uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Nee hoor dat kan niemand zien. Vandaar dat de groep ook besloten is. Sterker nog hij kan niet gevonden worden als je hem zoekt.

Groetjes joyce

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier helaas geen fb dus hoop dat jullie ook nog wel gezellig hier op zp blijven hoor!! ;)

Vertel tips: ik wil vanmiddag met mijn dochter een foto lijst knutselen en daar dan een leuke tekst in maken .. ga alleen nog even opzoek naar een leuke tekst.
    Foto lijstjes om te versieren komen van de hema

3. Noah1

Noah1 Lid

27 aug 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoe is t bij jullie met de kwaaltjes?
    Ik had een paar dagen weinig klachten maar gisteravond weer enorm misselijk.. Nu gaat t weer als ik maar heel regelmatig eet.. Krijg dan ook echt last van n pijnlijke maag.. Vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad!

Leuk idee mariahh! Ik weet ook nog niet hoe ik t ga vertellen :) echt nog niemand die t weet hier, ben benieuwd hoe lang vriendlief en ik t vol houden haha. Eerst een orginele manier verzinnen.. ;)

4. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Wij willen echt wachten met het aan de familie te vertellen tot dat we het met iedereen willen delen. De reden hier van is, is dat we bij de zwangerschap van mijn schoonzus hebben gemerkt dat mijn schoonvader maar moeilijk zijn mond kon houden. Daarbij heb ik een zusje van 15 die het denk ik ook lastig vind om een aantal weken tegen niemand niks te zeggen.
    Ik denk dat als ik samen met mijn vriend thuis aan kom met een cadeautje dat de verrassing er meteen vanaf is. Daarom laat ik een taart maken met de echo en de tekst.. Hallo opa en oma, hier ben ik dan. Jullie eerste klein kind. Maar deze taart laat ik op zondag (dan zijn we meteen met zijn alle bij mijn ouders) meenemen door mijn oma. Dan weet ik tenmiste zeker dat ze niks door hebben.
    Maar laten we eerst kijken hoe het me 14september vergaat bij de verloskundige:)!
    Fijn weekend allemaal

5. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Wij willen het waarschijnlijk volgende week aan de ouders/schoonouders en mijn broertje en zusje vertellen. Rest vd wereld pas later :)

Kwaaltjes hier nog niet. Wel veel last van rommelende darmen, veel boeren (lekker smakelijk) en af en toe misselijk. Maar zal vast wel wat bijkomen hihi!

Morgen samen met manlief een digitale cb doen voor het fotoalbum! Dan ga ik me daarna maar aanmelden bij een verloskundige. Benieuwd wanneer ik dan eerste echo heb!

6. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    Hee dames,

Hier vanacht erg pijne buik gehad
    Moest ook nodig plassen en had t opgehouden ik hoop dat t daar van is...
    Ik wil t m'n schoonouders ook graag vertellen maar manlief niet
    Ik heb met m'n eigen ouders geen contact dus daar hoeven we niet heen...
    M'n zwager/zus/ schoonzussen vertel ik het met de verjaardag van m'n vriend.
    Laat denk een zwangerschapstaart maken met roze en blauwe muisjes dan hebben ze t wel door denk ik!

Zot nog steeds te twijfelen om met zes welen na jan koning te gaan.... Ik wil t m'n schoonouders eerst vertellen ma die zijn met vakantie als we de echo hebben en komen op de verjaardag van m'n man terug..
    Wat zouden jullie doen???

7. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Kwaaltjes? Ze zijn zo wisselend... Ben wel elke dag heel erg moe en m'n borsten zijn flink opgezet, maar voor de rest is er elke dag wel iets anders... Misselijk, duizelig, darmen van slag, last van lucht in m'n lijf :p
    Voor de rest heb ik wat meer pukkeltjes in m'n gezicht, maar m'n huid is ook erg droog. Zelfs m'n mondhoeken zijn opeens gescheurd! Heb ik nooit gehad...

8. madeliefjeee

26 aug 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.
    Ik heb al een poosje nergens meer last van.
    Wel groeid mn buik snel. Het is de tweede.
    Wij gaan het de 27e aan iedereen vertellen. We hebben een grote familie (gezin van 5 kinderen ) en die datum os de hele club compleet. Dat zijn altijd bijzondere momenten want het gebeurt niet heel vaak. Voor ons dus een goede gelegenheid om het goede nieuws te vertellen. Ik maak zelf taarten op bestelling. Dus heb aardig wat ervaring. Ik ga een mooi taartje maken met een leuke tekst. Ben zo benieuwd naar die kopies 😅

9. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Dat is een mooie gelegenheid dan madeliefjeee!

Vanavond twee schattige pakketjes besteld voor de opa's en oma's in spe. Slabbetje met 'jullie worden opa en oma' en een sokje met i ❤️ Oma en een met i ❤️ Opa.
    Ben heel benieuwd naar de reactie van mijn schoonouders. Mijn ouders springen door het dak van blijdschap, die willen al twee jaar dolgraag opa en oma worden en steken dat niet onder stoelen of banken hihi!

10. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Hoe is het bij je moeder gegaan vandaag mariahh?

11. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Hallo! Mag ik mij hier ook melden?

Ik heb op 4-9 (mijn verjaardag) een positieve zwangerschapstest cadeau gekregen!
    Ik ga morgen de vk bellen voor een afspraak, maar als alles goed gaat, ben ik uitgerekend ergens in mei!
    Ik ben nu 4 weken en 1 dag (volgens mijn eigen berekening)

Leuk om verhalen te lezen van meiden die in dezelfde periode mogen bevallen!

Groetjes, Anne

12. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Dat is een mooi verjaardagscadeau! Dubbel gefeliciteerd dus!

13. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Wauw dat is een mooi verjaardagscadeau gefeliciteerd!

Ik schrok vanmorgen nogal, ineens wat rood bloed...gelukkig was het heel weinig en met een kwartier weer gestopt maar ik vind het maar eng hoor...lees hier en daar wel dat het voor kan komen maar ik wil het toch even aankaarten bij de vk vd week als ze contact met me opnemen voor een intake. Of moet ik het gewoon afwachten?

14. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    @Cherubin, ik had voordat ik positief testte ook bloedverlies. Ik dacht dat het mijn ongi was, maar het stopte na een dag weer. bleek dus toch een innesteling te zijn.

bloedverlies hoeft lang niet altijd iets slechts te betekenen, maar ik begrijp dat je geschrokken bent! Hopekijk kan de vk je snel geruststellen

15. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Cherubin, je hebt geen buikpijn of iets gehad? Zodra het bloeden aan blijft houden en je krijgt erge krampen, betekent dit vaak niks goeds (weet ik helaas uit ervaring) maar als je nu al geen bloedverlies meer hebt, zal het niks ergs zijn. Zou het wel even tegen de vk zeggen...

16. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Nee gelukkig geen krampen!
    Heb de afgelopen week iedere dag wel wat troep verloren maar dat was echt bruin bloed. Nu was het rood..maar ja, lees ook dat het ook een gesprongen adertje kan zijn van niezen en ben ook lekker verkouden dus hopelijk is het niets!

17. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Houd je ons op de hoogte meid? Hoop dat het allemaal meevalt...

18. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Hoe gaat het cherubin?

19. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kom me ook aanmelden ( voorzichtig)
    vanmorgen positief getest... 1 week overtijd.. als ik het goed berekend heb op 10 mei uitgerekend

voel me mega zwanger.. met alle kwaaltjes die erbij horen... dus we gaan dr maar lekker van genieten!

20. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Gefeliciteerd chrisje en welkom :)

Deel Deze Pagina