uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd chrisje!

Vandaag weer wat druppels oud bloed maar niets zorgwekkend. Vk gesproken. Die vragen idd om te bellen als het erger wordt en echt rood wordt. Heb nu een afspraak voor 28 september voor de eerste echo. Spannend!

2. Iris2016

Iris2016 Nieuw lid

7 sep 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk ik ook 4 september jarig!
    En begin mei uitgerekend 😃

3. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Hihi grappig Iris2016!

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld voor een intake. 8 Oktober mag ik pas! Maar er wordt dan wel meteen een eerste echo gemaakt ;) ik ben echt benieuwd!

4. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Ik ben vandaag gebeld door moeders voor moeders, morgenvroeg komt er iemand langs :)

5. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Hoi allemaal! Ik wil me ook graag komen melden hier :) Afgelopen zaterdag heb ik positief getest, we zijn zwanger terug gekomen van onze huwelijksreis! Ik weet nog niet precies wanneer ik uitgerekend ben, omdat mijn cyclus erg onregelmatig is. Ik ben ergens tussen de 4-6 weken verwacht ik. Het zou wel leuk zijn als ik rond 15 mei uitgerekend ben, dan ben ik namelijk 1 jaar getrouwd haha :) Komende zaterdag kan ik al naar de verloskundige voor een echo, dus dan weet ik meer.

En voor jullie allemaal: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

6. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    DitBenIk, hartelijk gefeliciteerd! Dat is wel super om zo terug te komen van je huwelijksreis. Dan kan jij ook al lekker snel naar de VK. Ik mag volgende week maandag. Vind het ook wel fijn dat ik zo vroeg mag.
    Geniet ervan

7. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd, dat is nog eens leuk terugkomen dan!

wat morgen jullie allemaal al vroeg naar de vk, ik mag bellen bij 6 weken.. en dan rond 8-9 weken voor de 1e controle...

t is allemaal nog niet geland hier.... vanmorgen heerlijk boven de pot gehangen... pff.. niet handig als je er 2 hebt rond lopen die naar school moeten.. maar goed het is gelukt!
    komend weekend familieweekendje weg.,. maar willen het nog ff geheim houde.. hopelijk dan minder misselijk
    iemand een tip tegen misselijkheid?

8. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Jullie mogen wel snel naar de vk inderdaad!
    Ik heb pas een afspraak op het moment dat ik 8 weken ben.
    Vind het wel weer spannend... :)
    Ben tot nu toe alleen nog moe. Niet misselijk, ben ik wel blij om.
    Ik gebruikte gember tijdens mijn eerste zwangerschap om de misselijkheid wat te minderen, en ik at iets voordat ik opstond. (Had de avond ervoor wat crackers neergelegd naast mijn bed)

9. Marisje23

Marisje23 Nieuw lid

8 sep 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello,

3x een test gedaan om het te geloven, maar zoals het er nu uit ziet ben ik 10 mei uitgerekend :)
    20 oktober naar de VK.. met 11 weken pas...

10. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Wauw! Weer allemaal mooie positieve berichten hier :) gefeliciteerd met dit prachtige wonder in jullie buiken dames :)

Waar ben je naartoe geweest op huwelijksreis DitBenIk? Wel heel bijzonder dat jullie wondertje daar ergens verwekt is ;)

Vanmorgen heb ik Moeders voor Moeders op visite gehad. Ben blij dat ik deel mag nemen aan iets wat voor een ander zo belangrijk is! Ik ken helaas al genoeg teleurstellingen wanneer de wens zo groot is, dus ik hoop heel veel andere aanstaande mama's te kunnen helpen :)

11. Missm85

Missm85 Lid

27 aug 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames! Wat leuk ditbenik! Wij zijn 8 mei jl getrouwd en ben ook rond die datum uitgerekend. Dat is toch wel een heel bijzonder kadootje op de 1e huwelijksverjaardag ;)

12. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Hey meiden!

Gisteravond ben ik mij kapot geschrokken. Bloed!
    Helder rood en bijna een eetlepel vol. Maar geen buikpijn en stolsels.

Vanmorgen naar de vk geweest en meteen door naar de gyn.
    Gezien mijn EUG nu extra controle. De gyn zag niks op de echo. Geem zwangerschap te zien.
    Hoe vroeg zelfs, ben je wel zwanger?
    Dus beta hcg laten prikken. Deze was 70. Erg laat voor 5.0 dus ik ben misschien korter.
    Meest waarschijnlijke is dat het mis is maar dat konden ze niet met zekerheid zeggen.

Maar 70 is wel heeeeel laag. Donderdag weer echo en hcg bepalen.
    Heb nu maandverband maar die blijft schoon. Er komt enkel bloed met plassen en bij afvegen.
    Na de inwendige echo ook veel bloed...

Spannend ben op van de stress dacht yeah zwanger na EUG maar... :(

13. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Oh doetie, wat spannend zeg :( hoop dat het allemaal meevalt en dat je HCG mooi op gaat lopen... Houd je ons op de hoogte?

14. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    och jeetje Doetie, ik ga voor je duimen. sterkte met deze onzekerheid

15. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte voor jullie doetie... slopend die onzekerheid

16. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Welkom alle nieuwe zwangere. Gezellig.
    Hier gaat alles goed. eergisteravond behoorlijk misselijk en ik heb van die sea bandjes gekocht. Eigenlijk geloofde ik er niet zo in. Maar toen ik ze omdeed verdween de misselijkheid na een minuut of 10. Gisteravond heb ik ze prefentief maar om gedaan. En ben niet misselijk geweest. Ik slik ook gembercapsules.
    Hopenlijk gaat het helpen. Want misselijk zijn vind ik verschrikkelijk.

17. lydia92

lydia92 Nieuw lid

9 sep 2015
    1
    0
    0
    Hallo allemaal.

Voor iedereen die in verwachting is van harte gefeliciteerd.
    Zelf ben ik ook in verwachting volgens berekeningen 14 mei 2016 uitgerekend.
    Ik kan het soms nog niet erg geloven dat er een klein wondertje in me buik aan het groeien is..

Het is voor ons de eerste alles is nog nieuw.
    Wij konden niet zelf zwanger worden ivm mijn onregelmatige cyclus.
    Via orgametril en clomid is het gelukt.

Gisteren vk gebeld 6 oktober intake gesprek.

Ik ben totaal niet misselijk kan dat?, wel kan ik niet meer goed tegen bepalen geuren
    Wel wat lichte krampjes en erg moe.

Heel veel succes iedereen en hopen op een mooie zwangerschap.

Groetjes lydia

18. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja hoor, meestal duurt het even voordat je misselijk wordt. Bij mijn 1e werd ik pas misselijk in week 10.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap

19. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Wouw! Nog vol ongeloof!
    Gisteren positief getest!
    Graag zou ik mee willen reageren in jullie clubje!

20. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    Ha Dames,

Graag zou ik meelezen en kletsen in dit clubje. Er hobbelt al een kleine man rond dus ben nu pas op blz. 8, ga vanavond wel even mijn best doen.

Is er ook een lijst met uitgerekende data waarop je naam kan?

Ik lees 't wel!

fijne dag!

p.s. durf mijn banner nog net niet aan te passen ga ik komend weekend wel doen hihihihi.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina