uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Langley

Langley Actief lid

14 jan 2016
    232
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Hopefor2!
    Wat snel! Ontzettend fijn. Geniet van je kleine man😊

Fenne, ik hoop dat je voldoende ontsluiting hebt morgen, mijn ballonnetje zit nog hoop dat die er vannacht nog uitkomt anders moet ik het misschien een dag uitstellen...
    Spannend morgen is het zover!
    Heel veel succes

Ben benieuwd of het strippen wat doet Wiella!

Kan je niet al gestript worden AnneRose?
    Misschien helpt het wat.
    Je loopt al een tijdje met klachten ook, misschien willen ze het daardoor wel alvast doen?
    Hoop dat je kleine snel wil komen!

2. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Hopefor2, van harte gefeliciteerd!! Wat super dat het zo snel gegaan is!

@Langley, ik hoop dat het ballonnetje wat gedaan heeft vannacht, en dat ook jij je kleine snel in je armen mag sluiten!

@Joycey, ik weet dat ik nog maar 'net' over mijn uitgerekende datum heen zit, en dat er nog fanzones kan gebeuren. Maar soms heb je van die emo buien en dan zie je het even niet meer zitten..

Vanmiddag weer controle. Strippen doen ze hier pas met 41 weken, omdat het dan pas bewezen effect heeft zeggen ze... En met 40.4 is het voor hun dus nog te vroeg.
    Ik ben wel bijna in staat om te vragen of ze niet alvast even wil kijken hoe het ervoor staat daar beneden, qua evt. Ontsluiting en verstrijken van bbm. (En dat met mijn angst voor toucheren! Zegt toch wat over mijn wanhoop :p )
    Maar goed.. opnieuw slecht geslapen vannacht. Steeds wakker, hopende 'iets' te voelen... Maar afgezien van trappelende handjes en voetjes gebeurt er nog weinig hierbinnen..

@Fenne ontzettend veel succes vandaag! Ik duim voor je dat het allemaal vlot mag verlopen!

3. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Hope4, wat super!! Van harte gefeliciteerd met de kleine man :)

@ Annerose, dikke knuffel! Die laatste dagen afwachten zijn ook niet makkelijk! Heb je met de vk besproken wat er bij je vorige bevalling is gebeurd en waar je tegen op ziet?
    Wie weet scheelt dat en kunnen ze er rekening mee houden.

@Langeley, ik hoop voor je dat ie er vannacht is uitgevallen!

4. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hope4, gefeliciteerd en wat snel zeg! Lekker joh en nu genieten ;)

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gefeliciteerd Hopefor2!

Duurt langggg... Ik ben er al meer dan klaar voor ;) Mijn voeten waren al opgezwollen en beginnen nu ook gewoon een beetje pijn te doen.

6. Langley

Langley Actief lid

14 jan 2016
    232
    0
    0
    Ik lig in het zkh! 2 cm ontsluiting. Vlies is net geprikt en straks aan het infuus....
    Mijn meisje komt vandaag!!!!
    Ik vind het eigenlijk doodeng

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Succes Langley! Je kunt het :)

8. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Dankjullie wel allemaal. Hij doet het hartstikke goed. Nog beetje misselijk van de snelle bevalling.

Dat klinkt goed langley!
    Anne rose je kan proberen beetje drama te maken bij de Vk dat je er helemaal doorheen zit enzo. Kijken of ze wat voor je kunnen doen. Dikke knuffel.
    Rest van de meiden veel succes met de laatste loodjes.

9. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Succes Langley, je kan het!! :)

Fijn dat ze vandaag komt.

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Succes meis!!
    Geef aan dat je het spannend vindt en of ze goe d naar jou willen luisteren. Niet te snel aan het infuus, en niet te snel ophogen, dat kan je allemaal aangeven.

11. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Hier alles goed. Begon vanmorgen bij binnenkomst met 4 a 5 cm ontsluiting. Ze konden dus meteen mijn vliezen breken. Had een half uur geleden weeën om 6 minuten waar ik niets van merkte. Nu lopen ze een beetje op . Hopelijk doet mijn lichaam het allemaal zelf anders word ik aan het infuus gelegd.

12. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Zo! Moest even terug lezen, maar Ivan ligt lekker aan de borst te drinken dus had ik mooi even de tijd om te lezen ;)

Sammie en hope4 van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws :)

Wat ontzettend spannend langley! Zet hem op topper!

Voor alle andere nog niet bevallen dames. Probeer echt nu nog zoveel mogelijk je rust te pakken. Zodra die kleintjes er zijn, krijg je echt niet zoveel rust meer ;-p
    Na bijna 2,5 week komt er hier langzaam een beetje balans in, maar Oh my god wat had ik het vorige week even zwaar. Zat elke avond vet te janken omdat hij zo zat te huilen. Iets met hormonen en onzekerheid ;) zo 's middags tijdens de voeding voel ik soms m'n hoofd opeens naar voren vallen en schrik ik wakker ;-p
    Hoe zwaar ik het ook even vond, het is echt het allermooiste wat me ooit overkomen is.

Nog een andere tip! Haal van VSM arnica tabletten in huis. Dit werkt super herstellend na je bevalling of keizersnee.

Nou, toi toi toi allemaal!

13. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Succes meiden die vandaag gaan bevallen.

14. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Succes fenne en Langley!
    Jullie kunnen het!
    Vanavond ws jullie kleintjes in de armen, hou dat in je achterhoofd! ;)

15. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Fenne en Langley, heel veel succes vandaag!! :D

Hier even naar de stad geweest. Blijven bewegen he... ;)
    Mijn buik voelt pijnlijk en strak, en mijn middenrif voelt aan alsof de kleine het doormidden probeert te drukken :(
    Nu maar even lekker liggen zolang zoonlief nog niet van de peuterspeelzaal gehaald hoeft te worden ;)

16. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Gefeliciteerd Hopefor2. Geniet lekker van je mannetje.

Fenne en Langley, heel veel succes vandaag. Duurt voor jullie niet lang meer.

Hier weer flinke voorweeën deze ochtend. Straks weer controle bij de vk. Vorige week was mijn bloeddruk ietsje hoger dus deze willen ze vandaag weer meten. Hopelijk is ie weer normaal.
    Ondertussen wordt ik echt gek van mezelf. Laat alles uit mijn handen vallen. Vorige week heb ik mijn telefoon al laten vallen. Beeldscherm kapot. Heb ik hem laten maken. Wat denk je.........laat ik hem gisteravond weer stuiteren. Gewoon weer een barst in mijn scherm. Kon wel janken.
    Laat ik vanmorgen ook nog de tablet vallen. Pfffff gelukkig bleef die heel.

17. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Even korte update.
    Het gaat prima. Ik heb een ruggenprik omdat de weeën flink heftig werden na de laatste ophoging van het infuus. Zat toen om 6 a 7 cm ontsluiting dus had nog keus. Zit nu ruim een uur later al op 9,5 a 10 cm ontsluiting maar wachten tot het mannetje goed gezakt is. Ze verwachten dit rond 15.15. dan kijken ze opnieuw en word de ruggenprik stil gezet voor de persfase... pff spannend.

18. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hou vol Fenne!!
    Je kunt het, nog heel even doorzetten.
    Succes!

19. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Heel veel succes Fenne!!

Ik ben net terug van de verloskundige.
    Heb mijn angst aangegeven om over de 42 weken heen te gaan, en het ziekenhuis in te moeten. Aangezien ze mijn verhaal mbt. de vorige bevalling kennen, begreep ze die angst heel goed.
    Ik heb er wat informatie over gekregen, en ben al iets geruster, maar ik blijf het tien keer niks vinden...
    Hopelijk zet de bevalling uit zichzelf in!
    Zaterdag mag ik, wanneer er nog niks gebeurd is, vanaf 9:00 uur bellen voor een afspraak om die dag een poging doen tot strippen.
    Ze is wilde vandaag wel even kijken hoe het ervoor stond mbt. ontsluiting enz, maar verder wou ze nog niks doen. Wat dus betekent dat ik deze week 2x inwendig onderzoek zou moeten ondergaan. Daarom hebben we afgesproken tot zaterdag te wachten, dan kunnen ze ook kijken hoe ik ervoor sta.

Pff vind het wel weer spannend allemaal. En ben doodop. Misschien even proberen te slapen voordat we gaan avondeten..

20. LonelyWolf

LonelyWolf Actief lid

9 jun 2015
    289
    0
    16
    Gefeliciteerd hopefor2!

En succes fenne en langley, miss zijn jullie kindjes er al wel...
    Spannend allemaal.

Wat naar AnneRose, dat het zo loopt. Fijn dat je beetje meer gerustgesteld bent. Jammer dat ze daar niet zo vroeg strippen. Maarja, de kans dat er iets gebeurd is ook gewoon klein.

Maar toch ben ik blij dat de mijne het wel wilde doen. Vandaag heeft ze even gekeken, ofja, gevoeld dan toch he. En ze kon er net bij, dus ging ze gelijk strippen.
    - moet wel zeggen dat ze bij de 12 weken echo hun termijn hebben bijgesteld en volgens hun berekening ben ik al 39 weken. Ik weet precies hoe oud mijn baby is, en hou eigenwijs mijn berekening aan. Ik krijg het ook vaak te horen dat beeb klein en licht is, tja voor hun termijn wel, volgens mijn termijn zit ze precies gemiddeld, maar dat terzijde -
    Feit dat ze toch wilde strippen is omdat ik er ook erg doorheen zit. Heb ook weinig meer gereageerd hier. Weet gewoon niet wat te zeggen allemaal. Vandaag voelt gelukkig al wat beter. En de wetenschap dat het niet potdicht zit daar beneden. Hoop dat beeb toch snel gaat komen, maar volgende week sowieso gesprek over inleiden, omdat ik niet weet hoe lang ik het nog trek. Maar dat willen ze echt pas doen met 41 weken (en volgens mijn berekening ben ik dan 40.2 dat scheelt toch ook weer).

Sorry voor de lange update alweer, heb het gevoel dat het een beetje een warrige post is..
    Ik hoop echt dat het bij iedereen goed gaat verder, en dat jullie toch niet te veel over tijd gaan lopen.

Deel Deze Pagina