uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Spannend meiden!
    Zou toch leuk zijn als de babyboom hier op gang gaat komen he...

Welkom terug Joycie :D

Ik ben vanmorgen naar de HA geweest voor mn jeukvoeten, waar inmiddels gekke blaasjes op zitten. Nou ik heb dus mooi een schimmelinfectie :(
    Nu zalf gekregen wat binnen een week een hoop last zou moeten verminderen. Mocht ik dan morgen, of overmorgen ofzo gaan bevallen hoef ik igg niet daarna langs de HA :D

Nog maar 1 nachtje en dan weet ik hoe het ervoor staat qua bevallingsdatum. Joehoe! Krijg er wel kriebels van haha.

2. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    weer wakker geworden zonder babytje in mijn armen grrrr....:p:p:p

3. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Ik ook :(
    Gister hele middag en avond oefenweeen gehad maar toch weer afgezakt helaas :(

4. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Whaha hier hetzelfde Wiella :p

Spannend Sammie vandaag. Heel veel succes strakkies :)

Wij mogen om 9.00uur naar het ziekenhuis voor controle en dan krijgen we als alles goed is tijdens de controle, de datum waarop ze gaan beginnen met de inleiding :) Pfff vind het toch wel erg spannend en vreemd voelen om een datum te krijgen, al kan ons mannetje daar natuurlijk altijd nog anders over gaan denken ;)

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier ook wakker zonder baby. Maar goed ook, want zijn grote broer lag naast me in bed. Heerlijk zo'n peutertje, maar je slaapt er wel minder goed mee.

Gisteren door een tuinstoel heen gezakt, bijna weer van de trap gevallen (3e keer) en sinds vandaag ook last van opzwellende handen vanwege de warmte. Mijn enkels zijn al sinds eergisteren vermist. Baaaaahhhh!!! :p

Gelukkig wordt ons loungeset op de uitgerekende datum thuisbezorgd, kan ik mijn verlovingsring afdoen, heb ik geen enkels nodig en is alles gewoon goed met ons - maar het is toch allemaal wat dat hele zwangerschapgebeuren.

Ik ben er klaar voor (al twee weken)! Maar de baby nog niet ;)

6. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Wordt wel spannend hier haha. Ben benieuwd wanneer de eerstvolgende baby zich aandient. Bij mij voorlopig nog niet in ieder geval, zit nog lekker rustig daarbinnen. Ik voel me gelukkig ook weer wat beter. Enkels zijn zoek, dat dan weer wel. Lijk wel een olifant haha

7. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Ik meld me ook maar weer even... Volop kwaaltjes, geen baby :p
    Vanmorgen een moeder op de peuterspeelzaal: hoeveel weken mag je nog? Ik zeg: officieel nog 3 dagen... Ze kijkt me aan met grote ogen van verbazing: echt? Wauw, wat een bescheiden buikje nog!
    Haha leuk hoor deze complimenten :p maar dit 'bescheiden buikje' zit toch ook behoorlijk in de weg hoor :p

Hier vanmiddag weer controle, en de optie strippen nog eens bespreken.

Succes weer vandaag meiden! :D

8. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    Kun je ook nesteldrang hebben in je tuin?

Peuter is bij oma....vind ik het blijkbaar nodig op een krukje onkruid te verzamelen....GRRRR! om gek van te worden!

Wie nog meer gekke nesteldingetjes?

9. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Hier ook nog geen babynieuws, maar ja...ik ben ook nog geen 38 weken. Kan nog wel 3 weken duren.

Vannacht werd ik wel wakker van enorme buikpijn, maar dat zakte ook weer af. Straks weer controle bij de gyn, ben benieuwd of ze nu al ingedaald is.

10. LonelyWolf

LonelyWolf Actief lid

9 jun 2015
    289
    0
    16
    Allemaal al zo ver, en nog steeds geen actie. Denk dat de baby's straks allemaal tegelijk komen :)

Ik denk dat ik miss wel (een deel?) van mijn slijmprop ben verloren. Weet het niet zeker, heb altijd veel last van slijm, maar deze was toch iets meer als normaal. Dus wel weer even spannend, kan best nog 2 weken duren heb ik begrepen, maar vind het toch fijn om te weten dat er al wat aan het veranderen is :)
    Verder is alles nog rustig in m'n buik, en ook bijna geen kwaaltjes. Voel me wel goed zo.

Hier nog helemaal geen nesteldrang hoor. Moet de tuin eigenlijk ook nog doen..

11. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Spannend allemaal... Wie-o-wie :)

Ik ben weer thuis van de controle. Alles was goed. Kindje ligt nog steeds diep in de bekken en zijn armpje zit niet meer boven zijn hoofdje :)

Wij hebben DE datum gekregen!
    Volgende week dinsdag 17 mei moet ik om 7.00 uur smorgens binnen zijn bij de verloskamers, al moet ik eerst om 6.30 uur even bellen of ze geen extreem drukke nacht hebben gehad want in dat geval mag ik wat later binnen komen en thuis nog even rustig aan doen :)

Ze beginnen om 7.00 uur met het maken van een ctg tot 7.30uur. Als die goed is gaan ze van binnen kijken hoever mijn lichaam is. Als ik al iets aan ontsluiting heb breken ze meteen mijn vliezen en verwachten ze een bevalling van rond de 12 uur, zo niet brengen ze een ballonnetje in. Na 6 uur kijken ze dan weer of het al vordert. In het geval van een ballonnetje kan het zo maar 24 uur langer gaan duren. Ik kom in elk geval niet meer thuis na die dinsdag tot zo'n 48 uur na de bevalling als alles goed gaat.

Pff ben erg blij dat ik nu een beetje duidelijkheid heb maar heb tegelijk ook nog een hele week om er naar toe te stressen.... Hopelijk kan ik deze week toch een beetje afleiding vinden en me zinnen zetten op de laatste loodjes. En misschien verrast ons mannetje ons nog, op laten we iets zeggen vrijdag de 13de ofzo :)

12. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Wat een fijn, maar spannend vooruitzicht Fenne!
    Vrijdag de 13de... Ja je zou maar op die dag zijn uitgerekend ;) :p

13. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Whaha Anne Rose. Is toch een mooie en bijzondere datum :)
    Ik hoop het voor je. Van mij zou het zo mogen hoor :p

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Haha, vrijdag de dertiende krijg je dan je gelukskindje :D !

Dat zou wel apart zijn! Nou, ik teken ervoor want ik moet 26 mei een tentamen maken (herkansen helaas) of die baby er nu wel of niet is, dus ik heb hem het liefst gisteren dan morgen zodat ik kan herstellen. Zie het ook niet zitten om als een opgeblazen zeppelin te herkansen. Maar goed, misschien is dat wel beter voor mijn concentratievermogen/slaagkans. Ik word alleen een beetje chagrijnig van mijn omgeving die stelt dat ik er niet op moet rekenen dat ik dan al fit genoeg ben om er sowieso voor op te gaan. Ik zal wel móeten. Stomme mensen :p

15. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Fijn die duidelijkheid Fenne!
    Hier ook weer terug.

Morgen!! mag ik mij melden voor inleiding.
    Dit starten ze door middel van pillen die ik moet slikken.
    Iemand ervaring daarmee?

Het onderzoek heeft wel wat opgeleverd -> buikpijn haha
    Mocht het toch heel druk zijn dan wordt ik vanavond gebeld en wordt i donderdag ingeleid.

16. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Morgen!! Wat spannend sammie!!

Hier ook net terug. Alles goed, alles nog rustig.
    Strippen doen ze pas bij 41 weken, dus tot die tijd heeft mijn lichaam zelf de kans om de boel in gang te zetten :)
    Ik heb nog totaal geen voortekenen, maar dat hoeft ook niet. Het kan zomaar ineens gebeuren zegt ze.

Afwachten maar weer!

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

In het ziekenhuis hier strippen ze sowieso niet. Ze 'geloven' niet in strippen. Ze zouden je liever inleiden met een ballonnetje of weeënopwekkers toedienen dan dat ze je 'stevig toucheren'. Ik vind het tot op de dag van vandaag nog steeds ronduit belachelijk.

18. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Net telefoontje gehad. Het wordt donderdag ivm de drukte!
    Ook prima, kan ik nog proberen om een paar lekkere lekkernijen te maken, en het geboortekaartje af te maken :D

Vannacht kon ik niet zelf uit bed komen door verschrikkelijke bekkenpijn. Oe wat voel je je dan verschrikkelijk ellendig zeg :(
    Gelukkig was mijn man toen wel behulpzaam. Maar kom op zeg, niet eens uit bed kunnen om even naar de wc te gaan. Hoe diep moet je soms wel niet gaan zeg als zwangere.

19. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Spannend Sammie en Fenne. Jullie weten gewoon al wanneer julie ongeveer julie beebje vast kunnen houden.

20. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    je raadt t misschien al....weer geen baby....:p:p:p

Deel Deze Pagina