[]♡Uitgerekend♡: 27 april - Elisah83, 💙 3 mei - Anna Love, 1e kindje 💟 5 mei - MamaenMini, 2e kindje 💙 12 mei - Langley, 1e kindje 💟 13 mei - AnneRose, 2e kindje 💙 15 mei -Hopefor2, 2 kindje💙 19 mei - Joycey, 2e kindje 💙 25 mei - Sammie1, 3e kindje 27 mei - Fenne34, 1e kindje 💙 28 mei - Elsa86, 2e kindje 💟 29 mei - Lonelywolf, 1e kindje 💟 30 mei - ydNEW84, 3e kindje 31 mei - Rataplan, 2e kindje ♡Bevallen♡: 01/02 💙💟 - Zj84 - Roef & Fiene 26.4w 12/03 💙💙 - Madivi - 32.5w 14/04 💙 - Lietjuh - 38.1w 28/04 💟 - Sarax - Rosa 38.3w 30/04 💙 - Sterretje31 - Ivan 39.1w
♡Uitgerekend♡: 27 april - Elisah83, 💙 3 mei - Anna Love, 1e kindje 💟 12 mei - Langley, 1e kindje 💟 13 mei - AnneRose, 2e kindje 💙 15 mei - Hopefor2, 2e kindje 💙 19 mei - Joycey, 2e kindje 💙 25 mei - Sammie1, 3e kindje 27 mei - Fenne34, 1e kindje 💙 28 mei - Elsa86, 2e kindje 💟 29 mei - Lonelywolf, 1e kindje 💟 30 mei - ydNEW84, 3e kindje 31 mei - Rataplan, 2e kindje ♡Bevallen♡: 01/02 💙💟 - Zj84 - Roef & Fiene 26.4w 12/03 💙💙 - Madivi - 32.5w 14/04 💙 - Lietjuh - 38.1w 23/04 💙 - MamaenMini - 38.2w 28/04 💟 - Sarax - Rosa 38.3w 30/04 💙 - Sterretje31 - Ivan 39.1w Las in ander kletsgroepje dat mamaenMini ook bevallen is, alleen hier niks laten weten😋 Heb het weer even aangepast 😊
Gefeliciteerd alle dames die al bevallen zijn! Ik lees al sinds het begin mee, stond eerst ook nog in de lijst (2e kindje, uitgerekend 7 mei). Heb al weken last van voorween s nachts dus vind het ongelofelijk dat ik nu bijna overtijd loopt. Maar ja, ik kan er niks aan doen:S afwachten maar
♡Uitgerekend♡: 27 april - Elisah83, 💙 3 mei - Anna Love, 1e kindje 💟 7 mei - Kyra321, 2e kindje 12 mei - Langley, 1e kindje 💟 13 mei - AnneRose, 2e kindje 💙 15 mei - Hopefor2, 2e kindje 💙 19 mei - Joycey, 2e kindje 💙 25 mei - Sammie1, 3e kindje 27 mei - Fenne34, 1e kindje 💙 28 mei - Elsa86, 2e kindje 💟 29 mei - Lonelywolf, 1e kindje 💟 30 mei - ydNEW84, 3e kindje 31 mei - Rataplan, 2e kindje ♡Bevallen♡: 01/02 💙💟 - Zj84 - Roef & Fiene 26.4w 12/03 💙💙 - Madivi - 32.5w 14/04 💙 - Lietjuh - 38.1w 23/04 💙 - MamaenMini - 38.2w 28/04 💟 - Sarax - Rosa 38.3w 30/04 💙 - Sterretje31 - Ivan 39.1w Hoi Kyra, ik heb je aan het lijstje toegevoegd! Wie weet hebben al die voorweeen al heel wat gedaan😊 Zou toch fijn zijn😄
@Kyra, spannend, morgen uitgerekend! Ik hoop voor je dat de voorweeën al wat gedaan hebben! Hier nog een weekje tot uitgerekende datum, maar nog geen voorwee te bekennen tot nu toe. Leuk dat je weer op het lijstje staat de oorspronkelijke lijst is zoekgeraakt tussen alle berichten, dus heeft Langley een nieuwe aangemaakt het kan zijn dat we daardoor een paar dames missen... Trouwens vandaag zo iets doms... Ik had gevulde witlof gemaakt, met gehakt. Heerlijk! Maar bij de laatste hap kwam ik er achter dat het gehakt hier en daar nog een beetje roze was... shiiit heb ik niet goed doorbakken gehakt zitten eten! Ik ga er vanuit dat het weinig kwaad kan. Ben niet misselijk ofzo, geen last van mijn darmen. Maar ik voel me wel behoorlijk stom dat ik het niet wat beter gecheckt heb...
Fijne Moederdag iedereen! Gaan jullie nog wat leuks doen? En hebben de moeders met kids al leuke zelfgemaakte knutsels gekregen, of ontbijtje op bed? Ik was gisteren jarig, en heb een leuk dagje met m'n moeder gehad, en toen gelijk maar haar Moederdag kadootje gegeven. Dus ik heb het gisteren al gevierd Maar vandaag toch ook een mini feestje, want ben eindelijk 37 weken. Laat die beeb maar komen! Hoe gaat het nu AnneRose? Ik denk dat het ook weinig kwaad kan. Volgens mij is het dan zo dan je er hoogstens zelf ziek van wordt, maar heeft het weinig invloed meer op je beeb.
Anne Rose, ik denk ook dat je je er niet echt veel zorgen om hoeft te maken. Wellicht is het een reden dat je bevalling op gang komt, maar dat is alleen maar fijn dan hihi Ik vind het maar bizar, dat ik dinsdag op controle bij de gyn getoucheert wordt om te kijken of en hoe ik ingeleid kan worden. Wie weet is mn lijf er wel klaar voor en ben ik volgende week wel trotse mama... Soms denk ik, is het toch niet beter om tot 40 weken te wachten? Maar met 38 wk mag je ook gewoon thuis bevallen dus ja, wat is goed..
Fijne moederdag! @LonelyWolf, gefeliciteerd met je 37 weken mijlpaal 😋 @Sammie, vreemde gedachte he! Maar met 38 weken is je kindje er wel klaar voor hoor! (Of hij er al zin in heeft is ten tweede hihi) Hier is nog steeds alles rustig. Geen last gehad van het gehakt, dus alles zal wel goed wezen Kleine man is nog steeds lekker actief. Maar nog geen tekenen dat hij zich eerdaags aan de wereld wil komen laten zien... Pfff wachten wachten... ik vrees dat ik overtijd ga lopen. Heeft hij vast met zijn grote broer afgesproken! Mama was er bij grote broer (36+2 weken) nog niet op voorbereid en eigenlijk was hij er ineens te snel, dus laat kleine broer mama de volledige zwangerschap uitzingen, om er extra van te genieten ) Ach we zien het wel weer he haha Vandaag lekker verwend door mijn mannen. Moederdagcadeautjes, lekker ontbijtje op bed... En natuurlijk een zelfgemaakt knutselwerkje van de peuterspeelzaal! Nu maar weer lekker van het mooie weer genieten.
Fijn dat je het zegt AnneRose, soms twijfel ik er zo aan om mij te laten inleiden. Misschien ook omdat de ander kids tot ruim 41 weken bleven zitten. Aan de ander kant, die bekkenklachten en die jeuk is ook echt vreselijk, dus hoe eerder ik daar van af ben hoe beter Eerst maar even dinsdag afwachten, mocht er nog helemaal niks rijp zijn en de inleiding wel eens dagen kan duren dan wacht ik liever nog ff. Je bent lekker verwend! Hier niks verwend haha Ik zou het wel leuk vinden, maar het moet ook geen moetje zijn
Is ook heel begrijpelijk! Aan de ene kant wil je de natuur zijn werk laten doen, en je kindje zelf laten bepalen wanneer hij/zij er klaar voor is om ter wereld te komen.. Je kwaaltjes lijken mij inderdaad ook echt niet leuk! Ik heb hetzelfde met mijn rug. Het enige wat ik daarvoor heb afgesproken is dat ze met 40 weken kan kijken of strippen een optie is. Met 37 weken is je kindje voldragen, hij zal alleen nog in gewicht wat aankomen en nog wat groeien. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren bij je volgende afspraak! En idd, misschien komen ze tot de conclusie dat er nog helemaal niks mogelijk is.. afwachten
Sammie1, voor je kindje was het toch beter om eerder geboren te worden? Ik hoop dat je lichaam er al klaar voor is. Je baby is inderdaad al mooi volgroeid. Dus dat zal allemaal wel goed komen😊 Wel heel spannend hoor. Het komt zo dichtbij nou voor ons allemaal. Het zal voor jou ook wel onwijs fijn zijn zonder die vervelende jeuk! Ik had vandaag hoop op een moederdagcadeau. Had al de hele ochtend menstratiepijn, liep lekker op. En bij mijn moeder werd het echt heftig. Ik dacht YES het is zo ver. En toen hield het helaas op... Zo jammer! Maarja er is in ieder geval al wat aan de gang☺
Ahhh je kleine zit je dus al lekker te plagen Langley hihi maar de avond is nog niet voorbij, je hebt nog een paar uurtjes hihi
Spannend Sammie. Ik ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen. Wij moeten ook dinsdag weer en krijgen als het goed is ook dinsdag de datum waarop ze willen starten met inleiden. Als het bij mij nog niet rijp is willen ze starten met het inbrengen van een ballonnetje. Daar zie ik wel erg tegen op. Hoop heel erg dat mijn lichaam toch al een beetje voorbereid is als ze willen starten en we het ballonnetje kunnen overslaan Vandaag een bijzondere Moederdag in spe gehad. Wij mochten weer een bezoekje brengen aan het ziekenhuis. Afgelopen vrijdag moest ik op controle voor mijn bloeddruk, die dinsdag te hoog was, dus vrijdag morgen opnieuw. Ondanks dat het vroeg in de ochtend was, was mijn bloeddruk hoger dan dinsdag dus hebben ze meteen de urine gecontroleerd. Deze was goed dus mocht meteen weer naar huis vrijdag. Wel moest ik mezelf goed in de gaten houden en bij klachten bellen. Nu ben ik al 2 dagen flink misselijk. Mijn enkels zijn echt dikker aan het worden en heb last van een zeurende hoofdpijn. Geen dingen waarvoor ik normaal het ziekenhuis zou bellen want ja het is warm weer, dus vocht vasthouden is logisch tijdens de zwangerschap. Hoofdpijn is ook zo'n algemeen iets, warmte, hooikoorts enz kunnen allemaal oorzaken zijn... Alleen de misselijkheid speelt erg op en dat bij de andere klachten vertrouwde vooral mijn moeder en mijn vriend niet. Dus toch maar naar het ziekenhuis gebeld voor overleg. Nou dat heb ik geweten... Ik moest meteen langskomen op de verloskamers, want ze wilde sowieso even mijn bloeddruk controleren. Oké, das zo gepiept dacht ik.... Kom ik daar aan mag ik eerst even mijn urine opvangen, ja logisch want ze willen het eiwitgehalte weten... En daarna mag ik op een verloskamer gaan liggen, aan de ctg bloedprikken en aan de bloeddrukmeter. Zo en nu uur stil blijven liggen Gelukkig waren na een uurtje alle uitslagen binnen. Bloedwaardes (o.a. nieren, lever, ijzer) waren gelukkig allemaal goed urine was goed ook de ctg uitslagen waren goed, de echo was goed ons mannetje deed het prima van binnen en had het nog naar zijn zin Alleen mijn bloeddruk blijft te hoog. Maar voor nu in elk geval (nog) geen zwangerschapsvergiftiging Ik moet goed op mezelf blijven letten en bij veranderingen in klachten echt direct weer bellen maar we mochten voor nu weer lekker naar huis Daarna hebben we even een terrasje gepakt met wat vrienden en lekker de bbq aangestoken. Even lekker genieten en ontstressen Nu op naar dinsdag
Dat is even schrikken @Fenne! Maar het is wel heel goed dat ze zo alert zijn op je klachten, en er meteen werk van maken als ze het niet vertrouwen. Hopelijk heeft het terrasje en de barbeque de dag een beetje goedgemaakt Je hebt in elk geval op moederdag je kleine nog even mogen aanschouwen via de echo
Ik hoop het AnneRose dat het lekker doorzet. Maar vrees dat ik nog even geduld moet hebben Wat een dag Fenne! Wel een geruststelling dat het zo goed in de gaten gehouden word. Fijn dat alle uitslagen goed zijn😊
Goedemorgen, daar ben ik weer even Ik lag gisteravond al wat in te dommelen in bed, kleine man was actief in mijn buik en leek de hik te hebben. Ineens voelde ik een kramp over mijn hele onderbuik (tot mijn navel ongeveer) het begon links, rolde als het ware naar rechts, hield even aan en verdween weer. Ik lag meteen klaarwakker! ik dacht: is dit een wee?? Op mijn rug gaan liggen, afwachten... Komt er nog een? En ja hoor.. na enige tijd weer! Ik dacht: oké niet meteen conclusies trekken, gewoon afwachten wat er gebeurt... En even later weer een! Ik lag al te twijfelen of ik mijn vriend wakker moest maken... Toen voelde ik aandrang om naar het toilet te gaan. Diarree... (Excuus, lekker smakelijk haha) Terug naar bed, even rustig bijkomen en ontspannen. De verdere nacht verliep op maagzuur na rustig. Vanmorgen nog wel wat last van mijn darmen... Ik heb wel eens gehoord dat je lichaam zich 'leeg maakt' ter voorbereiding op de bevalling.. Ik ben benieuwd of dit echt zo is! Mijn onderbuik voelt wel wat zeurderig... Spannend..
Oh wow, ik was dit hele topic gewoon kwijt Maar heb jullie weer gevonden! Gefeliciteerd dames, die al zijn bevallen ! Hier gaat alles zijn gangetje. Alhoewel; mijn enkels ben ik kwijt. Ik heb echt olifanten-voetjes op dit moment. Door de warmte is het opgezwollen dus ik probeer zoveel mogelijk tussen de dagelijkse dingen door met mijn voeten omhoog te zitten. Dat vind ik overigens helemaal niet erg Van mij mag het wel gebeuren ondertussen! Alhoewel is de slaap ook nog wel mooi meegenomen. Ik zie best wel tegen die gebroken nachten op. Qua gezondheid gaat het allemaal prima bij mij; geen wolkje aan de lucht. Hopelijk blijft dat zo Gisteren heb ik Moederdag gevierd en knutsels gekregen van mijn peuter. Ook heb ik een loungeset besteld - zelf - en dat aan mezelf cadeau gedaan van mijn partner en de kinderen. If you want something done right, do it yourself Als ik hier de dingen niet in goede banen leid, gebeurt het namelijk niet en had ik een gepersonaliseerd muismatje gekregen of een reep chocola ofzo. Ook leuk, maar daar hebben we met dit heerlijke weer veel minder aan. Eén probleem alleen: het loungeset komt precies op de dag dat ik uitgerekend ben. Over tien dagen. Nou ja... We'll see. Beetje lastig plannen, maar ik zal mijn best doen
Anna rose ik had dat inderdaad bij m'n dochter de dag ervoor. Snachts begon het. Bij m'n dochter was ik nu bezig en bevallen om half 2. Had zo gehoopt dat het hetzelfde termijn zou zijn. Stom natuurlijk om daar op te hopen. Maar baal toch. Pijn aan m'n handen van het vocht vast houden. Mijn dochter is nu lekker mee met m'n moeder eniet blijft daar ook logeren dus een uitgelezen kans om te bevallen al zeg ik het zelf haha. Maar zal wel niet. Sterkte nog even meiden met de warmte.
WOEEE..... Anne-ROse, spannend! Hier gisterenavond ook enorme darmkrampen. Was uiteindelijk ook zo rond de klok van 23.00 uur helemaal leeg. Hoopte zo dat het zou beginnen....beetje een teleurstelling dat je dan uiteindelijk weer 'gewoon' wakker wordt. Onze kleine spruit van 2 jaar, vandaag op het KDV dus heerlijk even thuis de beentje omhoog. Hij gaat maar een dagje, dus even de batterij opladen voor deze komende week.... Succes weer allemaal!
Welkom terug Joycey hihi Oh oh... Ja het is dus toch wel een voorteken he! Vind het best spannend maar nu is alles momenteel weer rustig hierbinnen. Het is idd een teleurstelling als je de volgende ochtend wakkerwordt, en tot de conclusie komt dat de kleine nog lekker knus binnen zit.. @Hopefor2, zere handen van het vocht vasthouden herken ik wel! Maar bij mij alleen als ik buiten heb gewandeld. Dan hangen je armen langs je lijf, dus dan stroomt het bloed naar je handen. Het helpt mij om mijn handen even lekker onder de koude kraan te houden @Wiella, misschien beginnen we allebei vannacht wel!