ja zo denk ik ook hoor, we zien het wel. Heb bij mijn 2 meiden ook geen plan gemaakt. en nu weer niet. Ik zie het dan wel
Sterretje, spannend!! :-D Hopelijk gaat het doorzetten Ik weet dat een plan lang niet altijd nageleefd kon worden, maar na een (voor mij) toch wel onprettig verloop van de vorige bevalling, had ik behoefte om een plan te maken. Een soort voorbereiding op deze. Ik heb het denk ik nodig gehad om mezelf geestelijk 'klaar te maken'.. Klinkt misschien wat gek he... Welterusten allen!
Hier ook een plan hoor. Net zoals AnneRose, mijn plan is het geboortehuis en hopen dat het bad vrij is. Verder ook gelijk huid op huid contact, borstvoeding, en miss zelf de baby aanpakken en zelf de navelstreng doorknippen. Nog een belangrijk punt wat erin staat is dat ze alles moeten communiceren met mij, en ook vooral uitleggen waarom ze iets wel of niet doen. Verder zie ik wel, ik heb ook opties als de baarkruk en op handen en knieën bevallen, maar dat zie ik dan wel waar ik me fijn bij voel. En wie ik meeneem mocht het een spoedkeizersnede worden. Daar heb ik ook over nagedacht. Dus loopt het niet volgens plan A, hebben we altijd B, C enz nog Vind het fijn om een plan te hebben. En opties voor als het plan niet gaat lukken. Wil graag weten waar ik aan toe ben. Maarja valt niet te voorspellen dus dat is lastig.
Spannend sterretje ben jij de volgende? Ben benieuwd of zo'n voetreflexmassage helpt! Laat je het ff weten Hier ook geen geboorteplan. Ik ben vrij nuchter dus zie het vanzelf wel hoe het loopt, weet wel dat ik op het moment zelf ook nog andere keuzes kan makrn dan ik dacht. Ik wilde bijv geen ruggenprik maar toen ik in een weeenstorm van 4 uur zat Had ik zoiets van doe maar maar die ruggenprik en snel ook en daar heb ik echt geen spijt van gehad. Zo kon ik nog even bijkomen en op krachten komen voor het persen. Vandaar dat ik zoiets hèb van ik zie wel. Wel vraagt de vk als ik thuis beval halverwege even of ik nog naar het ziekenhuis wil. Dit omdat wij twijfelden over thuis of in ziekenhuis bevallen. Oh en ze denkt dat ik kan rekenen op een bevalling van 6 uur. Vond dat wel grappig om te horen. Maar ben benieuwd of dat ook idd zo is of niet
Had gisteravond een plaatje van m'n moeder doorgekregen met drukpunten (die zitten aan de binnenkant van je voeten, onder je enkels naar je hak toe, dat zachte stukje) dus ben zelf al beetje begonnen met masseren. Vannacht weer heel veel krampen en zeurende rugpijn en kreeg ook heel licht bloedverlies erbij. Misschien komt het doordat de vk gevoeld heeft, maar hopelijk begint het langzaam op gang te komen
Spannend Sterretje. Zo te horen kan het vast niet lang meer duren. Succes. Wat betreft het geboorteplan: ik denk dat je daar best wat aan kan hebben, zeker als een eerdere bevalling bijvoorbeeld een hele nare ervaring was. Als je idd maar niet in de stress schiet als er door een of andere reden niet aan het plan gehouden kan worden.
Klinkt veelbelovend sterretje! Hoe gaat het nu? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar dat plaatje, waar die plek precies zit onder je voeten! Had er nog niet eerder van gehoord
Pffff hier net zulke steken down under. Kon gewoon ff niet meer rechtop lopen. Ben door mijn bazin gelijk naar huis gestuurd. Zijn denk ik de indalingsweeën, maar man, wat voelt dat rot. Morgen mijn echte laatste werkdag en die wil ik wel helemaal afmaken. Voor nu maar ff op de bank hangen tot ik dochter uit de opvang ga halen
Ja dat zijn gemene steken he rataplan! Ik weet er alles van... Trouwens... Het blijft wel erg stil rond sterretje momenteel! Ik vind het wel spannend...
Hoi meiden, Het zit er al weer bij aan op. Bizar hoe snel het allemaal is gegaan in vergelijking bij de eerste. Die steken heb ik ook gehad en af en toe nog steeds, volgensmij is hij nog steeds niet ingedaald. Ik heb wel zin om te gaan bevallen eigenlijk haha in hoeverre je er zin in kan hebben... begin het wel zat te worden die buik. Morgen nog even liever niet dan is m'n dochter jarig hèhè maar erna mag hij komen Hebben jullie dat ook al?
@Hopefor2 dat heb ik ook hoor! Lichamelijk ben ik er best klaar mee, ik wil ons mannetje in mijn armen kunnen sluiten! Ik hoop op de eerste symptomen, maar ik heb er tegelijkertijd vrees voor. Echt zo gek!
Vandaag controle gehad bij verloskundige in het ziekenhuis en nog niks veranderd sinds vorige week Dus blijven maar afwachten
Oh sorry meiden! Haha! Had vandaag een druk dagje zal dat plaatje zo even uploaden. Nog steeds geen baby hier. Ook geen bloedverlies meer gehad. Had vanmiddag de voetreflexmassage en die was heerlijk! Zo grappig, ze pakte een drukpunt bij de kleine teen en die staat in verbinding met de baby. Hij reageerde er meteen op en begon te trappelen. Voor de rest is alles nog steeds rustig hierbinnen. Dus we wachten rustig af
He Spannend sterretje, wie weet vannacht Hier druk dagje gehad, al kan ik amper lopen. Man wat doet dat schaambeen pijn zeg Dat is al een tijdje zo, maar het begint me nu wel wat op te breken. Pff
Hihi ik denk die is al aan het bevallen! Het klonk zo hoopvol in je laatste bericht... Dankjewel voor het plaatje Hopelijk werkt de voetreflextherapie, en mag je snel je kleine ontmoeten!
Heb vanmiddag de kleine prinses van m'n vriendinnetje mogen ontmoeten, zij is vorige week donderdag bevallen van een prachtig meisje. Was zo fijn en ze heeft zo'n geweldige kraamhulp! Kreeg gelijk een lesje borstvoeding en kolven. En de belangrijkste tip, Nuby tepelcreme. Die moet je echt hebben en na elke voeding smeren. Sterkte met je schaambeen sammie. Fijne avond en alvast welterusten voor iedereen! Hoop dat jullie allemaal een beetje lekker kunnen slapen