uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Wauw sammie!! Gefeliciteerd!!
    Ik ben super blij voor je dat jullie kleine het zo goed doet!
    Hoe voel je je zelf?

Nu lekker genieten saampjes! :D

2. Langley

Langley Actief lid

14 jan 2016
    232
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Sammie!
    Fijn dat alles goed gaat😊
    Zeker een flinke man!

k ook geen speciale middeltjes
    Ik hoop dat ze zelf nog besluit te komen voor de17e
    Al ben ik mij nu aan het instellen op dinsdag..
    Vind het wel eng om een inleiding tegemoet te gaan, maar over tijd zijn word ik ook angstig van. Dus dan liever die inleiding!

Wilde mijn man nog maar! Maar nee mijne vind het maar een raar idee..
    Had me misschien wel wat meer ontsluiting gegeven😆 maar helaas

Fijn dat het vordert Hopefor2!
    Ik word morgen weer gestript.

Wonderolie lijkt mij ook niets Joycey
    Ik zat er nog aan te denken ff terug maar leek mij toch niet zo fijn. Zo krampend op de wc de hele tijd:)

Haha AnneRose, "over datum"
    Had de mijne ook zo kunnen zeggen:D

3. Langley

Langley Actief lid

14 jan 2016
    232
    0
    0
    ♡Uitgerekend♡:

3 mei
    - Anna Love, 1e kindje 💟

7 mei
    - Kyra321, 2e kindje

12 mei

- Langley, 1e kindje 💟

13 mei
    - AnneRose, 2e kindje 💙

14 mei
    - Wiella, 2e kindje

15 mei
    - Hopefor2, 2e kindje 💙

19 mei
    - Joycey, 2e kindje 💙

27 mei
    - Fenne34, 1e kindje 💙

28 mei
    - Elsa86, 2e kindje 💟

29 mei
    - Lonelywolf, 1e kindje 💟

30 mei
    - ydNEW84, 3e kindje

31 mei
    - Rataplan, 2e kindje

♡Bevallen♡:

01/02 💙💟 - Zj84 - Roef & Fiene 26.4w
    12/03 💙💙 - Madivi - 32.5w
    14/04 💙 - Lietjuh - 38.1w
    23/04 💙 - MamaenMini - 38.2w
    28/04 💟 - Sarax - Rosa 38.3w
    30/04 💙 - Sterretje31 - Ivan 39.1w
    04/05 💙 - Elisah83 - 41w
    13/05 💙 - Sammie1 - 38.2w

4. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Gefeliciteerd Sammie. Lekker genieten nu

5. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd Sammie! Dat is best snel gegaan ja.

Hier nog niet heel veel effect van het strippen op wat oefenweeen na die zijn nu sinds kwartiertje begonnen ofzo. We gaan rustig afwachten... verder qua middeltjes ook niks gedaan. Bij m'n dochter smiddags gevreeën en snacht's begon het maar heb daar nu ook geen zin in haha.

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    succes meiden!

Blijf op je gevoel vertrouwen, ook bij inleiden! Als je het idee hebt dat het snel gaat, meld het zodat ze bijv het infuus kunnen stoppen.

Hopelijk hebben jullie ook snel jullie kleintjes in de armen :)

7. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    Gefeliciteerd Sammie,

Fijn dat het inleiden goed ging!
    Wens jullie een fijne kraamtijd toe, en hoe gaaf dat je nu al merkt dat de bv op gang komt! Succes!!!!!

8. LonelyWolf

LonelyWolf Actief lid

9 jun 2015
    289
    0
    16
    Gefeliciteerd sammie, geniet ervan!

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gefeliciteerd Sammie!!! Heel veel geluk en rust gegund de komende tijd; geniet van elkaar en ik hoop dat je snel weer de oude bent.

Hier vanavond een avondje peuterloos :D Onze dondersteen mag na twee nachten zijn moeder lastig te hebben gevallen even een nachtje bij opa en oma slapen. Zijn opa en oma zijn stapelgek op hem en vroegen of hij kwam logeren. Ook omdat mijn partner snipverkouden en futloos is (en hij is een typische man, dus hij doet nu net offie doodgaat). Het kwam voor iedereen goed uit dat hij lekker een nachtje gaat logeren. Nu kan ik even bijkomen...

Al voel ik nu stiekem wel een beetje gerommel - JE LAAT HET, BEEBSIE! Dit is een avondje - VOOR MEZELF! Niet voor jou :x Laat me slapen :D !!!

10. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Hihi Joycey, heerlijk zo'n avondje voor jezelf! Maar zou het ook niet het uitgelezen moment zijn om te bevallen, nu de oudste een nachtje uit logeren is? En die vent van je... Ik herken het zo! :p ik wou dat we hen eens konden laten voelen wat wij moeten doorstaan. Weeën ofzo... :p Er bestaan van die apparaten die weeën kunnen nabootsen.. Hihi

Hier een avondje Eurovisie songfestival kijken met een chipje en biertje. (Daar ga ik zo'n spijt van krijgen vannacht qua maagzuur...)
    Helaas nog geen gerommel hier.. Ik wil ons mannetje in mijn armen kunnen sluiten!

11. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Hier tot diep ik de nacht flinke weeën gehad. Stond gister onder de douche en dacht echt dat het begonnen was. Ben eruit gegaan om te gaan timen wat denk je alles weg gezakt :(
    Toen maar gaan slapen en werd soms wakker van de weeën maar dus toch vals alarm... heel rot :((

12. Langley

Langley Actief lid

14 jan 2016
    232
    0
    0
    Wat rot Hopefor2!
    Wat kan je lichaam je voor de gek houden...
    Hopen dat het toch nog doorzet vandaag!

Ik heb af en toe wat licht gerommel maar dat zet helemaal niet door.
    Straks word ik weer gestript en hoop echt zo op minimaal 2 cm.
    Ik moet wel echt vaak rennen naar de wc.
    Mijn darmen zijn erg onrustig.
    Zelf word ik ook wel onrustig naarmate ik dichter bij kom bij die inleiding.
    Vraag me soms af of ik er wel goed aan doe.

13. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Dankjullie wel meiden!

Langeley, waar ben je zo bang voor wbt inleiden?

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
  15. Langley

Langley Actief lid

14 jan 2016
    232
    0
    0
    @Sammie
    Ik heb zo een naar gevoel alsof ik haar niet de tijd geef en dat ik het "afdwing"
    Ben ook bang dat ik meer kans heb op complicaties.
    Maar tegelijkertijd wil ik dat ze er snel is vanwege het overtijd zijn. Aangezien ik exact weet hoever ik al ben door de iui.
    En iedereen zegt wel dat het beter is enzo en daardoor laat ik het doorgaan.
    Maar ik denk steeds wat als ze gewoon nog die paar dagen nodig heeft?

16. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Goedemorgen dames, hier ook een onrustige nacht...

Veel maagzuur, (maar ja ook lekker zitten snaaien voor de tv dus dat kon ik verwachten)
    Verder hadden vriendlief en ik het gezellig gemaakt voor we gingen slapen, in de hoop dat het wat zou doen.
    Ik heb de hele nacht al last van mijn rug, maar anders dan ik gewend ben.
    Daar naast een beurs gevoel in mijn onderbuik, als of ik teveel buikspieroefeningrn heb gedaan zegmaar. Dit is ook nieuw.
    Vaak eruit om te plassen, en mijn darmen zijn van streek. Vanmorgen voor de zoveelste keer naar de wc geweest, en nu wel een paar uur door kunnen slapen.
    Het vervelende gevoel in mijn onderbuik is helaas weer verdwenen.
    Ik hoopte stiekem zo dat het zou beginnen... :(

Sterkte voor de dames die ook zo hebben lopen spoken. @hopefor2 ik weet precies hoe je je voelt dus! Hopelijk zet het bij jou ook door, en kunnen we allebei een pinksterkindje verwelkomen ;)

@Langley, wat een naar gevoel moet dat zijn! :( die stress en onzekerheid daarover lijkt mij ook niet echt goed voor jullie, en ik denk dat het de ontsluiting ook niet echt helpt...
    Heb je het hier met de vk over gehad? Wat zegt zij hierover?
    In elk geval sterkte vandaag!

17. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    #2417 Fenne34, 15 mei 2016
    Laatst bewerkt: 15 mei 2016
    Gefeliciteerd Sammie! Wat fijn dat jullie kanjer het zo goed doet. Hoe gaat het met jou zelf? Nog last van de jeuk e.d. of is dat inmiddels over?

@hopefor2
    Balen zeg dat het niet door zet. Hoop voor je dat het toch opgang gaat komen en al gerommel niet voor niets blijk te zijn.

@lang!ey, ik snap je spanning wel. Succes straks bij het strippen!
    Ik word ook dinsdag ingeleid als hij niet zelf besluit voor die tijd te komen. Vind het ook wel lastig om het "kunstmatig" te starten met het idee dat "wij" gaan bepalen dat het tijd is en niet ons mannetje. Het is wel iets waarvan ik merk, dat ik mezelf over die gedachten heen moet zetten. Oor hem en mij is het beter ivm met mijn suiker om niet langer door te lopen. Van de suiker heeft hij mogelijk na de bevalling meer last van, dan de bevalling nu op starten.

Hier:
    Net als hopefor2 al vanaf gisteren begin van de avond onregelmatige lichte weeën. Voor het slapen gaan kwam er wat regelmaat in maar erg zwak nog qua sterkte. Ik ben dus gewoon maar gaan slapen, was dood op na een erg drukke dag gisteren. Het mannetje houdt me al weken voor de gek met voorweeen dus dacht als ik kan slapen, doe ik dat lekker :) Rond 1.00uur werd ik wakker met toch wel wat sterkere weeen.kon het prima aan maar weer in slapen vallen lukte niet meer. Toen ik uiteindelijk na een uurtje besloot mijn vriend wakker te maken om hem te zeggen dat het misschien wel ging doorzetten en ik even naar beneden ging, was het ineens zo goed als weg. Nog een paar zwakke onregelmatige weeën en toen zat ik dus wakker beneden hihi. Heb het nog een half uurtje aangekeken en ben mijn bed weer ingegaan en inslaap gevallen. Rond half 9 weer wakker geworden met een weeïg gevoel maar het blijft allemaal te zwak en onregelmatig. Vandaag een wat rustigere dag in de planning dus wie weet.... Ik hoop het stiekem want zou het zelf wel prettig vinden als hij het startsein nog geeft voor we aanstaande dinsdag ingeleid worden.

18. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Oh bij jou dus ook al Fenne!
    Wat kunnen onze lichamen ons toch voor de gek houden he!
    Ik hoop ook dat het bij mij gaat starten vandaag.. Ik heb dan wel geen deadline wanneer ik word ingeleid, maar het heeft me toch al weer lang genoeg geduurd hoor hihi :p

Jij ook sterkte vandaag!

19. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Jeetje meiden, wat spannend. Een hoop tekenen maar nog geen nieuwe baby's. Succes en ik hoop dat jullie toch nog snel mogen bevallen

20. Langley

Langley Actief lid

14 jan 2016
    232
    0
    0
    Net weer gestript. Deed een stuk minder zeer. Bm mond is wel soepeler geworden maar nog steeds 1 cm ontsluiting.
    Laatst een bloedpropje verloren en nou is de slijmprop goed meegekomen. Dus die ben ik mooi kwijt.;)

Het rommelt al aardig bij jullie, zou mooi zijn als het lekker doorzet allemaal!
    Die sterke weëen die jullie hebben blijven bij mij helaas nog weg...

Morgenochtend mag ik mij melden in het zkh voor een ballonnetje.
    Nog even dames! Einde is nou echt in zicht.
    Dat word straks allemaal tegelijk:D:D:D

Deel Deze Pagina