Fenne succes met de insuline prikken Langley Hopelijk kun je toch nog een beetje genieten van het laatste stukje van de zwangerschap
Daar ben ik weer. Vandaag wezen shoppen voor de baby. Errug leuk! maar ook doodvermoeiend... Ik ben blij dat ik in mijn bed lig! Ik heb nu last van harde buiken, die soms ook wat pijnlijk zijn. Zal morgen vast beter zijn na een (hopelijk) goede nachtrust. @Fenne, wat goed dat je jezelf durft te prikken! Ik zou dat ook echt verschrikkelijk vinden! Maar het is voor een goed doel, en hopelijk hoeft het niet al te lang meer @Langley, ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje kunt genieten van de laatste loodjes!
Pfff lijkt me ook wel eng om mezelf te moeten prikken. Als een ander het doet met bijv. bloedprikken heb ik daar echt geen problemen mee. Maar jezelf prikken gaat toch een beetje tegen je gevoel in. Succes, gaat uiteindelijk vast lukken
@ lietjuh Ik zie aan je banner dat je bevallen bent! Van harte gefeliciteerd!! Alles goed verlopen? Geniet van je kleintje! 😄 @langley jeetje wat een ontzettend shit nieuws! Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Hoe kan het dat ze dat nu pas zagen en niet bij de 20 weken echo al? Heel veel sterkte! @rataplan welkom.. een fijne laatste weekjes van je zwangerschap gewenst!!
Gefeliciteerd lietjuh! @ anna love, dat vraag ik mezelf ook af! Heb eind januari ook een echo gehad en met 32 weken.. dus 3 x niet gezien. Erg bizar en erg slecht vind ikzelf.. ben er ook best wel boos om en ga het er ook zeker nog over hebben.
Dank je wel Anna Love. Jeetje Langley, dat is ook wat. Dat er gewoon 3 echo's zijn geweest en dat ze het gewoon over het hoofd hebben gezien. Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van je laatste weekjes zwangerschap.
jeetje dat is idd best bizar Langley! Ik word momenteel gek van mijn lijf... Ik kan geen 5 minuten in 1 houding zitten of liggen, zonder de pijnscheuten weer door mijn rug te voelen! en steeds dezelfde plek... Pfff als het aan mij ligt zing ik niet de volledige 40 weken zwangerschap uit hoor! Maarja, even doorzetten nog Morgenmiddag de 36 weken liggings echo. Ben benieuwd hoe groot/zwaar onze kleine man geschat wordt
Net echo gehad. Alles zag er weer prima uit! Hij ligt al mooi ingedaald Ook kon ze zeggen dat hij, net als zijn grote broer, geen groot mannetje is. Hij wordt nu rond de 2500 gram geschat. Ben nu wel behoorlijk gesloopt hoor... Alles ten hoogte van mijn bh bandje en lager doet zeer...
Vandaag werden de niertjes weer even goed onder de loep genomen. Op de grote na ziet de nier er normaal uit! Geen vocht of cystes of iets. Hierdoor verwachten ze geen gekke dingen na de bevalling. Ze kunnen geen garantie geven maar denken dat het geen problemen op zal leveren. Wat een pak van me hart! Er zijn een hoop zorgen van me af gevallen. Nu fingers crossed dat het idd geen problemen geeft en ze heerlijk normaal alles kan. Deze woorden van de artsen zijn in ieder geval erg geruststellend😊 Wij kunnen weer ademhalen, en hopelijk vannacht lekker als een blok bijslapen😄
En de artsen zeiden dat het waarschijnlijk over het hoofd gezien is omdat de nieren er individueel normaal uitzien kwa structuur enzo. Pas als je ze naast elkaar ziet is het verschil te zien in grootte
Jeeeetje Langley wat een fijn nieuws!! Ik hoop dat je je roze wolk weer lekker beklommen bent 😋 En nu weer volop genieten! (En slapen hihi) @hier: lekkere warme douche genomen. Voelt lichamelijk weer iets beter, maar die rugpijn/ribbenpijn blijft hardnekkig zitten waar het zit...
Fijn Langeley! Annerose,fijn dat jullie ookeen goede echo hebben gehad Hier is de babykamer er nu klaar voor. Wiegje is opgemaakt. Alleen nog klossen regelen. De babyuitzet is gewassen en ga ik zo allemaal opvouwen Zijn we toch nog op tijd klaar haha Morgen weer naar de gyn. Wie weet kunnen we al een inleiding plannen...
Ohh wat een fijn nieuws Langley!! Laten we er voor nu dan maar gewoon vanuit gaan dat het idd geen problemen opleverd en jullie lekker van jullie babygirl kunnen genieten straks en zij van jullie en die roze wolk weer heerlijk jullie omarmt! 😄
Wat een super fijn nieuws langley. Na alle zorgen afgelopen weekend lijkt het nu toch wat positiever uit te pakken gelukkig. Echt heel fijn voor jullie. Anne Rose ook super fijn dat jullie echo helemaal goed was! Hopelijk is het voor jou ook nog even te doen om die laatste loodjes door te komen qua rug en ribbenpijn. Let goed op jezelf en neem op tijd je rust! Sammie, fijn dat de kamer nu klaar is en alles is uitgezocht. Hebben jullie nog hard gewerkt zeg de laatste week. Nu lekker tijd om nog even wat te ontspannen? Hopelijk is vandaag ook alles goed bij de gyn. Ik ben net terug uit het ziekenhuis. De groei echo was weer heel netjes. Hij is minder hard gegroeid de afgelopen weken waar ik erg blij mee ben. Eerst liep hij ruim 2 weken voor en dat is nu nog "maar" ruim een week. Het lijkt er dus op dat mijn suiker prima onder controle is en nog geen invloed heeft op ons mannetje Ook mijn vruchtwater is niet verder toe genomen. Ons mannetje word nu geschat qua gewicht op rond de 2500 gram en daar zijn we allemaal erg tevreden mee. Hij ligt echt al heel diep in de bekken, tegen de bekkenbodem aan (wat ik ook echt wel voel). Zo diep dat het hoofdje op de echo al bijna niet meer in beeld te krijgen was. Wel heeft hij nog iets ruimte om zijn hoofdje nog van links naar rechts te draaien (iets wat ik helaas ook goed voel tegen de bekkenbodem) en er ligt nog een armpje bij/tegen zijn hoofdje. Je zag duidelijk op de echo dat zijn ruimte echt beperkt aan het worden is. Voor nu dus verder geen bijzonderheden en willen ze ook nog niet vooruit lopen op de gang van zaken. Het is nu per week gewoon bekijken hoe het gaat Met de insuline gaat het goed. Ik durf inmiddels zelf te spuiten en mag zelf een beetje uitproberen wanneer en hoeveel ik spuit. Heb er wel goede richtlijnen voor gekregen en heb nu aanstaande vrijdag weer telefonisch overleg over hoe het gaat. Tot nu toe valt het gelukkig allemaal erg mee en ben vooral blij dat ons mannetje het zo goed doet, daar Doe je het toch voor en dan is fijn als het allemaal een beetje gaat zoals gehoopt
Goedemorgen dames, Ik zit er even doorheen... Vannacht amper geslapen van de pijn in mijn ribben/zij/rug. Toen ik vanmorgen op moest staan omdat zoonlief wakker was, leek het even een paar seconde pijnloos te zijn. Maar toen ik opstond... Pfff het lijkt wel per dag erger te worden! Ik weet gewoon niet meer wat ik eraan kan doen. Ik heb vanmorgen zowat jankend een boterham staan smeren voor mijn kleine man, want werkelijk iedere beweging doet zo'n zeer! Hij wil met me spelen, (logisch!!) Maar ik moet gewoon zeggen dat het niet kammen ik vind het zo sneu voor hem... Dan zie je dat teleurgestelde gezichtje... Maar ik kan echt niet op de grond met zijn treintjes gaan zitten spelen... Zelfs ademhalen doet me zeer, om nog maar te zwijgen van hoesten, niezen, snuiven (ik ben nog steeds wat verkouden dus ook dat gaat door) Ik mag alleen wat paracetamol of wat spierbalsem smeren... En ik weet echt wel dat de laatste loodjes het zwaarst wegen, maar dit ga ik geen weken meer volhouden