Ah lonelywolf, wat naar dat jij er ook zo doorheen zit! Heel begrijpelijk dat je hier dan wat minder bent.. dikke knuffel! Ik vind het fijn voor je dat ze bij jou toch iets meer actie durven te ondernemen dan bij mij Dat strippen is volgens mij bij iedere praktijk anders. Mijn beste vriendin heeft er bij haar vorige twee zwangerschappen vaak om gevraagd, maar ze hebben haar beide keren zonder te strippen laten lopen tot 42 weken. Ze moest maar 'rustig afwachten'... Hoe frustrerend is dat he Blij dat je je momenteel weer wat beter voelt. Ik hoop voor jou dat het strippen wat gedaan heeft, en dat je niet lang meer hoeft te wachten op je kleine! Deed het strippen trouwens zeer? (Deze vraag is trouwens voor alle dames die gestript zijn. Ik vind het best eng...)
Ja, toch raar he, dat ze niet overal dat strippen willen doen. Als het toch weinig kwaad kan.. Zeer deed het niet, vind het sowieso al een raar gevoel als iemand anders daar gaat zitten voelen. Het strippen was wel ongemakkelijk, m'n vk zei dat het als een wee voelt, maarja daar heb ik nog geen ervaring mee. Fijn is het niet, maar het duurt ook niet lang, dus dat scheelt wel hoor. Paar keer rustig diep ademhalen door de neus (dat is wat mij helpt). En dan is het alweer klaar. Ben heel preuts en vind het geen fijn gevoel, maar zoals je zelf al zei, ondanks je angst wil je het toch. Dus dat hebben we er maar voor over.
Ha dames, Hier vannacht wat gerommel van het strippen maar nu ruim 24 uur geleden en nog geen echte weeën dus mocht ik nu alsnog gaan bevallen kwam het niet door het strippen zei de vk. @Anne Rose, fijn was het strippen niet, ik had 1 cm dus ze kon met een vinger wat rondjes draaien, dat voelde echt niet heel fijn maar denk niet dat het langer dan 15 sec heeft geduurd, dus dat ga jij ook overleven. Fijn dat ze zaterdag wel ff wil kijken hoe het ervoor staat. We hobbelen nog maar even verder..... @iedereen hier...sorry dat ik niet iedereen persoonlijk terugpost maar heb soms ff snel de tijd wanneer mijn peuterpuber 'masha en de beer' kijkt hihihi....lees wel al jullie updates en wens een ieder nog veel succes!
Bluhh, naast het slechte slapen van vannacht en vanmorgen: vandaag 2 wc's en een badkamer gepoetst, eten gekookt, gewassen, vaatwasser in/uit geruimd, kind van de opvang gehaald en na het eten was ik even overijverig en ben ik met mijn kind ook nog eens 1,6 km gaan wandelen. Dames, ik ben gesloopt. Serieus kapot en met veel pijn ook nog eens. Bah! Morgen weer een dag
Lekker ontspannen dan Joycey! Ik ben ook met de voetjes omhoog gaan zitten. Vanmorgen zoon naar peuterspeelzaal, door naar de stad voor boodschappen, terug naar huis, uurtje later zoon weer ophalen, broodje eten, uurtje later weer op pad naar de verloskundige, opnieuw naar de stad voor boodschappen (leuk he, dement worden van die hormonen. Je vergeet de helft ) terug naar huis... Ik heb mijn halve marathon er weer op zitten haha Hopelijk doet het wat vanavond.. maar merk vooralsnog niks anders aan mijn lijf Zou dat nog komen of moet ik mij maar weer voorbereiden op opnieuw een nacht zonder actie? We gaan het zien...
Ons prachtig mannetje is gisteren 17-05-2016 geboren om 19.56 uur met een gewicht van 2965 gram Hij doet het prima, ben zo super trots op hem! Hij heeft tot nu toe 1 suiker dip gehad maar na wat krachtvoeding via een spuitje langs mijn Pink is dit snel bij getrokken. Hopelijk blijven zijn waardes nu goed. De bevalling is op zich goed gegaan (zal daar later wel wat meer over type) maar was op het eind na de geboorte toch nog erg spannend, want mijn placenta wilde niet los komen. Het scheelde ongeveer 5 minuten of ik had alsnog op de ok gelegen. Gelukkig liet hij bij de 3de persoon die het probeerde, los na heel veel en hard geduw en gepush. De rest volgt later. Om 6.uur heeft ons mannetje weer een suiker controle en ik moet eigenlijk zelf echt wat slapen na zo'n pittige maar onvergetelijke dag
Gefeliciteerd Fenne. Hier onwijs veel krampen sinds gister. Geen weeën, maar echt van die aanhoudende ongesteldheidskrampen. Voorweeën??? Gister bij de VK was mijn bloeddruk opeens gestegen. Morgen terug en als ie dan nog steeds zo hoog is of hoger, gaan ze kijken of ze me kunnen strippen. Zie er ook wel beetje tegenop, dat gevroed daar downunder. Maarja.....ff doorbijten maar
Gefeliciteerd met jullie mannetje Fenne!! Hier opnieuw een rustige nacht.. Ik heb melatonine genomen om weer wat beter te kunnen slapen. Dat heeft wel geholpen. Ik zit nu onderuitgezakt op de bank te wachten op beweging vanuit mijn buik... Hij is erg rustig vanmorgen... Een teken? Of moet ik me zorgen gaan maken? Pff wachten wachten...
@Fenne gefeliciteerd met de kleine! Wens je een fijne kraamtijd toe! @Anne-Rose als je twijfelt zou ik altijd bellen hoor. Mijn kleine spruit was gisteren 's avonds ook erg rustig maar meestal als ik wat eet reageert ie wel, was nu gelukkig ook het geval. Hopelijk voor jou de stilte voor de 'storm'.....wij zijn onderhand aan de beurt vind je niet?
Gefeliciteerd fenne! Annerose mijn vk adviseerde om op m'n linkerzij te gaan liggen en binnen twee uur minimaal 10 bewegingen te tellen tel je dit niet bellen! Rataplan ik had dit ook zijn toch wel voorweeen geweest hoor. Hopelijk zet het gauw door!
Hihi helemaal mee eens! Onze beurt! Het even naar de stad geweest. Moet toch in beweging blijven he.. Als ik tegen mijn buik of duw dan merk ik wel dat hij daarop reageert. Dus hij beweegt wél! En ik wil ook niet voor niks bellen...
Gefeliciteerd fenne! Ik hoop dat het gaat doorzetten rataplan. Strippen is niet fijn nee, maar zo gebeurd. Wie weet helpt het wel, dat laatste zetje. Mijn bloeddruk is juist heel erg gezakt, ik zat de hele zwangerschap zo rond 120/75, vorige week 115/60 en gisteren 105/55. Ik schrok er wel van, maar volgens de vk is het prima.. Naja. Beter te laag dan te hoog denk ik dan maar. Trouwens nog niets gemerkt van het strippen, af en toe wat krampjes, maar meer ook niet. Wel bloedverlies gehad, maar dat schijnt ook normaal te zijn. @AnneRose, heb je wel momenten dat de beeb meestal beweegt, net als wiella bv als je iets eet? Hier wordt ze steeds rustiger, maar elke avond als ik moe wordt, dan gaat ze flink bewegen. Zodra dat ook stiller wordt, maak ik me pas zorgen.
♡Uitgerekend♡: 3 mei - Anna Love, 1e kindje 💟 12 mei - Langley, 1e kindje 💟 13 mei - AnneRose, 2e kindje 💙 14 mei - Wiella, 2e kindje 19 mei - Joycey, 2e kindje 💙 28 mei - Elsa86, 2e kindje 💟 29 mei - Lonelywolf, 1e kindje 💟 30 mei - ydNEW84, 3e kindje 31 mei - Rataplan, 2e kindje ♡Bevallen♡: 01/02 💙💟 - Zj84 - Roef & Fiene 26.4w 12/03 💙💙 - Madivi - 32.5w 14/04 💙 - Lietjuh - 38.1w 23/04 💙 - MamaenMini - 38.2w 28/04 💟 - Sarax - Rosa 38.3w 30/04 💙 - Sterretje31 - Ivan 39.1w 04/05 💙 - Elisah83 - 41w 11/05 ? - Kyra321 - 40.4w 13/05 💙 - Sammie1 - 38.2w 16/05 💙 - Hopefor2 - Oscar 40.1w 17/05 💙 - Fenne34 - 38.4w
Gefeliciteerd Fenne! !!! Controle gehad - alles oké. Bloeddruk 120/75 en compleet ingedaald. Geschat gewicht ongeveer rond de 3300 gram. Volgende week terugkomen voor een inwendig onderzoek en 'stevig toucheren' (zo noemen ze strippen in het ziekenhuis). Daarna gewoon rustig door kabbelen. Vanaf 41 weken mag je 'al' aangeven dat je ingeleid wil worden. Mocht het te zwaar worden of iets dergelijks, willen ze daar best wel over praten. Ik moet er alleen zelf niet aan denken, dus denk niet dat het gaat gebeuren. Voor de rest ligt de baby zo laag en drukt het flink op de onderkant. Het is net zo'n tikkende tijdbom; of in dit geval zo'n splashbal die je vroeger in de zomer had. Zo'n bal met een timer en een waterballon er in, je weet niet wanneer de timer afloopt en moet overgooien met de bal. Zodra de timer afloopt prikt een naaldje de ballon stuk en ben je kletsnat. Nou ja, zo voelt het voor mij - ik wacht totdat mijn timer afloopt Duurt lang!
Van harte gefeliciteerd Fenne! Ik kwam gister binnen met.2.cm en kon dus meteen beginnen met de inleiding. De ontsluiting vorderde heel langzaam en ik had helse rugweëen want het infuus werd wel lekker omhoog gegooid elke keer, daardoor werd ik aangespoord voor een ruggenprik. Deze wilde ik eerst niet maar toch uiteindelijk gedaan. Ik bleef al een tijd hangen op 4 cm. Daarna na een paar uur op 5cm. En verder ging het niet. Ik en de baby kregen koorts van de ruggenprik en ik moest aan de antibiotica. Ze gaven het nog een paar uur maar ik had al het idee dat het niet zou werken en het een keizersnede zou worden. Mijn koorts werd giga hoog en alles spuugde ik eruit. Uiteindelijk kwamen ze melden dat het een keizersnede werd en moest ze er rap uit. Haar hartslag was al een tijdje veel te hoog. Uiteindelijk is om 00:12 Ivy geboren. Een flinke dame van 4125 gram! Mijn bloeddruk kelderde onwijs en viel steeds weg dus had haar eventjes heel wazig gezien in de OK. Ik heb haar nunet voor het eerst dus echt gezien en vastgehouden want moest wachten tot mijn koorts weg was. Het was zo mooi! En ze begon meteen stevig aan de borst te drinken dus dat gaat ook helemaal goedkomen!😁 De ruggenprik werd zsm weggehaald bij mij omdat dat de veroorzaker was van mijn koorts. Ik lijd nu wel helse pijn en voel alles. Baal er echt onwijs van. Hoop dat ik snel mooi genees want met pcm ben ik niet gelukkig... Wij moeten beiden zowiezo een paar dagen blijven in het ziekenhuis. Hoop dat we gauw naar huis mogen🤗
♡Uitgerekend♡: 3 mei - Anna Love, 1e kindje 💟 13 mei - AnneRose, 2e kindje 💙 14 mei - Wiella, 2e kindje 19 mei - Joycey, 2e kindje 💙 28 mei - Elsa86, 2e kindje 💟 29 mei - Lonelywolf, 1e kindje 💟 30 mei - ydNEW84, 3e kindje 31 mei - Rataplan, 2e kindje ♡Bevallen♡: 01/02 💙💟 - Zj84 - Roef & Fiene 26.4w 12/03 💙💙 - Madivi - 32.5w 14/04 💙 - Lietjuh - 38.1w 23/04 💙 - MamaenMini - 38.2w 28/04 💟 - Sarax - Rosa 38.3w 30/04 💙 - Sterretje31 - Ivan 39.1w 04/05 💙 - Elisah83 - 41w 11/05 ? - Kyra321 - 40.4w 13/05 💙 - Sammie1 - 38.2w 16/05 💙 - Hopefor2 - Oscar 40.1w 17/05 💙 - Fenne34 - 38.4w 18/05 💟 - Langley - Ivy 40.6w
Langley wat een nare bevalling, maar gefeliciteerd met je kleine meid! Fenne ook van harte gefeliciteerd!
Sammie, Hopefor2, Fenne en Langley, allemaal van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes. Geniet er allemaal lekker van. Hier is alles nog rustig, maar ik ben het zó zat. En ik hoop elke dag dat het gaat beginnen. Zorg voor mijn dochter wordt erg zwaar (vandaag is ze bij de gastouder). Ik kijk uit naar de weekenden, want dan is mijn man thuis. En op zondag ben ik dan weer een emotioneel wrak omdat het weekend weer voorbij is en hij weer moet werken Mijn schoonzusje is afgelopen zaterdag met 39w1d bevallen van een gezonde dochter. En ik hoop dat ik snel volg. Gisteren hoorde ik iets grappigs. Wij hebben dit keer zo veel mogelijk stil gehouden dat we een meisje verwachten, maar bij een enkeling heb ik me versproken. Zo ook bij 1 van mijn zussen. Ik liet Emma's nieuwe kamer zien en daarna de babykamer. Ik had de kleertjes al in de kast en pakte een rokje. Toen zei ik: 'en dan kun je dit schattige spul weer in de kast weer in de kast leggen.' Toen bedacht ik ineens 'oei, dat trek je een jongetje niet aan'. Dus ik dacht dat ze wist dat we een meisje krijgen. Gisteren belde mijn tante mijn moeder die jarig was. Zegt ze: 'het zoontje mag nu komen'. Dus mijn moeder (die het wel weet): 'huh? hoe kom je daar nou bij?' Ja, dat had ze gehoord op het werk. Het kan alleen van mijn zus komen (mijn moeder hield zich mooi van de domme) En mijn zus heeft al een paar keer gezegd dat ze denkt dat wij een jongen krijgen. Dus volgens mij heeft ze mij verkeerd begrepen en denkt ze echt te weten dat we een jongetje krijgen
@Langley gefeliciteerd!!! Wat naar dat de rugweeen zo doorzette, hoorde dat ze die ook niet echt kunnen meten dus dan het infuus maar blijven ophogen... Wel erg fijn dat je kleine meid al zo goed aan je borst drinkt! Genieten! Veel sterkte met de napijn en ik wens je een voorspoedig herstel en uiteraard een fijne kraamtijd toe! Hier net mijn slijmprop verloren....vorige keer zette de buikpijn toen door en werden het weeën, dus ben benieuwd of dit toch een kleine start zal zijn....alhoewel ik ook weet dat het helemaal niets hoeft te betekenen. Ben benieuwd!