reageren denk ik dan haha .. T is niet dat ze het mij niet gunt hoor maar iedereen in de familie wacht met kinderen tot 30+ .. dochter kreeg ik op mijn 22e en ben nu 24 en zal 25 zijn bij de 2e dus ik wijk ook nog eens wat af.. heb het idee dat mijn moeder het lastig vind dat ik "anders" ben .. mijn man is ook buitenlands dus dat was bij de 1e al een schok. . Begrijp me niet verkeerd ze heeft t beste met mij voor maar t is soms knap lastig. . Jullie nog tips of ideeën voor mij? Sorry voor mijn lange verhaal
Och jeetje mariahh, wat een verhaal... Lijkt me heel moeilijk wanneer je partner en moeder/ouders niet zo goed met elkaar overweg kunnen ik hoop dat je moeder toch positief reageert en inziet dat hij en jullie gezin jou gelukkig maken. Want dat is het allerbelangrijkste! Jullie geluk samen als gezin. Ik ga voor je duimen dat ze positief gaat reageren. Jullie hebben al een prachtige dochter waar ze dol op is, er is vast nog een plekje in haar hart over voor een tweede Waar komt je man vandaan?
Mijn man is marokaans en mijn moeder het proto type Nederlandse van oude stempel haha 1+1= 2 zullen we maar zeggen Waarschijnlijk spelen mijn hormonen ook mee. . Vorige week dacht ik ach komt wel goed terwijl ik nu ineens zenuwachtig word van het idee dat ik het zondag ga vertellen
Wat vervelend Mariahh! Maar misschien valt het allemaal mee. Jullie zijn getrouwd en hebben al een dochter, dus je moeder zal misschien ondertussen wel begrijpen dat het nou eenmaal jouw keuze en jouw leven is, en dat het allemaal echt serieus is. Ze heeft nu ook gezien hoe het met jullie dochter is gegaan en is misschien nu bij een tweede een stuk minder bezorgd over hoe het straks allemaal gaat.
Je niet te druk om maken Mariahh, misschien reageert ze wel heel leuk. Wel erg vervelend dat het zo moet gaan en ze je man nooit echt heeft geaccepteerd maar ze ziet vast hoe gelukkig jullie zijn dan moet ze stiekem toch wel trots zijn?
Ik betrap mezelf er trouwens op dat ik veelte veel op zp zit, het kan natuurlijk erg gezellig zijn maar overal waar ik hier kijk kom ik vervelende woordjes tegen die ik op het moment even niet wil zien staan daardoor krijg ik een onrealistisch beeld die mij de nodige onzekerheid en stress geeft. Ik besluit dan ook even afstand van het forum te nemen en lekker te genieten van het kleintje in mijn buik, wanneer ik mijn echo gehad heb of de eerste 3 maanden voorbij zijn (zal een beetje in de zelfde periode zijn) kom ik weer gezellig met jullie mee kletsen! 😊 Ik wil jullie allemaal alvast veel plezier en succes wensen bij de eerste echo en geniet allemaal lekker van het wonder in jullie buik! <3
Iemand nog leuke vertel tips??? Wil iets anders dan een shirt met stoer word grote broer! Ik wil iets apart met m'n zoontje.. Vandaag de hele dag gewerkt Ben kapot moe lekker op tijd m'n bedje in en lekker rustig weekend houden heerlijk!
Hey meiden, Ik heb een fb pagina gemaakt genaamd mei 2016 mama's Dit is een besloten groep dus personen die geen lid zijn kunnen ook niks lezen. Voor degene die t leuk lijkt om erbij te willen Pb me even je naam dan voeg ik je heel even op mijn eigen fb toe en dan in de groep! Erna verwijder ik je gewoon van mijn eigen fb. Ik heb de groep ingesteld dat jullie hem ook kunnen vinden maar begreep van meerdere personen dat ze hem niet kunnen vinden dus dat gaat nog niet helemaal goed. De naam van de groep is Mei 2016 mama's Groetjes joyce
Anders stuur mij even een vriendschapsverzoek op fb gaat wat makkelijker! Mijn naam is: Joyce frijns - deliege uit eijsden!
Oh hier is het ook afwachten hoe er geregeerd gaat worden door mij moeder. Eigenlijk zon beetje als Mariah haa verhaal ook mijn man in buitenlands( Bosnisch) mij moeder typetje anti buitenlanders.. En daarbij ben ik gescheiden 2 jr geleden en was dat allemaal al drama, ze verkiest mij ex bijna als haar eigen zoon en laat mij links liggen omdat ik een keuze heb gemaakt. Anyway, ik zie er best tegen op het tegen haar te zeggen. Zelfs tegen Haar zus en haar moeder mij oma dus.. Zij hebben me nogal laten vallen sinds de breuk met mij ex.. Gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder en Schoonzusje die beide erg leuk en blij zullen reageren. Verder maak er dus niet zon spektakel van... Ik wil wel bij de fb pagina, ik stuur je een pb joyske
Oh ik heb me er eerst even vanaf gehaald, fb, vroeg me opeens af of anderen ook de naam van de groep bij mij kunnen zien schrok opeens dus heb me er gelijk weer afgehaald...
Hoi mag ik me hier ook melden? Weet sinds deze week dat wij als alles goed mag gaan rond 12 mei 2016 papa en mama worden! Mijn man is 38, ik 27 en we zijn vorig jaar mei getrouwd dus rond onze tweede trouwdag komt hopelijk ons eerste kindje