uitgerekend mei 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lietjuh, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Van harte Langley!!
    Het klinkt als een zware bevalling zeg! (Ik wist niet dat je van een ruggenprik koorts kon krijgen!) Ik hoop dat je snel herstelt en jullie lekker van jullie kleine meid mogen genieten!

Het lijstje wordt idd steeds korter ja... Nog even en ik blijf als enige over...
    Nee... Positief blijven Anne... Positief blijven! :p

2. LonelyWolf

LonelyWolf Actief lid

9 jun 2015
    289
    0
    16
    Gefeliciteerd langley!
    Lijkt me toch wel heftig allemaal, maar fijn dat ze in elk geval wel goed drinkt bij je. Dat scheelt toch weer. Hoop dat het herstel verder goed gaat.

Ik las ergens in een ander topic dat kyra idd bevallen was, stond alleen niet bij meisje of jongen.

Jaa, kort lijstje zo. Ooit komen alle baby's wel.. Maar wat kunnen de dagen toch verschrikkelijk lang duren.

3. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Gefeliciteerd Langley. Jeetje dat was een heftige bevalling zeg. Ik wens je een goed en spoedig herstel en dat je maar lekker mag genieten van je meisje. Mooie naam trouwens.

4. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Gefeliciteerd langley! Nu lekker genieten van je wondertje. Arnica tabletten van vsm helpen je sneller herstellen na je keizersnee ;)

5. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    Hier het eerste echte loos alarm. Gisterenavond peuterpubertje bij opa en oma op bed gelegd. Verloor al zoveel slijm met bloedsliertjes dat ik echt dat het zou gaan beginnen.

Maar zelfs een nachtwandelingetje mocht niet baten.

Straks naar de vk voor mijn 2e strippoging. Ben benieuwd!

Meer dames al een 'echt' loos alarm gehad.....grrrr?

6. Hopefor2

Hopefor2 Actief lid

5 sep 2014
    278
    0
    0
    Almere
    Ja ik had na de tweede keer strippen heel erge voorweeen gehad onder de douche notabene dus dacht echt dat het begonnen was. Vrijdag de slijm prop verloren. Je bent er bijna Wiella!!

7. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Pff zo te horen zijn jullie al echt verder dan ik.. dat soort 'loos alarm' heb ik nog niet eens gehad! :( geen krampje, niks!)
    Mijn lichaam heeft alleen vandaag en morgen nog om de boel op gang te laten komen, anders zullen ze me moeten strippen... Bah dit gaat opnieuw een baaldag worden, ik voel het gewoon! :(
    Iedere ochtend als ik opsta en er is die nacht niets gebeurd, kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik die dag nog ga bevallen...

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gefeliciteerd Langley!

Ik heb hier ook tot 2-3x toe vals alarm gehad. Maar het zet niet door. Weeën die stoppen zijn geen weeën; maar 'voorwerk', zegt de arts dan, haha. Maar ik denk wel dat ik al wat ontsluiting heb. Het zaakje voelt 'raar'. Vandaag ben ik dan eindelijk uitgerekend. Zo lang op gewacht.

Wat ik wel jammer vind is dat ik nog geen kindje heb - en volgende week donderdag een tentamen dat ik eigenlijk niet kan misschien. Ik had gehoopt dat dat kereltje er al was - misschien als hij met 41 weken komt, dat ik nog net het tentamen kan maken? Maar iedereen zegt dat ik er al niet meer voor moet leren en dat ik gewoon mijn kans gemist heb. Lastig!!!

9. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    @Anne-Rose, misschien heb jij gewoon heel erge stilte voor de storm, en barst het snel in alle hevigheid los! Ik ga voor je duimen!

@Joycey, ik zou nu studeren, nu heb je nog 'tijd'. Of je nu wel of niet je tentamen kunt maken dan heb je jezelf in ieder geval al goed voorbereid. Wie weet blijft de baby tot 42 weken zitten en kun je nog prima je tentamen maken, in ieder geval succes!

Hier vandaag weer gestript, ben benieuwd.
    Morgen voor het eerst een controle in het ziekenhuis, mijn eerste CTG ben benieuwd. Zaterdag ben ik 41 weken maar vk wilde niet tot na het weekend wachten met controle in zk, dus mag met 40.6 langskomen voor echo e.d.
    Hopelijk alles nog in orde en mag ik thuis verder afwachten, want hoop stiekem toch op een thuisbevalling. Baby is nog steeds niet ingedaald dus dat verkleint de thuisbevallingskans jammer genoeg ook, qua vliezen breken blijft er een risico dus wanneer dat gebeurt en de kleine dobbert nog hoog in mijn buik dan gaan we alsnog naar het zk.....Ach ja, we zullen zien!

10. Langley

Langley Actief lid

14 jan 2016
    232
    0
    0
    Bedankt allemaal😊
    Met mij gaat het steeds beter. Veel minder pijn en ben weer aan de wandel🖒

Ivy drinkt helaas moeizaam. De 1e keer lijkt nu wel puur geluk. Ze valt steeds in slaap. Ze is na 1 nacht al 200 gram afgevallen.
    De lactatiedeskundige kwam ook even kijken en heb wel wat goede tips gekregen. Erg fijn!
    Haar infectiewaarden waren vanmorgen licht gestegen en morgen krijgen wij uitslagen en als het dan goed is mag ze van de antibiotica af. Ik hoop het zo! Ook word haar kleurtje in de gaten gehouden, ze is lichtjes aan de gele kant. Als alles goed is en ze goed kan drinken mogen we naar huis.
    Wat is het geweldig om mama te zijn, maar jeetje wat een pakket met zorgen krijg je erbij!

Hoop dat het voor jullie allemaal niet lang meer zal duren☺

11. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Langley hier was de kleine meid ook 200 gram afgevallen in de eerste nacht en pas na 2.5 week was ze weer op geboortegewicht.
    Ik zou me niet teveel zorgen maken, trekt vast wel weer bij ;)
    Wel fijn dat er een lactatiekundige heeft meegekeken!
    Aan die tips heb je altijd wat.

12. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    @Langley, wat fijn dat je zo goed opknapt!
    Hopelijk blijft het met je meisje ook goed gaan, en mogen jullie lekker snel naar huis :D
    Onze oudste is ook een beetje afgevallen in het begin. Schijnt niet heel ongebruikelijk te zijn, zolang ze de dagen erna maar weer aan gaan komen :)

@hier, we gaan maar weer ons bedje opzoeken. Zien wat deze nacht ons brengt.. ;)
    Aan de dames die met mij mee 'wachten', sterkte ermee en ik hoop voor jullie dat het een productieve nacht wordt hihi :p

Welterusten!

13. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Slaap lekker Anne, hopelijk kun je goed uitrusten of begint de bevalling :)

14. Langley

Langley Actief lid

14 jan 2016
    232
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Ik maak me inderdaad snel zorgen.
    Tis nog allemaal zo nieuw. Betrap mezelf er ook op dat ik soms check of ze nog wel ademt en dan ligt ze gewoon heerlijk te slapen...
    Ik wil dr gewoon zo graag zorgeloos mee naar huis nemen!😊
    Al die dingetjes waar ze nog op gecheckt word enzo
    Maak me er echt druk om.
    Moet het wat meer loslaten, ze is in goede handen

15. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Vandaag bij de VK geweest. Bloeddruk was nog steeds hoog en ook wat meer eiwit in de urine. Ben met spoed doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar urine- en bloedonderzoek, aan de ctg gelegen en een echo gehad. Vooralsnog is er geen directe sprake van een zwangerschapsvergifitiging.
    Nu moet ik het weekend voor 24 mijn urine opvangen en dat maandagochtend inleveren. Dan in de middag een afspraak voor weer een ctg en voor de urineuitslag nog een keer naar de gyn.
    Als blijkt dat er meer eiwit in de urine zit, dan spreken ze toch wel van een zwangerschapsvergifitiging en gaan ze kijken hoelang ik nog zwanger mag zijn. Dus dan wordt het waarschijnlijk toch inleiden.

Eventjes spannend dus. Nog even met de vk gesproken en we zijn het er met zijn allen over eens dat we gewoon moeten duimen en hopen dat de kleine zich voor maandag aandient. Maarja, dat hebben we natuurlijk niet in de hand

16. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Heel herkenbaar langley. Het was bij ons ook nog even spannend of we op dag 4 wel naar huis mochten omdat Ivan teveel was afgevallen. Hij ging van 3395 naar 3130. Het is heel langzaam weer omhoog gegaan, zelfs na 2 weken zat ie nog op 3300. Afgelopen dinsdag bij het inloopspreekuur van het consultatiebureau geweest en toen zat ie op 3430 :)
    Die eerste weken zijn gewoon super spannend en heel erg wennen aan elkaar. Je merkt echt dat je je kindje leert kennen en dat het 1 grote ontdekkingsreis is.

Ik ga voor je duimen rataplan. Zou fijn zijn als de kleine zelf komt ;)

17. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Goedemorgen Ladies

Vandaag 41 weken zwanger, en nog steeds geen baby :(

Ik heb wel een goede nacht gehad. Lekker geslapen, weinig wakker en geen maagzuur. Maar ja.. ook geen bevalling dus.
    Ik probeer goede hoop te houden dag het alsnog vanzelf op gang komt, maar die hoop vervliegt met de dag..

Morgenochtend om 9:00 uur mag ik bellen voor een afspraak om te strippen :( :(
    Ik hoop zo dat het lukt... Ik weet niet of ik al ontsluiting heb natuurlijk, en wanneer mijn angst er voor zorgt dat ik op slot sla van onderen, dan kan ze er natuurlijk ook niet bij.
    Bah al die angsten zijn niet leuk.
    Ik had niet verwacht tot 41 weken door te lopen...

18. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    Ha dames,

@Anne Rose, hopelijk kunnen ze morgen strippen, weet dat je dit spannend vindt maar hoe gaaf als het eindelijk daardoor gaat beginnen!
    Heb jij al een serotiniteitscontrole gepland staan?

Hier heeft strippoging 2 niets gedaan, maar voor het eerst sinds deze week wel weer een hele nacht in bed kunnen blijven liggen. Had zulke zere heupen dat ik vaak om 4.00 uur al beneden was. Vanmiddag CTG en echo...ben benieuwd!

19. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Ook spannend voor jou Wiella! Jammer dat strippen tot nu toe nog niet het gewenste effect geeft... Het maakt mij wel onzeker dat het niet hij iedereen helpt... Ik kijk er al zo tegenop en als het dan ook nog eens niet werkt... :(

Ik heb nog geen serotiniteitscontrole staan. Wat gaan ze tijdens zo'n controle doen?
    Succes met de echo en CTG vandaag!

20. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    Tijdens die controle maken ze een CTG en echo om vruchtwater en placenta ff te controleren.

Ik wil graag thuis bevallen dus dan vind ik iedere strippoging het wel waard. Maar in jouw geval zal het wel een enorme tegenvaller zijn als het niet lukt aangezien ieder onderzoek voor jou er eentje teveel is....ik heb zelf geen vaginisme en dan plan je makkelijker een nieuwe strippoging in denk ik.... Wens je veel succes en vind het nu al dapper dat je het gaat proberen. Valt het tegen/lukt het niet/wordt het erg ongemakkelijk, zou ik het gewoon aangeven en stoppen! Die baby komt er echt ooit wel uit, met of zonder strippen!

Maar las je post over inleiden en daar ben ik ook wat huiverig voor, vandaar mijn herhaalde strippogingen...

Deel Deze Pagina